Klid a mír 20.

26 0 0
                                    

Miluju klidné ráno a dobrou snídani na balkoně. Po kafíčku cigáro a potom trochu slunění. Krásní chlapci kteří skáčou do bazénu radost pro oko. Ještě jeden cruassan s máslem.
Život je přece nádherný že? Za pár dní mám premiéru organizuji můj nový film, práce mám požehnaně zdraví taky mi přeje naštěstí. Mé plány na studio taky dobře pokračujou tak jaký schon. Vše jde podle mého mlánu i on do všeho zapadá. Ach jo půjdu se trochu projít možná ještě jedno kafe u baru dole v hotelu?
Mohl bys přijed? Říkals přece že bys..... Zpráva od něho neodpověděl jsem uvelebil jsem se na pohodlné židli můj pohled zkoumá zadnici asi dvacetiletého mladého muže.

Drahý řekl jsem ti kolikrát u nás jsou nejhezčí chlapci

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Drahý řekl jsem ti kolikrát u nás jsou nejhezčí chlapci. Velký Šéf si posunul sluneční brýle byl bez jediné chyby. Jeho šedivé vlasy zčesaný do zadu a jarní drahý sako barvy světlé šedi mu moc šlo. Já vím pane máte pravdu. To bude krásný den že? Dám si taky jednu kávu ještě. Líbí se ti on? Ukázal pohledem na mladíka. Seděli jsme spolu u baru a jen tak pili kávu a hovořili o hezkých mužích u bazénu. S tímhle mužem si můžeš pohovořit o všem. Miluji tohle má dobrý nápady a je vtipnej ale lidé který ho neznají tak to nevědí.
Zapálil si doutník a upravil si kalhoty. Mám takový nápad jestli by ses chtěl účastnit.
Čeho pane? No mluvíme o krásných mladých mužích. Tak mě prostě něco napadlo.
Hm čekám za hodinku ty dva bankéře Coline. Sleduju každý jeho sval v obličeji ale co řekl potom to jsem vůbec nečekal. Čekám tě v Centrální bance za hodinu drahý a stoupl si slunce svítilo za jeho zády, nádherný pohled. Možná že to je dobré znamení. Děkuji pane za Vaši důvěru. Byl jsem šťastný cítím se jako bůh!
Rychle jsem se šel připravit, objednal jsem si auto aby bylo před hotelem za čtyřicet minut,samozřejmě i s řidičem. Mám na sobě jeden z mých nejdražších kostýmů má barvu rozbouřeného moře. Mimochodem miluju tuhle barvu. Vystoupím z auta a stojím před centrální bankou Kamberra. Mám deset minut čas, Velký Šéf vždy přichází s pěti minutovým spožděním, schválně může si to dovolit. Stojím na mramorovém schodišti a v duchu vidím jeho obličej každý jeho detail. Pomůžeš mi?

Extra Hezký fotky Sag

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Extra Hezký fotky Sag. Hezká kabelka. Tak proč mi je smutno? Pokračujeme normálně.
Oblékl jsem se a věděl jsem předem že žádnou cenu nedostanu, proto jsem na to ani nemyslel v posledních dnech. Vím že tohle oblečení se mu nebude líbit ale je to moje volba. Češu si mé dlouhé vlasy abych byl připraven na ten Sag. Tak trochu vůně ještě.... Postavím flakom na noční stolek. Kolik je hodin v hlavním městě..... Musím si podržet hlavu do pr..... Slyším jasně hlas v mé hlavě. Panebože jsem už úplně cvok! Kolik je hodin v..... Hledám můj mobil a prášky. Emily říkala... Co
to semnou je???!!!! Hledám čas v co kolik tam je? Dvanáct dopoledne? Někdo tluče na mé dveře pane Leto je čas! Za deset minut jsem dole!!!! Otočím prudce hlavu

Butterfly  Farrelleto Kniha 13Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon