"Kom maar mee dan" zegt Wendy met een glimlach en trekt me uit het bed. "Je ziet er super leuk uit, maar eigenlijk moet je iets anders aan wat nog leuker is!" Zegt ze. "Uhm oké?" Zeg ik lachend en duik dat mijn inloopkast in. "Misschien dit?" Zeg ik. "Nee!" Zegt Wendy dan weer en dat ging heel lang door.
Ik kom de kast uitgelopen en draai een rondje "dit?" Zeg ik voor de 100ste keer. "Jaaa! Super leuk! Dit word het!" Zegt Wendy. Ik heb nog nooit zo'n lieve agent meegemaakt. "Moet ik mijn make-up ook veranderen?" Vraag ik. "Hoeft niet mag natuurlijk wel!" Zegt ze enthousiast. Ik ren naar mijn eigen badkamer en Wendy rent achter me aan. Ze is echt heel snel jezus.
"Wow je hebt echt veel make-up Lana" zegt ze "noem me maar Laan" zeg ik lachend.
"Tadaaaa" zeg ik lachend. "Super leuk! We moeten nu snel gaan! Pak je auto sleutels" zegt ze en we rennen naar de woonkamer. "Huh waar is iedereen?" Zeg ik verbaasd. "Uh...die zijn een rondje wandelen!" Zegt ze snel. "Ja hoor, Rob wandelen? Een Brabander weet niet eens wat dat is!" Zeg ik lachend. "Maar ze zijn het hem aan het leren!" Zegt ze en we barste in lachen uit.
"Kom we moeten gaan" zegt ze als we onze schoenen en jassen aan hebben. "Jaja" zeg ik helemaal buiten adem. We lopen naar mijn auto en Wendy stelt de navigatie in "2 uur rijden!?" Zeg ik. "Ja, rijd nou maar!" Zegt ze en ik start de auto en rijd dan weg. "Ik heb jullie door hoor, alle auto's zijn weg en dan zeggen jullie dat ze aan het wandelen zijn?" Zeg ik. "Ja maar ze gingen eerst een mooi plekje zoeken" zegt ze met een knipoog.
Ik zet "de playlist van de lovers" aan en zing hard mee."Ik mis Matt" zeg ik na een uurtje. "Komt goed! Je ziet hem snel weer" zegt ze. "Snel weer!? Maar ik woon bij hem in huis?" Zeg ik. "Maak je nou geen zorgen!" Zegt ze en ze zet de muziek harder.
Als we anderhalf uur hebben gereden zet Wendy de navigatie uit. "Ik ken de weg niet hoor" zeg ik lachend. "Nee maar ik wel!" Zegt ze. "Je moet hier af en daarna 300 meter rechtdoor en daar is het." Zegt ze "huh maar het was toch 2 uur rijden?" Zeg ik verbaasd en ze geeft een knipoog terug. "OKE STOP!" Zegt ze en ik stop de auto en zij doet een blinddoek bij mij om. "Wendy dit vind ik heel eng! Wat ga je doen" zeg ik.
Ze lijdt mij ergens heen maar ik heb geen idee waarheen. Dadelijk lijd ze mij naar de gevangenis. "Oke ga rustig zitten en zeg niks!" Zegt ze streng. "Uhm oké?" Zeg ik "STT" zegt ze boos en hoor dan iemand weglopen.
Even later hoor ik weer 2/3 mensen aan komen lopen, weet niet precies hoeveel. Ik zeg niks zoals ze mij gevraagd had, "oke je mag niks zeggen!" Hoor ik Wendy weer zeggen. Daarna loopt er weer iemand weg. Ik zucht en denk aan Matt aan die ene keer toen hij op zijn bek ging tijdens een show, ik grinnik zo zacht mogelijk.
Een tijdje later hoor ik dat er muziek aan gaat. Het is een romantisch liedje, ik hou er wel van. Na een tijdje word de muziek zachter gezet en hoor ik een herkende stem.
~~
"Hey Lana
wat hou ik ontzettend veel van jou!
Ik wil even zeggen dat ik super trots op je ben en dat ik je echt zie als mijn toekomstige vrouw, waar ik een heel gezin mee krijg. Maar dat komt later wel. Ik wil je echt nooit meer kwijt en ik vertrouw jou met heel mijn hart, maar toch heb ik soms het gevoel dat je iets voor mij verbergt. Je weet dat je altijd eerlijk tegen mij kan zijn he? Ik zou je nooit verraden of iets anders geks. Dit heb ik opgenomen toen we ruzie hadden en dat wil ik absoluut niet! Maar toch gebeurd het elke keer en vraag ik me af of dit wel werkt? Ik wil het hier graag met je over hebben want we hebben echt veel ruzie en we hebben net pas een relatie! Wil hier graag uitleg over!!
