Deel 35 ❤️‍🩹

117 2 7
                                    

Ik ga zo stuk om die foto🤷‍♀️😭

—————————————————————————

Het is de volgende dag als ik wakker word. Ik kijk om me heen en besef me dan weer dat ik bij matthy in bed lig. Ik kijk achter me en daar zie ik matthy nog lief slapen. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en app even met Esmee. Het gaat over haar date met Koen en over mij en matthy.

Ik leg mijn telefoon weer terug en draai me om met mijn gezicht naar matthy toe. Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en hij slaat zijn arm om me heen.

"Goeiemorgen mooierd" zegt hij. "Oh sorry, heb ik je wakker gemaakt?" Vraag ik. "Nee, ben al eventjes wakker" zegt hij. "Oh oke" zeg ik. "Lekker geslapen?" Vraagt hij. "Bij jou altijd" zeg ik met een glimlach op mijn gezicht en hij pakt me nog steviger vast. Ik kijk hem aan en hij kijkt mij aan, ik geef hem een lange zoen die vol met liefde zit. "Love you" zeg ik daarna en hij zegt: "love you too babe" en ik bloos.

Tijdje later ben ik helemaal klaargemaakt en hebben we samen ontbeten. "Ik ga naar huis" zeg ik hij kijkt sip en zegt dan: "ik ga je missen" "je kan altijd langskomen hè" lach ik. "Oke, dus ik ben weer welkom" zegt hij, ik rol met mijn ogen en pak dan mijn tas.

Ik loop naar de gang en matthy loop achter me aan. Ik geef hem een knuffel en hij geeft me een kus op mijn wang. "Doei mop" zeg ik en hij kijkt me raar aan "mop?" Zegt hij lachend. Ik lach, "doei schatje" zegt hij en hij doet de voordeur voor me open en zwaait me nog na.

"Heey esmeetjee" zeg ik als ik de woonkamer binnenkom en haar op de bank zie liggen. "Heey schat" zegt ze en ze komt naar me toe gerend en geeft me een knuffel. "Ik wil nu alle details!" Zegt ze met de nadruk op nu. "Jaja" zeg ik lachend en ik ga naast haar op de bank zitten. Ik leg alles uit en ze zegt: "Nahw, echt heel cute" ik glimlach. "Nu wil ik alles weten van jou date!" Zeg ik.

"Okee" zegt ze en ze begint met praten.
"Nou we gingen als eerst met de auto naar een parkje toe, en daar lag heel romantisch een picknickkleedje met allemaal lekkere dingen. Dat gingen we opeten met de zonsondergang erbij. En daarna gingen we naar een soort kerstmarkt en daar gingen we schaatsen" zegt ze. "Nahw super leuk!" Zeg ik en we geven elkaar een knuffel. "Kijk" zegt ze en ze laat een foto zien.

"Het duurt niet lang meer voordat jullie een relatie krijgen zo te zien" zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Het duurt niet lang meer voordat jullie een relatie krijgen zo te zien" zeg ik. "Nee maar met jou en Matthy ook niet. Heb je zijn insta al gezien?" Zegt ze. "Nee hoezo?" Zeg ik en ik pak mijn telefoon.

 "Nee hoezo?" Zeg ik en ik pak mijn telefoon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik screen het bericht en lach. "Je moet met hem nemen schat" zegt esmee en ze loopt weg. Ik kijk naar de foto en glimlach, Hij maakt me blij. Gaan we nu niet te snel? Is het niet veelste vroeg om weer een relatie te nemen? "Ik weet het niet" zeg ik. "Wat weet je niet?" Zegt Esmee die terug komt lopen met twee glazen cola in dr handen. "Of we wel weer een relatie moeten nemen" zeg ik. "Dat moet je gewoon doen, weetje hoe cute jullie samen zijn en als je tijdens de relatie denkt: nee dit is niet hoe het was of iets anders dan maak je het toch gewoon weer uit." Zegt Esmee. "Ja oké maar dan moet jij misschien ook een keer met Koen gaan." Zeg ik "we zien wel wat de toekomst ons brengt" zegt Esmee.

"Jij altijd met die gekke quotes" zeg ik en we knuffelen en kijken samen naar de serie "Ginny and Georgia" onze favoriet. Als we een aflevering af hebben gekeken zeg ik: "zullen we vanavond uiteten gaan? Zo samen met z'n tweeën" "jaa Isgoed!" Zegt ze enthousiast en ze pakt haar telefoon, zoekt een restaurant en reserveren om 17:30. We kijken nog een aflevering van Ginny and Georgia en ik ga dan een poging doen tot tosties maken. Maar branden ze een beetje aan dus maakt Esmee ze nadat het bij mij mis ging.

Het is 16:00 als ik ga beginnen met klaarmaken, ik sta voor de spiegel. *ping* zegt mijn telefoon en ik pak hem op.

Matthy
Ik vond het echt heel leuk.
Mis je nu al.

Ik
Ik vond t ook leuk lieffie!
We zien elkaar vast snel weer.

Matthy
Hoop het.

Ik
Jaa sws

Matthy
Oké bb

Ik leg m'n telefoon weer weg en begin met klaarmaken. Als ik klaar ben is het 17.00 uur en maak ik wat foto's en tiktoks en post ik ze op TikTok en Instagram:

@laantjexx

Dinner💋🫶🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dinner💋🫶🏻

@matthy✔️
😍😍
Maker:
🫵🏻❤️❤️
*laad voor meer reacties*

—————————————————————————

"ES WE MOETEN GAAN!" Roep ik onderaan de trap. "HET IS HALF 6 EN WE HEBBEN NU GERESERVEERD!" Roep ik weer. "Jaha" zegt ze en ze komt van de trap afrennen. We haasten ons naar de auto en stappen in. Ik stel de route in en Esmee begint met rijden. "Omg het is een halfuur rijden" zeg ik. "HAHAHAHAH" lacht Esmee en ik lach nu ook. We zetten "pretty girls" aan van frenna en zingen mee, nadat liedje komt "way it goes" van sfb en daarna komt "stapelgek" van de bankzitters. Dan komen we aan en lopen we gehaast het restaurant binnen. We moeten inloggen op een of andere iPad, "wtf dit heb ik nog nooit gehad" zeg ik en dan komt er een mevrouw en wijst ons het tafeltje aan.

We gaan zitten en krijgen meteen wijn voorgeschoteld.

Na een tijdje kijk ik rond in het restaurant en zie ik net achter het muurtje Koen, matthy en Rob zitten met een camera in hun hand. "Omg es, kijk daar" zeg ik en we kijken die kant op. "OMG" schreeuwt Esmee. "Esmee doe normaal!" Zeg ik en we lachen ons kapot. Daardoor hebben de jongens ons gehoord en komen op ons aflopen. "Ik kom ook nooit van jullie af" zegt Rob en leunt tegen onze tafel aan. Matthy loopt naar me toe en geeft me een kus en fluisterd dan: "sorry ik moest gwn even, heb je te erg gemist." Hij trekt zich terug en ik lach.

"Zozo" zeggen robbie, Koen en Esmee in koor. Matthy en ik blozen en de jongens pakken een stoel en schuiven bij onze tafel aan. Ze vertellen dat ze een fotowedstrijd houden en hun video idee. Met hun eten we en voor we het weten is het al 22.00 uur en sluit het restaurant.

1160 woorden😝
Heey, ik heb niet veel motivatie en het gaat niet zo goed maar ik doe echt mn best xx
verwacht niet dat er snel een nieuw deel komt😭
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!❤️
Houvanjullieee! Xx

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu