Hledám své klíče po kapsách v autě mám nákup, no tak konečně. Počkej pomůžu ti kdes byl takovou dobu? Vždyť uběhla sotva hodinka Coline. Nechci aby ses flákal někde Jarede. Já jsem se nikde neflákal. Jdi dovnitř já to vodnesu domů a potom si to vyřídíme. Dostal jsem strach takový že se mi tekl studený pot po zádech. Kousl jsem se do rtů a šel jsem dovnitř. Sedl jsem si na kraj pohovky a čekal jsem ani nevím na co.....
Vzbudil jsem se byla ještě noc byl jsem spocený jako myš. Šel jsem se napít vody a sáhl jsem po léku. Jen tak ho držím v ruce, Emily říkala co nejmíň a abych zašel za novým doktorem. Dívám se na měsíc nad Římem. Ty hrozný věci co se u nás stávají mě často vzbudí v noci. Je to noční můra co mě doprovází ve dne v noci.Procházím se venku s mým Italským přítelem. Nemluvíš dnes moc Jarede. No už se mi dost stýská po domově. Roma můj drahý je plná krásných míst a hezkých zážitků. Šli po pískové cestě v parku z kraje města. Já vím nádherný město. Láska je zde na každém rohu ale ty myslím Jarede že víš co pravá láska znamená ne? Přikývl jsem a mé myšlenky byli u něho tisíce a tisíce kylometrů daleko.....
Extra Colin v Austrálii tak jak jsem řekli. Pokračujeme normálně.
Byl jsem zmaten nemohl jsem zabalit své zavazadla, můj mozek vřel. Nemohl jsem se soustředit abych něco nezapomněl. Bál jsem se abych nedostal tam to a popadl jsem prášky, nemám zde jiné východisko. Musím až budu mít čas se podívat po nějakým kloudným doktoru.
Seděl na sluníčku a slunil se v ruce držel studenou kávu a cejtil se velmi dobře. Nejsem unaven i když jsem byl na natáčení dvanáct hodin. Brnkl mi mobil kouknu se na telefonní číslo. Ano? To nemyslíš vážně? No děkuji Fabiáne. Kafe je dobrý, napil jsem se jeho chuť je osvěžující. No zavolal si pomoc z Londýna aby si postěžoval to tam všechno probírali i s tím Italem.
Je úplně mimo, začíná být pro mě zátěž nebo trn v mém prstě? Možná že bych mohl uspíšit můj plán. Nechám si to vše projít pořádně hlavou.
Tenkrát se stala tohle nevím proč na to teď myslím. Přišel jsem domů docela unavený, ráno ve studiu a potom v kanceláři. Na co jsem myslel byla sprcha a dobrá večeře. Dobrý večer Coline. Seděl v houpacím křesle nohy měl skrčený k sobě a měl rozpuštěný vlasy jako kdyby se zrovna česal.
Dobrý večer zlato. Napustím ti vanu a potom se navečeříme ok? Jseš hodnej. Sleduju jeho zadnici v úzkých kalhotech jako punčochy. Myslím že mi nechodíš v tomhle venku. Otočil se a usmál se jeho oči zářili. To víš že ne teď jsem přece doma. Má líbezný hlas a hezký úsměv. V koupelně vyndal osušky a dal je na stoličku. Mrkal na mě tak jak to umí jenom on sexy. Půjdu prostřit a ohřeju večeři. Vzdálil se krokem který by vzrušil i mnicha.
Vysprchl jsem se a oblékl jsem si drahý froté župan barvy Šampusu.
VOUS LISEZ
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanfictionOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.