Xx Matt"
~~
Ik doe mijn blinddoek af en barst in tranen uit ziet hij mij echt zo!? Ik kijk met tranende ogen om mij heen en zie dat ik langs Tivoli in Utrecht zit. "Wat doe ik hier?" Zeg ik in mezelf. Ik veeg mijn tranen weg en sta dan op "leuke verrassing zeg" huil ik. "Weet Matt dit überhaupt? Naja"Ik loop richting Tivoli omdat ik denk dat daar de zogenaamde "verrassing" zou zijn. Als ik er sta draai ik een rondje en zie ik Matt op me afrennen "Laantje schat, kom we hebben een optreden in Tivoli, weet je nog? Kom snel!" Zegt hij en hij pakt mijn hand vast. Hij weet dit echt niet! Hij trekt me mee en we rennen naar binnen.
Als we binnen zijn komen we langs allemaal fans die in de rij staan om de zaal in te gaan. Ze joelen het uit en iedereen filmt, ik stop met rennen en matt kijkt verbaasd om. "We moeten gaan!" Fluistert hij "wacht! Voor de fans" zeg ik lachend en geef hem dan een kus. "Hier worden edits over gemaakt" zegt hij lachend "dat wil ik!" Zeg ik. En ik ga rennen langs het hek waar iedereen achter staat en geef iedereen een high five.
"Oke ik ga naar de coulissen, jij kan mee met die begeleider en hij neemt je mee naar de zaal waar alle vriendinnen van de bankzitters zijn en je ons kan zien! Je staat wel in de zaal dus het kan zijn dat je word gefilmd." Zegt hij. "Maakt niet uit! Succes schat" zeg ik en geef hem een zoen en een knuffel. Daarna loopt hij weg en loop ik achter de begeleider aan. Ik kom helemaal vooraan te staan. Naast Lieke de vriendin van Roaul en de andere kant Jamie de vriendin van rob. Inmiddels hadden Jamie en ik het weer goed gemaakt. Ik klets met hun terwijl de zaal binnenstroomt.
"Dus jij en Matt?" Zegt Jamie met een knipoog. "De laatste keer dat ik je zag was toen je ruzie had met Matt en toen hadden jullie ook nog niks" zegt Lieke. "Nee klopt, maar nu wel en ben ik super blij met hem!" Zeg ik enthousiast. Juultje en Charlotte komen op me af lopen "Heey Lana!" Zegt juultje. "Heey!" Zeg ik lief terug. "Wij met z'n allen hebben een groep en doen samen leuke dingen. Wil je er misschien ook in?" Vraagt Charlotte. "Ja tuurlijk! Lijkt me super leuk!" Zeg ik enthousiast.
"MAG IK OP DE FOTO!" "LANAA!" Horen we heel de tijd achter ons. Ik kijk achter me waar allemaal fans staan te joelen. Ik glimlach en draai me dan weer terug "wanneer begint het? Zijn ze misschien stil" lach ik. "Ik hou nu al van jou humor!" Zegt Jamie.
Ik ga naast Juul staan "hebben jij en Koen weer?" Vraag ik. "Ja klopt gelukkig wel!" Zegt ze en ik knuffel haar. "Je bent echt mooi!" Zeg ik. "Ahw laan jij ook!!" Zegt ze en ik loop weer terug.
Een kwartiertje later zijn we met wat kinderen op de foto geweest, nu komen de bankzitters op en beginnen ze met het nummer stapelgek. "Ik ben stapelgek op jou!" Zingt matthy en hij wijst dan naar mij. "AHWW" joelt heel de zaal. ik vorm een hartje met mijn handen en wijs hem naar Matthy. "Jullie zijn zo lief samen!" Zegt Lieke. "Nou, we zijn anders echt veelste klef als je het mij vraagt" zeg ik. "Maar dat is juist cute!" Zegt juultje.
Als de shows zijn afgelopen ren ik naar Matthy toe die net van het podium af is en spring in zijn armen. "Ben zo trots op jou" fluister ik in zijn oor. Hij zoent me "HE WIJ ZIJN HIER OOK NOG!" Schreeuwt Raoul. "Jaja" ik spring uit Matt zijn armen "jullie hebben het ALLEMAAL goed gedaan!" Zeg ik.
Iedereen lacht en daarna stelt Rob voor "zullen we met z'n allen naar de club?"
—————————————————————————
1410 woorden!
Heey😋🫶🏻
Ben echt niet blij met dit deel😭
Lees het verhaal van slutformatt
Ze is net begonnen💋❤️
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🤭🫶🏻
Xx Lana
JE LEEST
Am I in love?
Fiksi PenggemarHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?