Deel 17😻

196 10 4
                                    

Ik zit op instagram te scrollen net zolang totdat Koen naast me komt zitten. "Hey Laantje" zegt hij met een zucht. "Hey.." zeg ik terug. "Wat is er??" Zegt hij met een bezorgde blik. Ik zucht en begin dan met praten: "ik ben zo verdrietig en zenuwachtig tegelijk. Heb ruzie met Matt en dat gedoe met Rob en de politie het geeft me teveel stress" en ik barst in tranen uit. "Ach kom hier!" Zegt Koen en ik knuffel hem. Ik hou van Koen! Hij is er altijd voor me als ik hem nodig heb.

"Lana, Koen komen jullie!" Hoor ik iemand achter ons zeggen. "Ja we komen!" Zegt Koen en hij staat dan op. Ik kijk naar Koen en hij rolt met zijn ogen "politie" snauwt hij en lacht dan. Ik lach ook en ik ga ook opstaan van mijn stoel.

"Jullie moeten nu het huis uit voor 3 uur, het kan zijn dat dit langer gaat duren, dan krijgen jullie bericht!" Zegt Bram. Ik zie aan de andere kant van de rij Matt staan. Hij kijkt naar de grond en hij merkt dan dat ik kijk, hij kijkt naar mij en we hebben oogcontact. Hij verbreekt het en schud zijn hoofd. Ik luister weer naar de agenten en probeer me daarop te focussen.

"Nu moeten jullie het huis uit en komt ons onderzoek team in het huis" zegt Wendy en ze laat ons dan de deur uit. Zodra ik uit het huis ben krijgen we onze spullen en had ik nog een sport tas gepakt om te gaan sporten.

Ik kleed me om achter de auto van Koen. Totdat er iemand aan komt lopen. "Oh sorry" zegt Matt als hij mij opmerkt en hij loopt dan weer terug. "Blijf hier!" Zeg ik en ik doe mijn shirt aan en ben dan klaar met omkleden.

Hij komt teruglopen en hij heeft de tranen in zijn ogen staan. Ik hou het niet droog en ik spring in Matthy zijn armen en klem mijn benen om zijn heupen. "Sorry" zegt hij snikkend ik reageer niet en blijf gewoon door gaan met knuffelen. Over de schouder van Matthy zie ik Koen kijken en zijn duim opsteken. Ik glimlach en spring dan uit de knuffel van Matt.

"Kom we gaan ergens zitten" zeg ik en we lopen naar de achtertuin. Zodra we zitten begin ik meteen "Matt ik wil uitleg" zeg ik. "Ik wou niet neuken Laan ik wou gewoon een ruige zoen" zegt hij, Ik schrik van zijn woorden. "Ik wou het uitleggen in de gang maar je deed de deur al open." "Sorry, ik dacht dat je het anders bedoelde" zeg ik. Ik storm op hem af en ga op zijn schoot zitten en zoen hem.

Daarna gingen we met iedereen spelletjes spelen zoals: uno, schaken, pesten, twister en voetbal challenges. Het was super leuk tot dat we bericht kregen van politie.
—————————————————————————
Politieagent Wendy👮
Hey hoi! Helaas is het onderzoeksteam nog lang niet klaar en moeten jullie ergens overnachten. Morgenochtend 9:45 uur kunnen jullie er weer in
Sorry namens Bram en ik!
—————————————————————————

"WTF TERING WOUTEN" hoor ik Koen schreeuwen. "Ik kan toch in m'n eigen huis slapen" zegt Milo en hij steekt zijn tong uit. Koen rent op hem af en Milo rent zo snel mogelijk weg. We lachen ons kapot ze rennen heel het gras veld rond. "Schat, we kunnen een hotel boeken" hoor ik Matt zeggen. "Ik weet niet, dat is altijd zo saai" lach ik.

"We kunnen ook naar centerparcs gaan en daar kunnen we video's opnemen!" Zegt Raoul. "En onze spullen dan?" Zeg ik. "Kunnen we daar kopen!" Zegt Koen. "Maar dan wil ik ook mee!" Zegt Milo. "Ik wil het liever niet" zeg ik. "Hoezo niet?" Zegt koen. "Nou omdat ik geen spullen heb!" Zeg ik boos en geïrriteerd. "Jezus man ben je ongesteld?" Zegt koen. Ik trek het niet meer en sla helemaal door.

"HALLO DAT ZEG JE NIET TEGEN MEIDEN KLOOTZAK GRIEP HOEREN MENS!" Schreeuw ik, ik hoor hem nog zeggen "Jezus wat een slet zeg" en ik ren het grasveld af en stap in mijn auto. Ik zet "de playlist van de lovers" aan en rij dan naar een plek die voor mij heel belangrijk is.

Na een tijdje kom ik aan bij een klein parkje. Ik loop naar het park toe en ga daar hardlopen omdat ik mijn sport kleren nog aan heb. Dit is de plek waar ik en m'n moeder altijd heen gingen als de ruzie van mijn ouders te erg uit de hand liep.

En gingen we hier slapen net zolang totdat we wisten dat vader was afgekoeld. Meestal stond ik aan mijn moeders kant want mijn vader is gewoon super agressief.

Na een uurtje ben ik helemaal gesloopt en ga in het gras liggen. Ik pak mijn telefoon en zie 39 gemiste oproepen en 57 berichten. 21 gemiste oproepen van Matt en 39 berichten, 9 gemiste oproepen van Milo en 9 berichten, en hetzelfde bij Koen, Ik laat het gaan en rijd terug naar casa del huts.

Als ik aankom stap ik de auto uit en zie ik niemand behalve het onderzoeksteam in ons huis. "Uhg waar zijn die gozers?" Zeg ik. "HIER!" Hoor ik iemand roepen. Ik draai me om en daar komt Rob naar me toe rennen. "OMG ROB!" En ik barst in tranen uit "ik heb je zo gemist" zeg ik snikkend terwijl we knuffelen.

"Ik heb jou ook gemist Laan!" Zegt hij. "We zijn een video aan het opnemen: bankzitters overleven 24 uur in de tuin! Het is zo stom gelukkig mochten we even naar binnen om spullen te halen." Zegt hij. "Waar moet ik heen?" Zeg ik. "Kom er gezellig bij zitten! Jullie relatie is inmiddels bekent toch? Ik heb de instagram post gezien!" Zegt hij. "Oja klopt haha!" Zeg ik en we lopen dan helemaal achter naar de tuin toe.

Matt komt op me afrennen als hij me ziet aankomen. "LANA WAAR WAS JE! Ik was zo bezorgd!" Zegt hij. "Gewoon even mijn hoofd leegmaken" zeg ik met een glimlach ik geef hem een kus. Ik begroet iedereen Raoul, Milo en toen kwam ik bij Koen... "Lana sorry, ik had het echt niet moeten zeggen ik heb er echt spijt van! En ik wil jou absoluut niet kwijt!" Zegt hij en hij staat op om mij een knuffel te geven.

—————————————————————————
1083 woorden😆
Heey❤️🤭
Wat vinden jullie ervan?🫣
Dit is wel echt griep slecht maar ja 👍
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!💕
Xx Lana🫶🏻🩵

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu