Austrálie je moc daleko že?
Tak ses to dozvěděls Jarede? Nový plán nová křídla pro studio. Já nic nevím neříká mi nic. Akorát jsme spolu trochu mluvili než šel do ty banky.
Dáme si pitcu mají zde moc dobrou. Jak to bylo tenkrát Jarede? Co? No stou Austrálii?
Nic co by bylo? Prosim tě nekecej a jez! Jared na ni koukal chvíli. Promiň Emily máš pravdu kecám. Odjel no prostě zmizel skoro dva roky před Dublinem. Jel do Austrálie a mě nechal doma. Nenapsal ani jeden dopis.
Dozvěděl jsem se potom kde vlastně je a jel za ním. Ale problém byl v tom že.......
Už nechci jeden kus mi stačí. No tak Jarede jíš jako moucha. Problém byl v tom Emily že na mě sral. Co?! Co se stalo. Emily položila příbor na kraj talíře.Jared se kousl do rtů. Prostě se mnou nepočítal byl jsem pro něho americký balík a nesahal jsem mu ani po paty. On byl přece někdo z Dublina. Panebože to město mě přivede jednou opravdu.... Promiň Emily já to tak nemyslel. Chytla ho za ruku. To nevadí chápu ale nikdy se o tom nemluvilo.
A čem by se mělo mluvit?Vybral jsem všechny své peníze co jsem měl našetřený. Proto mi maminka potom posílala do Dublinu. Jared přestal mluvit a polkl na sucho. Emily mu dala zelený salát na talíř.To stačí no i ten krekr? Dělej jez. Colin mě někdy krmí tou svou polívkou, nechutná mi přemůžu se a sním to aby nebyly řeči. Mé úspory přišli na zmar. Nebyla to jenom cesta musel jsem si zařídit ubytování přes cestovku. Ne ne Emily já nevěděl kde je kde se v tý Austrálii nachází, doma byl binec. Každodenní hádky bratr se dozvěděl že jsem vybral své úspory. Přitom jsem věděl že mi mohl aspoň napsat či zavolat.
Budu muset jít mám filmování to uběhlo drahá. Půjdu s tebou mě tam taky u vás čekají. Přijdeš zítra ráno na snídani?
Druhý den jsme byli na terase restaurace, nádherný výhled na Řím. Ona pila čaj a seděla na lavičce on měl hlavu v jejím klíně. Hladila mu vlasy. Dopoledne odlétám zlato. Já to vím zas budu sám jak vždy. Přestaň jsou tam ve studiu hodní a simpatický lidi. Nesmíš se stranit lidí slyšíš? Snaž se navázat rozhovory. Hm já rád poslouchám Colina to můžu dělat hodiny. Mluví a nikdo ho nezastaví. Začali se oba smát. Tak jak to bylo dál? No sehnal jsem číslo jeho sestry samozřejmě on ji nic neřekl o mně no asi bych po něm žádal moc.
Zazvonil mu mobil. To je Alessandro bude na mě čekat potom ve studiu ciau caro mio! Je moc milej Emily jeho manžel mi daroval knihu kterou napsal je profesor. Jsou stále spolu tak jako to má být. Nemuseli se nikdy skrývat. Jeho hlas byl smutný. Někdy si myslím že to už nemá žádnou cenu. Že to nebude nikdy lepší. No tak přece vždy máš nějakou naději ne Jarede? Prohrábla mu vlasy. Já ano ale otázka je jestli on to chce víš Emily.
Máme ještě trochu čas. Řekni mi zlato co se stalo dál? Byl jsem připraven odjed ale maminka měla zdravotní potíže. Musela jít narychlo na vyšetření. Nemohl jsem v tom nechat jenom bratra který začal pít. Tak jsem vše zařídil, lítal jsem s mamkou po doktorech, naštěstí to nic vážného nebylo. Zaplatil jsem tu cestovku on o sobě nikomu nedal vědět mluvil jsem s jeho sestrou. Která měla i jeho adresu.
Bratr mi řekl že mám zůstat doma na prdeli. Že tam má chlapy. Vyrazil jsem a cesta byla dlouhá lodí poznal jsem na lodi řadu lidí který v budoucnu se stali velmi známí.
Ano prosím? A kdo to řekl? Tak víš co já si to přečtu a potom ti dám vědět jo? Práce nikdy nekončí a času je málo. To znáš ne?
Ta role je zajímavá Emily líbí se mi má něco do sebe. Stalo se tam opravdu dost věcí. Kde Jarede? Dáme si kávu ještě.......
Neotevřel mi rozumíš!!! Co?! Panebože zas mi vříská mobil.
Jared prudce vstal z jejího klína a rychle se vzdálil. Ona nemohla na něho křičet měla důležitý hovor je to o velký zprávě ve studiu.
Chce se mi křičet slyšíš mě vůbec tam kde jsi!!!!!
BINABASA MO ANG
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanfictionOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.