Čas 63.

29 0 0
                                    

Stál jsem venku před studiem zapálil jsem si cigaretu. Lidi mě ještě teď gratulovali.
Velký Šéf byl nadšen mojí podporou stávkujícím. Udělal jsem moc dobrý dojem. Cejtìm se dobře.
Vezmu mobil z mé kapsy a chtěl bych se podělit s ním o tuto malou radost vždyť to byl on který byl tak nadšený. Můj chlapeček krásný, cejtìm bolest u srdce ten pocit je jako nemoc.
Lásko? Slyším jeho krásný hlas a mé srdce klepe jako zvon. Šel jsem pár metrů pryč aby mě neslyšeli zvědavci.
Děkuji  ti žes mě podpořil při tý stávce. Měli jsme ve studiu náhlou debatu. Velký Šéf mě pochválil jsem moc šťastný.
Jsem moc rád Coline že všechno jde tak dobře. Ano ti scenaristi mají pravdu a tys je podpořil vidí že máte o ně zájem. Blahopřeji lásko.
Děkuji můj poklade moc mi chybíš. Poslouchám každý tvůj koncert, je to úžasný.
Opravdu Coline? Sedím dole u nás v Londýně jím špenátový salát a mám hlavu plnou vzpomínek na tebe.
Za dvě hodiny letím zpátky do New Yorku. Můžeš mi s něčím pomoci zlato?
Stalo se něco lásko jseš v pořádku?
Neměj starost já jenom vracejí se mi vzpomínky na jednoho muže v notesu jsem ho měl zapsaný jako muž x. Nemůžu si vzpomenout kdo to byl nebo co udělal .
Najdu ho nedělej si starosti,moc mi chybíš.
Mě taky. Mohl bys jít s nějakou holkou třeba na kafe zlato? Víš aby nebyli kecy.
Ok vím jak to u vás chodí Coline.
Položil jsem vidličku na talíř a servírka mi přinesla vodu a studený čaj. Sakra kdo to je?
Teď na to nesmím myslet zítra ráno letím do Němec mám koncert. 
V našem Londýnském krásném bytě jsem ale nemohl vůbec usnout.
Převracel jsem se z jedné strany na druhou.
Mám si vzít prášek?
Znovu zavřu oči a na něco jsem si vzpomněl!
Rozlite červené víno na stole v kuchyni. Na podlaze střepy od skleniček na víno. Vstal jsem brzy ráno měl jsem nějakou práci. Kdy to k sakru bylo?! Vstal jsem a rozsvítil lampičku spát vůbec nemůžu. Kde mám sakru ty prášky na spaní. Konečně mám je rozsypaný v cestovní tašce.
Sklenku vody a je to!
Krev mi kape na ty střepy jak je beru do ruky. Jsem šíleně rozčílený! On ještě v dáli nadává..... Usnul jsem konečně....

Extra Myslíme, že tato fotka je výstižná až dost

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Extra Myslíme, že tato fotka je výstižná až dost. Pokračujeme normálně

Extra A zde z New Yorku už jsem zpátky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Extra A zde z New Yorku už jsem zpátky. Pokračujeme normálně.
Sotva jsem se vzbudil hlava mě bolela jak střep. Pevná linka v hotelu mi nahlásila, že dole na mě čeká taxík na letiště. Za deset minut jsme dole děkuji. Oplàchl jsem si obličej a rychle jsem si nandal trochu makeupu. Mám kruhy pod očima Panebože taková noc!
Rychle kalhoty tričko a mikynu a popadnu zavazadla na snídani ani pomyšlení . Snad bude nějaká snídaně v letadle.
V New Yorku je chladno ale mě to nevadí musím se projít, pár věcí nakoupit a možná že stihnu si někde vypít kávu.
Bez kávy já nemůžu to je jasný! Od včera je tu takový smok, kdybych mohl tak bych odjel. Ale musím být na svém místě kvůli natáčení.
Šel jsem do jednoho drahého obchodního centra chtěl jsem si nakoupit pár věcí.
Miluju nákupi i když dělám, že mě nezajímá toto téma. Úsměv simpatických prodavaček je velmi milý. Krásná zrzka od Christiana Diora se mě ptala. Pane Farrell to jsme rádi že vás zas vidíme. Mám to zabalit dárkově?
Úsměv ji oplatìm ano děkuji.
Kdybyste byla tak laskavá slečno chtěl bych ještě něco.
Nějaký krásný šperk něco nového extra pro dámu.
Samozřejmě pro vás pane Farrell jenom to nejlepší.
Přinesla mi náramek z perlami se zlatou sponou. Nádherný kousek líbí se vám pane Farrell?
Překrásný přesně to potřebuju. Můžete to zaslat do Londýna......
Napsal jsem tvůj dávný přítel na kartičku.
V obchodním centru byla hezká kavárna tak jsem si sedl v pohodlném koženém křesle a dal jsem si dvojitou Italskou kávu.
Koukl jsem se na mobil a vidím ho na různých místech v Evropě.
Hezká nová píseň a vtipný to video.
Střepy létaly po celém pokoji nemohl jsem se vůbec ovládat. Byl jsem jako někdo úplně jiný ten bílý prášek a alkohol je nejhorší svinstvo.
Ale co naplat už to změnit nejde,byl jsem neomluvitelný.
On to je jenom práce proč o tom pořád mluvíš???
Dědek starej plesnivej! Coline ty kdy můžeš tak s ním jdeš!  V jeho očích se zalekla slza a jeho krásným obličejem přejela grimasa vzteku.
To mě dorazilo bylo to jako žhavá láva která se valí ze sopky.

To mě dorazilo bylo to jako žhavá láva která se valí ze sopky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Upil jsem kávu a posunul jsem tašky s mým nákupem.
Nekecej! Nevíš co plácáš! Sám byls s ním několikrát!
Ano byl jsem a co jako jsem měl dělat???!!!
Sebral jsem dvě sklenky na víno a hodil je po něm. Vůbec mě nezajímalo jestli jsem se strefil nebo ne! Z mých úst se proudem valí sprostá a ponižující slova.....
Zazvonil mobil byl to on...
Muž X je Coline ten bankéř. Slyším jeho udýchaný hlas.
Hm myslel jsem si to Jarede. Kolík mu bude teď?
No lásko já si myslím že teď by tak mohl být ředitel či něco do politiky. Bylo slyšet tenkrát že ho čeká skvělá budoucnost.
Proto ses ho tak chytl já osobně jsem ho nesnášel.
Jak se ti líbí v Evropě?
Nejsem zde na dovolené víš mám nové písně.
Já to vím, dal jsem důras na slovo vím. Zlato zapomněls na to co jsem ti říkal víš dobře čemu se máš věnovat.
Já to vím a myslím že jsem ok. Coline.
Upiju kávu a nadechnu se  zapálil jsem si cigaretu.
Zlato co kdybys měls na vybranou?
Byl řadu vteřin ticho.
Jako mezi čím?! Jeho hlas prozrazuje rozčilení.
Mezi mnou a zpěvákem. Byl ticho slyšel jsem jeho dech.
Po dlouhé chvíli řekl kde jseš Coline?
Potřeboval jsem nakoupit pár věcí. Potom jsem se unavil tak jsem šel do kavárny. Zavřel jsem mobil bez rozloučení.
Vůbec jsem necítil žádný výčitky, řekl jsem to co jsem měl říct..... pokračujeme....

Butterfly  Farrelleto Kniha 13Where stories live. Discover now