Net heb ik seks gehad met Matt. Het was zoals altijd echt weer super fijn. Normaal ben ik helemaal kapot na seks maar nu.. nu was dit anders, Ik heb nog geen oog dicht gedaan. Misschien komt het omdat vandaag de politie komt? Of omdat Rob in het ziekenhuis ligt? Ik draai me om en daar ligt Matt. Met zijn blote bovenlichaam boven de dekens, hij is zo knap!
Ik draai me om naar mijn nachtkastje en kijk op mijn telefoon. Het is 04:30 uur, al die tijd heb ik niet geslapen. Ik zucht en ga dan rechtop in bed zitten. Ik weet dat ik deze hele nacht niet zou kunnen slapen dus besluit ik om maar op mijn laptop te gaan. Ik stap uit bed om mijn laptop te pakken maar dan beweegt Matt. Ik wil hem niet wakker maken dus blijf ik stok stijf stil staan.
Ik kijk om en zie dat hij langzaam zijn ogen open doet. "Sorry Matt" zeg ik teleurgesteld en ga snel weer terug in bed. "Maakt niet uit lieverd maar Hoezo ben je nog wakker schat?" Zegt hij kreunend. "Ik kan niet slapen, normaal slaap ik meteen als ik seks heb gehad maar nu niet" zeg ik. "Kom hier" zegt hij en hij doet z'n armen wagenwijd open. Ik kruip tegen zijn bovenlichaam aan En hij doet zijn armen om mij heen. Wat houd ik toch van Matt. Na een tijdje vallen we allebei langzaam in slaap.
—
Ik word wakker in de armen van Matt en er komt meteen een grote glimlach op mijn gezicht. "Hey schatje" zegt hij als hij merkt dat ik ook wakker ben. "Hey knapperd" zeg ik terug, Ik draai me om en zoen hem. "de politie komt zo onderzoek doen hè" zegt Matt. "Oja kut helemaal vergeten" en ik storm het bed uit. "Nu nog niet" zegt hij. "Ja weet ik maar ik ben gewoon zo zenuwachtig!" Zeg ik en ik ren naar de inloop kast van Matthy waar een paar kleren van mij liggen.(Dit doen we aan)
We maken meteen een foto voor insta en dan vraag ik: "schatt? Zullen we een tiktok maken?" "Oke dan" zegt hij en ik zet alle lampen en spullen klaar, En daarna maken we de tiktok.
(Voor als je wilt zien xx)
https://vm.tiktok.com/ZGJurwVSD/"Ik had het erger verwacht" zegt Matt na de tiktok. "Haha, ik zei het toch!" Zeg ik en dan komt Milo binnenlopen. "Hey tortelduifjes, politie is er komen jullie ook? Politie wil met ons allemaal praten." Zegt hij met rollende ogen. "Ja isg! We komen" zegt Matt en dan loopt Milo de kamer uit.
We zoenen nog en lopen dan ook naar beneden. "Matt, ik weet niet waarom maar ik ben zo zenuwachtig" zeg ik terwijl we de trap aflopen. "Maakt niet uit, komt goed schatje" zegt hij. En we lopen dan de woonkamer binnen.
"Hoi! Ik ben politie agent Bram en dit is mijn collega Wendy" zegt een politieagent die op ons af komt lopen. "Hoi ik ben Matthyas maar noem me liever Matthy dit is mijn vriendin Lana" zegt Matt. "Hoi ik ben Lana" zeg ik en we schudden elkaars handen. Ik zeg de andere jongens goeiemorgen en dan gaan we met z'n allen aan tafel zitten.
"Ik zal jullie even uitleggen wat we gaan doen." Daar begint agent Bram mee. "Dadelijk moeten jullie eerst voor ongeveer 3 uur het huis uit want die gaan we helemaal onderzoeken. Daarna gaan we jullie allemaal één voor één overhoren. En verder kunnen we nog niks zeggen." Zegt hij. "Ja dat klopt en het kan zijn dat het iemand van jullie is." Zegt agent Wendy. "Nu hebben jullie een kwartiertje de tijd om alleen nodige spullen mee te nemen en wij controleren wel alles!" Zegt agent Wendy. Iedereen zegt oké en gaat dan iedereen naar zijn eigen kamer.
Ik loop eerst met Matt naar zijn kamer. Als we in zijn kamer komen duwt hij me tegen de deur aan en zoent hij me, ik trek me terug."Matt! Niet nu!" Zeg ik en ik kruip onder hem vandaan. "Jezus doe niet zo fk chagrijnig!" Zegt hij. Ik besluit hem te negeren omdat ik anders helemaal doorsla.
Ik loop maar de kamer uit en hoor hem nog roepen: "Lana!" Ik rol met m'n ogen en loop dan naar mijn eigen kamer.
"Hoi! Ik ga even naar mijn eigen kamer toe" zeg ik als ik de woonkamer inloop en de agenten me raar aankijken. "Oke helemaal goed!" Zegt agent Wendy en ze glimlacht. Ze lijkt me best aardig!
Ik loop mijn kamer binnen, pak mijn telefoon,laptop, oplader, Doe wat deo op en loop dan naar de woonkamer. Waar alle jongens al staan "5 seconde te laat!" Schreeuwt Raoul. Ik loop naar hem toe en geef hem een stomp in zijn rug. "Ouwe lul!" En ik zie de agenten lachen.
"We gaan nu jullie spullen even controleren Lana we beginnen bij jou" zegt agent Wendy. Ik zie Matthy staan en naar de grond kijken, hij weet dat ik zenuwachtig ben en hij geeft geen fuck? Ik loop naar agent Wendy toe en geef al mijn spullen. "Dankje! Nu gaat Bram je even fouilleren zodat we zeker weten dat je geen gekke benodigdheden meehebt" zegt Wendy. "Oké top!" Zeg ik en Bram komt aanlopen en ik volg hem naar de logeerkamer.
Daar fouilleert hij me en vind hij alleen een briefje van 5 euro. "Goed gedaan!" Zegt hij na het fouilleren en hij geeft me een high five. Ik glimlach en vraag dan: "moet ik iemand anders ophalen?" "Uh ja isg doe maar, bedankt Lana!" Zegt Bram en ik loop dan de kamer uit.
Als ik de woonkamer binnenkom zie ik dat Matthy nu aan de beurt is. Hij probeert oogcontact te vermijden. "Kom je! Jij bent" zeg ik op een boze toon. "Oei wat is hier gaande?" Vraagt Wendy die met de spullen van Matthy bezig is. "Gewoon een discussie" zeg ik. "Heeft iedereen toch wel eens?" "Ja klopt! Excuses!" Zegt Wendy en dan loop ik de gang in van mijn kamer, de logeerkamer, washok en Badkamer.
"Doe eens ff normaal man!" Zeg ik als de politieagenten ons niet meer kunnen horen. "Hoezo? Jij begint ik niet!" Zegt hij. "Meneer jij wilt mij in een keer neuken wanneer de politie in huis is ben je gek!" Zeg ik en ik open dan de deur van de logeerkamer zodat Matthy zijn mond houd. Hij sluit de deur en ik ga dan ontbijt voor mezelf maken en zit tegelijkertijd op mijn telefoon, En ga naar instagram.
—————————————————————————
1118 woorden!😃
Hey! 💋🫶🏻
Ben niet heel tevreden over dit deel maar ja🫣
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🩵🫶🏻
Xx Lana🩷🫶🏻🤭
JE LEEST
Am I in love?
FanfictionHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?