Deel 22🤩

203 9 16
                                    

We lopen naar de auto van Matt, leggen onze spullen erin en stappen dan in de auto. We hebben een hotel geboekt omdat we wel gewoon willen drinken en het anders ook te laat word. We zetten onze favoriete playlist op. Je kan het vast niet raden maar het is "de playlist van de lovers." Die hebben we aangemaakt toen we in onze geen relatie / maar wel heel close situatie waren.

We zingen mee met de liedjes en langzaam komen we aan bij ons hotel in Amsterdam. Het is zo'n 5 minuten lopen vanaf de plek waar we met ze allen hebben afgesproken. Eerst gaan we naar het hotel om onze spullen te droppen. We komen aan bij de parkeergarage en rijden naar binnen.

We parkeren de auto en stappen dan uit en gaan naar de achterbak. Matthy pakt zijn kleine tas uit de achterbak.  "is dat alles?" Zeg ik "dat is nooit genoeg!" Zeg ik. "Echt wel! Jij neemt altijd teveel mee!" Lacht hij.

Ik schud mijn hoofd en pak dan mijn grote roze koffer. "Lana, dat is echt teveel!" Zegt hij. "Helemaal niet!" Lachen we. We doen de achterbak dicht en de auto op slot. We lopen samen naar de lift en drukken op de knop.

We komen aan bij de Bali en gaan inchecken. Daarna lopen we naar de lift en gaan naar de 3de verdieping. We stappen uit de lift en lopen naar kamer 389. Als we die hebben gevonden pakken we ons pasje en gaan de kamer in. We geven al onze spullen een plekje en moeten dan nog een kwartiertje wachten.

Bankzitters+girlfriends

Matthy🧑
Lana en ik lopen er nu heen!

Lieke☺️
Ja isg! Wij lopen er nu ook heen!

"Schat kom, we gaan" zegt Matt en hij staat op van de kleine bank. "Oke!" Zeg ik en we lopen hand in hand naar de locatie. Als we er zijn staan Lieke en Raoul er al. Ik ren naar Lieke toe en spring in haar armen "zolang hebben we elkaar toch niet gezien" lacht ze. "WEL!" Zeg ik boos.

"Hey maatje" zegt matt, Raoul en matt begroeten elkaar met zo'n jongens handshake.
We wachten even en na een tijdje is iedereen er en besluiten we om naar de club te lopen. "Koen jij weet hier de beste club in Amsterdam?" Zeg ik. "Jaja, ik weet alles hier in Amsterdam" zegt hij. "Oke en hoe heet die club dan?" Vraag ik. Hij draait zijn hoofd weg en zegt niks, iedereen gaat stuk. We lopen naar een random club.

Na we langs wat clubs zijn gelopen kiezen we voor "disco Dolly" we lopen naar binnen en meteen bekruipt me een geur van alchohol en zweet. Ik ga aan de bar zitten samen met Lieke om even goed bij te kletsen. Ik weet niet waar Matt heen gaat maar ik vertrouw hem en hij gaat mee met de rest dus zou wel goed gaan.

Na een uurtje beginnen Lieke en ik aan de sterke drank. we lachen veel en hebben veel plezier totdat iemand mijn hand vast pakt. Ik draai me om en daar staat Matt "klom dlansjen" zegt hij dronken ik weet dat hij snel dronken word maar hij heeft wel heel zwaar drinken op.

Ik geef een knipoog naar Lieke en ga mee met Matt. Later zie ik haar verdwijnen naar de rest van de jongens en meiden. Ik sta samen met Matt te dansen en naast ons staan Jamie en Rob. Ik kijk rond en zie twee bekende gezichten.

"LIEKE,SARAH!" Schreeuw ik en ik ren naar ze toe. "OMG LAAN!" Schreeuwt Sarah en ik spring in haar armen. "IK HEB JE ZO GEMIST!" Schreeuwt Lieke. Sarah en Lieke waren en zijn nog steeds hele goede vriendinnen van me. Toen ik bij mijn ouders woonde waren hun mijn beste vriendinnen tot dat ik in een keer naar casa del huts ging. Toen heb ik ze niet meer gezien.

"Kom we moeten echt bijkletsen!" Zegt Lieke en ze pakt mij bij mijn hand en we lopen met z'n drieën naar de bar. "danste je nou met Matthy! Van de bankzitters!" Zegt Lieke. Sarah en Lieke zijn heel fan van de bankzitters daar kende ik ze ook een beetje van. Ik leg alles uit over hoe ik bij de bankzitters kwam en hoe ik met Matthy kreeg ALLES.

"Maar Milo is dus ook hier!" Zegt Sarah. Lieke en Sarah zijn allebei harde simps maar Sarah simpt op Milo en Lieke op Matt. "jaa! Milo is ook hier!" Zeg ik. "Omg ik moet naar hem toe, ik ga sjansen meiden!" Zegt ze en ze wil weglopen maar ik pak haar bij haar hand.

"Hij is met zijn vriendin!" Lach ik. "KUT!" Schreeuwt ze en ze slaat met haar vuist op de bar. We lachen ons dood, dit heb ik zo gemist.
"Kom we gaan naar ze toe!" Zeg ik "en liek, Matt is van mij hè" zeg ik met een knipoog. "Jaja" zegt ze lachend. We zoeken ze op en ze staan met z'n allen bij elkaar.

"Hee!" Zegt Milo als hij mij en de meiden ziet aankomen. "Hee! Waar is char?" Zeg ik als ik zie dat Charlotte nergens te bekennen is. "Ooh ze voelde zich misselijk dus is ze naar huis gegaan" zegt hij. Lieke en ik kijken tegelijk naar Sarah die helemaal rood word.

"Hey!" Zegt Milo en hij gaat naast Sarah staan. "Hey" zegt ze terug. Lieke en ik kijken elkaar aan en lachen. Daarna komen Milo en Sarah in een lang gesprek en kan je ze niet van elkaar weghalen.

Ik stel iedereen voor aan Lieke, Matt en Lieke komen ook in een gesprek maar dan niet zoals Sarah en Milo hun flirten meer.Matt zou nooit vreemdgaan dus dit zou ook niet gebeuren.

Ik ga bij Matt en Lieke staan en ga mee met hun in gesprek. Het is een leuk gesprek en ze praten eigenlijk alleen maar over het kanaal bankzitters.
"Matt zullen we zo naar huis? Ben echt moe" zeg ik. "Ja tuurlijk!" Zegt hij en hij loopt naar me toe en geeft me een kus. "Aahw" zegt Lieke.

Ik kijk op de klok en zie dat het half vijf is. "Oke, wij gaan!" Zegt Matt en hij zwaait iedereen uit. Iedereen is er nog behalve Milo en Sarah die zijn verdwenen naar Sarah haar huis, Lieke en Raoul waren naar vrienden en verder niemand. "Sarah en Milo die doen sws iets" zegt Matt lachend.

"Ja, Sarah simpt sws al op Milo en liek op jou" zeg ik en ik kijk naar de grond. "Schat je weet dat ik nooit vreemd zou gaan he!" Zegt hij. "Nee tuurlijk niet!" Zeg ik. We lopen naar het hotel en vallen snel in slaap.

—————————————————————————
1140 woorden
Hee☺️
Ik haat dit deel zo erg😭
Maar vergeet geen sterretje en een leuke reactie!
Xx Lana💋🤭

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu