Deel 2❤️

494 11 0
                                    

Ik word wakker door m'n ouders die ruzie aan het maken zijn. Ik stap uit bed en luister aan de deur. Ik hoorde: "GA DAN ERGENS ANDERS WONEN JE MOET NIET VREEMDGAAN" en nog veel meer. Ik kruip in elkaar en moet huilen, dit is al een jaar zo.

Ik pak mijn telefoon en zie dat half 10 was. Ik ga naar de keuken en pak een ontbijt, tegelijkertijd probeer ik het geschreeuw van m'n ouders te negeren. Als ik m'n ontbijt heb ga ik terug naar m'n kamer en open m'n telefoon. Ik zie dat ik word geappt door rob en open het.

Robbie
Hey Uhm kijk gister van
jou en matthy

Ik
Uh ja? Wat dan?

Robbie
Nou kijk alle 5 hebben we een
Vriendin en matthy dus ook..

Ik
Ach maakt toch niet uit!

Robbie
O oke gelukkig maar!

Ik
Tot zo hè!

Robbie
Tot zo!

Ik leg m'n telefoon weg en ben teleurgesteld. Ik denk dat ik hem leuk vind en nu heeft hij al iemand? Naja ik ga misschien ook een beetje te snel. Ik ga maar even douchen, als ik klaar veb sta ik voor de kast. Ik heb geen idee wat ik überhaupt aan moet! Als ik mijn outfit aanheb Doe ik wat make-up op en als laatste m'n haar.

(Dit doet Lana aan alleen zonder de pet haha)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit doet Lana aan alleen zonder de pet haha)

Als ik klaar ben hoor ik m'n ouders niet meer. Maar als ik naar de woonkamer ga zit m'n moeder aan tafel met haar laptop en m'n vader zit in hun slaapkamer. "He waar ga jij heen?" Vraagt m'n moeder. "Ooh gister was ik werken en toen kwam ik leuke jongens tegen en ze waren super aardig! En nu ga ik naar ze toe" antwoord ik. "Hahaha echt niet! Je blijf hier mannen en jongens zijn stom" en ze wijst naar de slaapkamer deur waar m'n vader in zit.

Ik rol met me ogen en zeg: "mam kom op! Ik ben ondertussen al 25 en ga bijna op mezelf wonen! Jij hoeft me niet te zeggen wat ik moet doen!" Roep ik iets te bot, en op dat moment gaat de deurbel. "Nou doei he!"Roep ik op een vrolijke toon. "Doeg!" Roept m'n moeder nog net.

Ik doe de deur open en zeg: "heey robbie!" En ik geef hem een knuffel. "Heey" antwoord hij terug. "Hoe gaat het?" Vraagt Rob lief. "Mmh kan beter" lach ik. ik doe de voordeur dicht en ga bij hem voorin zitten. "Je hebt wel een dure auto of niet waar werk jij wel niet" Lach ik. "Oh haha ken je ons nog niet? We hebben een YouTube kanaal met z'n 5en en we gaan best goed haha." Ik pak m'n telefoon en vraag: "hoe heten jullie?"
"De Bankzitters." Antwoord hij. Ik typ het in en abonneer op hun kanaal. "Ik dacht al dat ik jullie ergens van kende! Hebben jullie liedjes?" Vraag ik verbaasd.

"Ja twee, eenzaam en stapelgek" en wat disstracks haha, maar niet omdat we goed zijn hoor" lacht hij. Na ongeveer een uurtje komen we aan. we rijden door een poort en ik zie 3 auto's staan. "Huh jullie wonen toch met z'n 5en?" Zeg ik. "Nee milo woont in z'n eigen huis." Antwoord Rob. "Oke, maar Uh wie is milo?" "Haha dat is die kale lange man" zegt hij. "O die" lach ik. we stappen de auto uit zodra robbie de auto heeft geparkeerd. Rob doet de deur open en we lopen naar binnen. Ik hang m'n jas op en doe m'n schoenen uit net zoals rob.

Hij opent een deur en we komen in de woonkamer. Er staat voetbal op en iedereen is aandachtig aan het kijken. "Jo mannen, kijk wie ik heb meegenomen" zegt Rob en hij wijst naar mij. "He is dat niet dat meisje van gister in het café?" Zegt een man met een baard. Ik lach en zeg: "ja klopt". Ik vind het best spannend en wat ongemakkelijk. Rob roept vanuit de keuken: "WAT WIL JE DRINKEN" "doe maar cola!" Antwoor ik. Het valt me op dat matthy er niet is.

"Ik ben raoul!" zegt de man met de lange baard. "Ik ben Lana" Antwoor ik lief terug. "Ik ben Koen!" Zegt de jongen met oranje haar. ik lach en zeg: "Lana." "Kom erbij zitten!" Zegt raoul en ik ga zitten. Op dat moment komt matthy binnen met z'n vriendin. Hij komt binnen en zegt: "dat is toch die meid van gister in het café?" "Ja klopt" Antwoord Koen. Matthy loopt naar me toe en geeft me een hand. "Ik ben matthy" zegt hij. Ik ben Lana zeg ik en ik kijk hem aan in z'n blauwe ogen. "Matthy doe is normaal ze weet nu wel hoe je heet." Snauwd de vriendin van matthy.

