🔞🔞
Terwijl Matthy mij in zijn armen heeft en mij zoent loopt hij de trap op. Als we voor de deur staan van Matthy zijn kamer spring ik uit zijn armen en doe de deur open. Als Matthy de deur dicht heeft duwt hij mij tegen zijn kast aan. "Matthy matthy matthy heb je zin?" Zeg ik met een knipoog. " in jouw" zegt hij. Hij zoent me en tikt met zijn vinger tegen mijn been ik snap de hint en klem mijn benen om hem heen.Hij tikt met z'n tong tegen mijn lippen aan en opnieuw snap ik de hint en ik doe m'n mond open. Hij duwt me op bed en gaat op me liggen. Ik doe zijn shirt uit en hij de mijne, hij gaat met zijn hand naar mijn rug en in één klap klikt hij mijn bh los. Ik glimlach, ik ga naar zijn boxershort en doe die uit. Ik trek hem een tijdje af en dan doe ik mijn mond erin. "Hmm" zegt hij heel de tijd. Daarna stappen we samen onder de douche en gebeurt er iets heel stiekems. 🔞
De volgende ochtend word ik wakker in een ander bed. Ik kijk om me heen en zie dat Matthy naast me ligt. Ik schrik en doe snel de kleren van gister aan en ga dan naar mijn kamer waar mijn telefoon ligt. Ik open mijn telefoon en zie dat ik 36 gemiste oproepen heb van mijn moeder. Ik open mijn telefoon en ga naar de app.
Mam
Schat help!
Je vader! Hij draait door
Hij zegt dat hij me wil vermoorden help!!
**00:34 uur gestuurd.**Ik schrik en bel snel mijn moeder terug. Maar ze neemt niet op. Ik zak naar de grond en huil is ze dood? Matthy, Rob en Koen komen de kamer binnenstormen. Ik laat hun mijn telefoon zien en ze schrikken ook. "Lana kom hier" zegt Matthy en hij tilt me op. "Nee even niet" zeg ik en ik ren huilend de kamer uit. Ik pak de autosleutels van Rob zijn auto en stap zijn auto in. Onderweg naar mijn eigen huis.
Pov: robbie
Ik ren achter Lana aan en zie dat ze wegrijd met mijn auto ik laat haar gaan want ik weet dat ze haar rijbewijs heeft. Ik ga naar mijn kamer en denk aan de moeder van Lana toen ze Lana haar spullen kwam brengen, het is zo'n lieve vrouw voor ik het weet rollen de tranen over mijn wangen heen. Na een tijdje hoor ik wat geschreeuw beneden.Pov: Koen
Nadat Rob naar zijn kamer is gegaan loop ik boos naar Matthy toe. "Gast wat heb jij met dr gedaan?" Zeg ik boos tegen matthy. "Gast ga niet boos worden op mij! Wat kan ik er aan doen dat die moeder dood is" zegt matthy dood gewoon. "HALLO ER IS IEMAND DOOD HÈ DOOD EN JIJ STAAT HIER NORMAAL ALSOF HET DE GEWOONSTE ZAAK VAN DE FK WERELD IS HET IS JE SCHOONMOEDER!" Zeg ik boos."SCHOONMOEDER? LANA EN IK HEBBEN ALLEEN GENEUKT VERDER NIKS ER IS NOG NIKS DUIDELIJK JA?" Zegt hij. "HALLO JE KAN DR TOCH HELPEN!" Zeg ik boos en ik loop naar mijn auto toe en rijd naar het huis van Lana dr ouders. Rob gaf me het adres daarom weet ik nu waar ze woont. Onderweg word ik emotioneel ik jank alle tranen uit m'n ogen.
Pov: Raoul
Ik hoorde Lana huilen en Koen en Matthy schreeuwen toen ik nog in bed lag. Wanneer ik uit mijn bed stap, de gang op loop sta ik bij robbie zijn kamer stil ik hoor hem huilen en ik twijfel geen moment ik doe de deur van de slaapkamer van Rob open."Wtf is er allemaal gebeurd?" Zeg ik. Rob legt me alles tot in details uit en daarbij huil ik met hem mee. "Pfoe dat is echt heftig voor der maar wat denkt Matthy wel niet?" Zeg ik met een raar gezicht. "Ik weet het niet." Zegt Rob snikkend. "Nou ik ga maar is beneden kijken." Zeg ik na een tijdje stilte. Ik loop de kamer uit en loop de trap af naar de gang.
Ik zie alleen nog de auto van Matthy, en die van mij staan. Ik open de deur van de woonkamer en ik zie Matthy zitten. Ik negeer hem compleet ben echt zo boos op hem.
"Hey goedemorgen!" Zegt Matt vrolijk. Ik draai me om en word nu echt heel boos. "HOEZO DOE JE ZO VROLIJK? HET IS NIET LEUK MATTHY BEN JE GEK!" Ik loop naar boven en kleed me aan, doe mijn haar.(Dit heeft Raoul aan)
Als ik mijn tanden aan het poetsen ben krijg ik een bericht van Koen.
Koen👨🦰
Hey, kom met Rob hierheen*stuurt live locatie*
Raoul👴
Ik heb het verhaal gehoord! Kom eraan!
Tot zoKoen👨🦰
Tot zoAls ik klaar ben met tandenpoetsen ren ik naar Rob zijn kamer en laat ik het bericht van Koen aan Rob zien. "Hey dat is het huis van de ouders van Lana!" Zegt rob. "Nou kom dan!" Zeg ik snel.
(Dit doet Rob snel aan)
Rob en ik scheuren de trap af en ik pak snel mijn autosleutels omdat Lana de auto van Rob heeft meegenomen. Ik zeg doei tegen Matthy en rol met m'n ogen als ik zie dat hij doods normaal op de bank voetbal zit te kijken. En doe daarna deur dicht, trek mijn jas en mijn schoenen aan net zoals Rob. We stappen in de auto en rijden ernaar toe het is ongeveer een uurtje rijden dus best wel lang.
Pov: matthy
En toen zat ik in een keer alleen op de bank voetbal te kijken. Ik ga naar mijn kamer en neem een video op. Maar dat gaat niet goed want ik denk alleen maar aan Lana, ik weet niet wat er met me was met die ruzie van Koen. Ik ben alleen maar bezig met Lana maar dan begin ik met mijn video. "Joo kleine kindjes" en dan ben ik stil en denk ik aan Lana omdat zij ook klein is en dan springen de tranen in mijn ogen en huil ik.1053 woorden❤️
Wat is er gebeurd met de moeder van Lana? En waarom deed matthy zo? Wel een spannend deel!! Vergeet geen sterretje en een leuke reactie! Doei doei😘
JE LEEST
Am I in love?
FanfictionHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?