Fotr sedí naproti mě v pivnici v Dublinu, sleduje mě po očku já se nedám vyvést z míry.
Extra Je zajímavý to se nikomu nelíbilo? Pokračujeme normálně.Napil se velkými doušky piva jako kdyby nepil sto let.
Tady mají nejlepší pivo z celého Dublinu Coline.
Pub byla zakouřená a plná každodenních zákazníků.
Byls u matky?
Ne ještě ne půjdu zítra.
Hm zabručel.....
Zapálil jsem si cigaretu byl jsem klidný jen na povrchu ve mě to přímo vřelo.
Proč vlastně přijels?
Chtěl jsem tě vidět otče!
On se začal smát a málem spadl ze židle. Bouchl dlaní do dřevěného stolu.Extra Fotka 11.4.Los Angeles už je doma. Pokračujeme normálně.
Coline proč se mi nepodobá ani jeden z mých synů? Koukal se mi přímo do očí já jsem neucovl.
Ještě jedno pivo! Zařval on na číšníka až se všichni otočili. Bylo to trapný a myšlenkách se vracím o mnoho let dozadu....
Upil jsem a řekl mu jasným hlasem co sis zasadil to máš.
Byl ticho a potom udělal grimasu.
Já mám to co jsem si zasadil ale já si nevylívám
vztek a zlost na někom který za nic nemůže.
Mávl jsem rukou abych naznačil že to známe.
Ty hádky cos dělal doma kvůli ty ženský na tos zapoměls táto?
Na nic sem nezapomněl a je mi to moc líto Coline. Tvoje matka mi dala čtyři krásný děti je mi to opravdu líto. Ty ses mi podobal nejvíc máš fodbal v krvi.
Ale pozor já jsem svatoušek proti tobě......
Táto přestaň užili jsme si s tebou a s tvým chlastem dost.....
Fotr zvedl ukazováček a jeho pohled sjel do mých očích najednou jsme byli v putice jenom my dva.
Coline nikdy bych nikoho nedohnal k sebevraždě zvlášť takový stvoření.....
Byli to slova který byli jako ostré nože.
Zvedl jsem se že židle.
Zítra ráno odjíždím a nikdy mu to neřeknu až skončí v blázinci bude to tvoje chyba fotře.
Byl jsem na odchodu a znovu jsem se vrátil a naklonil jsem se a zašeptal jsem mu do ucha, připadalo mi to že jsem snad syčel jako jedovatá zmyje. Víš tvoje hříchy fotře se nesmažou jen tak vzal jsem si ho jsme ženatý.
On mě chytl za paži.
Ty se topíš v tom špinavém močálu až se utopíš Coline.....
Pokračujeme..
ESTÁS LEYENDO
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanficOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.