"En wie ben jij?" Vraag ik met een lief gezicht. "oh sorry hoor, ik ben Carolijn de vriendin van matthy en denk maar niet dat je hem kan afpakken, HIJ IS VAN MIJ begrepen!" "Sorry hoor!" Antwoord ik. "Doe is normaal man er gebeurd niks moet dan echt iedereen weten dat we hebben!" Zegt matthy tegen carolijn. Ondertussen komt Rob aan met m'n cola en gaat naast me zitten. Hij fluisterd in m'n oor: "zei is echt gek wen er maar aan" ik kijk hem aan en we moeten tegelijk hard lachen en we krijgen de slappelach.

Als Carolijn weg is zegt Matthy: "sorry van zo straks ze moet echt normaal doen." Ik lach en zeg: "maakt niet uit hoor." "Uhm wat zullen we eten?" Vraagt raoul. "Ik heb zin in kaviaar" zegt koen. Ik proest het uit van het lachen en Rob doet net zo hard mee we komen niet meer bij. "Ga jij maar lekker kaviaar eten wij gaan wat anders eten" zeg ik. "Doe maar normaal ettertje" zegt Koen, hij loopt naar me toe en begint me te kietelen. "STOOOP" lach ik "STOP". Ik kijk opzij en zie matthy jaloers kijken, ik trek me er maar niks van aan.

"als je nog een keer zo gaat doen krijg je het nog een keer" zegt koen en ik lach. Na een tijdje besluiten we om naar de Mc Donald's te gaan. We gaan met 2 auto's, ik zit bij matthy en robbie. raoul samen met Koen. Matthy zit achter het stuur en ik zit naast hem. Hij kijkt me aan en vraagt: "hoe oud ben je?"  "Ik ben 25" Antwoord ik terug. "Hoezo dan?" "Nee gewoon was gewoon benieuwd" zegt matthy. "Ben je wel gelukkig met je vriendin?" Vraag ik. "JA NATUURLIJK WAT GAAT JOU DAT AAN" zegt hij boos. "oké stop de auto, STOP DE AUTO NU" Zeg ik boos en onzeker.

Hij schrikt en stopt de auto, ik ga de auto uit en ga achterin zitten bij Rob. Ik leun tegen hem aan en zie matthy jaloers worden. Dus ga ik nog steviger tegen hem aan liggen. Rob lacht. Als we bij de Mc Donald's zijn stap ik uit de auto, en ga ik naar Koen. Ik ben nu best wel bevriend met Rob en wil dat ook wel met Koen. We gaan praten over van alles en nog wat en we zijn al snel erg bevriend met elkaar.

Nadat ik had besteld moet ik naar de wc. Maar als ik terug kom van de wc zie ik dat er nog maar één plaats over is. Naast Matthy, rob mag ik tussen jou en Koen zitten? vraag ik. "Ja tuurlijk kom maar!" Zegt Rob en ik ga tussen hun inzitten. Als ik net zit komen er 3 meiden en 3 jongens naar ons toegerend. "MAG IK OP DE FOTO PLSSS PLSS" roepen ze. Ik kijk Rob en Koen aan en Koen zegt: "fans" met rollende ogen.

"Dit gebeurt overal geloof mij maar" zegt rob. Als ze weg zijn worden we alsnog van alle hoeken gefilmd. Ik vind het niet leuk en kruip wat meer naar Koen toe. Tot dat er meer fans komen en ze roepen: "omg Koen gaat vreemd? Koen je had toch met juultje?" Ik denk dat ik iets verkeerds heb gedaan dus ga ik maar terug normaal zitten.

Als iedereen hun eten opheeft zeg ik: "Koen, Raoul mag ik bij jullie in de auto?" "Ja tuurlijk!" Antwoord raoul "dankje!" Zeg ik.
Als we in de auto zitten vertel ik wat er gebeurd is in de auto met matthy.

POV: ROB
"waarom reageerde je zo boos tegen haar?" Vraag ik. "Ik weet niet man, ik denk dat ik dr leuk vind" zegt mat. "WTF MAT JE KENT DR NET, NIET TE GELOVEN JE HEBT EEN FK VRIENDIN HE?" "Ja oké, ik wil het ook niet zeg het maar niet door oké?" Zegt mat. "oké dan" Antwoord ik.

POV: LANA
Als we weer aankomen bij casa del huts. Merk ik dat er iets is tussen Matthy en Rob
Ik loop naar Rob en ik vraag: "wat is er aan de hand?"  Hij zegt: "kom naar m'n kamer." We lopen naar z'n kamer en hij zegt: "we hadden een discussie." "Waarover?" Vraag ik. "sorry dat kan ik je niet vertellen" Antwoord Rob.
—————————————————————————
1562 woorden
Hey hey ben ik weer! Zeg ff als het leuk is
Ben niet heel tevreden over dit deel maar zeg ff als je wat meer 🌶️ erin wilt hebben misschien vanavond nog een deel en anders morgen! Vergeet geen sterretje en een leuke reactie achter te laten! Doegg!❤️

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu