(Foto erboven is zelf gemaakt😱🥹)
—————————————————————————Esmee staat op en ik zeg "blijf zitten, ik doe de deur open" zeg ik en ik leg mijn pizza stukje terug op mijn bord en sta op van mijn stoel. Ik loop naar de gang en sluit de tussendeur achter me dicht zodat Esmee niks hoort. Ik doe de deur open en daar zie ik Koen staan in een netjes pak met een bos bloemen in zijn handen.
"Zozo Koen" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Alles voor mijn meisje" zegt hij en ik glimlach. "Ben je zenuwachtig?" Vraag ik. "Beetje, maar het gaat wel" zegt hij "oké, nou es is wel heel zenuwachtig maar ik haal haar wel even op en laat jullie dan alleen" zeg ik. "Veel plezier hè" zeg ik. "Dankje, jij ook met matthy" zegt hij. "Ik draai me om en kijk hem aan. "Hoe weet je dat?" Vraag ik. "Laan matthy was helemaal blij toen jij hem dat appte" zegt hij. Ik glimlach en loop dan de gang uit. "Nou es, veel plezier hè" zeg ik en ik geef haar een knuffel.
"Jij ook met matthy" zegt ze "app je me wel?" Vraagt ze. "Ja doe ik, als jij mij ook appt" zeg ik. "doe ik" zeg ze. "Nou ga nou maar je laat hem wachten" zeg ik en ze loopt meteen de deur door. Ik pak snel me telefoon en kijk op de camera's die op onze voordeur zijn gericht. Ik zie dat ze elkaar een knuffel geven en dat Koen als een gentelmen de deur van zijn auto voor haar open doet. Wat zijn ze toch cute samen.
Als ik mijn pizza op heb zet ik mijn bord in de vaatwasser en loop ik naar boven. Ik sta voor mijn kast en doe de deurtjes open. Ik staar naar mijn kleding, ik heb misschien wel Esmee geholpen maar wat moet ik zelf aan?
Na een tijdje ben ik helemaal klaargemaakt en loop ik naar beneden. Het is nu half 8 en we hebben 8 uur afgesproken dus maak ik nog wat tiktoks en foto's.
🩶🩶
—————————————————————————Het is 5 voor 8 als ik mijn jas aandoe en de voordeur sluit. Ik loop naar matthy zijn huis en adem diep in en uit, toch wat zenuwachtiger dan ik had verwacht. Ik sta voor zijn deur en bel aan, niet veel later word die opengedaan door de jongen waar ik verliefd op ben.
"Hey" zegt Matthy en hij geeft me een knuffel, "hey" zeg ik en knuffel hem terug. Hij scant me hele lichaam "kan je het zien" zeg ik lacherig, "nee eigenlijk niet" zegt hij. Ik rol met mijn ogen en hij laat me dan binnen. We komen binnen in de gang en ik doe mijn jas uit. We lopen samen naar de woonkamer en gaan dan op de bank zitten. "Ik dacht misschien kunnen we een film kijken" zegt hij.
Letterlijk een film kijken, ik dacht dat we iets gingen doen zodat we weer konden wennen ofzo denk ik. "Uhm ja is goed" zeg ik. "Maar eerst wil ik je huis zien" "Oja tuurlijk!" Zegt Matthy en we staan op van de bank. We lopen naar boven en hij laat alles zien.
"En hier slaap ik" zegt hij en hij staat voor zijn bed. Ik duw hem op het bed, nu zit die op de rand van het bed. Ik ga met mijn benen over hem heen zitten en zoen hem. Ik stop hem en hij kijkt me vragend aan en zegt: "oh nu al?" Ik zoen hem weer en ga dan heen weer met mijn heupen. "Mmh" kreunt Matthy. "Ik hou zoveel van je hè" kreunt hij, "ik ook van jou" zeg ik en ik ga wat sneller heen en weer.
"Oke nou is het genoeg" zeg ik en sta weer op. Hij kijkt me aan met een zielig gezicht. "Flikker op" zeg ik lachend "ik hou ervan als je boos bent" zegt Matt. "Ik ben niet boos!" Lach ik en we lopen terug naar beneden. "Mooi huis heb je" zeg ik. "Net zoals jij" knipoogt matthy.
We pakken wat snacks en wat drinken in de keuken en gaan dan samen op de bank zitten. Ik kruip dicht tegen hem aan en hij start dan de film. We kijken de film "after" een van mijn favoriete romantische films.
Matthy legt zijn hand op mijn kont en ik grijns naar hem. Als we op de helft van de film zijn zet hij de film op pauze. "Wat doe je?" Vraag ik "ik ga even naar de wc" zegt hij en hij loopt naar de gang. Zijn telefoon ligt op tafel, zou ik kijken?
Met een lichte twijfel pak ik de telefoon, wat is zijn code? Ik typ zijn geboortedatum in maar die is niet goed. Voor de grap typ ik mijn verjaardag in en zit ik in een keer in zijn telefoon. Ik schrik even maar ga dan naar Snapchat.
Ik klik op "ginger" en zie het gesprek van hem en Koen.
Ik
Ey Bro ik ben zo blijGinger
Wat danIk
Lana ze heeft me geappt, ze komt straks langs broGinger
Ey lekker man
Ik ga ook zo op date met EsmeeIk
Ik ben zo verliefd op LanaGinger
Ik weet het maat
Maar het komt nog welIk
Thanks bro
Vp met Esmee héGinger
Jij ook met Lana!—————————————————————————
Ik glimlach en sluit dan zijn telefoon, plots krijg hij een melding van nu.nl en kijk ik naar zijn achtergrond.
Ik lach en leg zijn telefoon weer op het tafeltje.
Matthy komt terug en gaat weer zitten, ik ga weer stevig tegen hem aanliggen. Het voelt precies zoals eerder, veilig en vertrouwd."Laan" zegt hij na een tijdje "Matt?" Zeg ik. "Blijf je hier slapen?" Vraagt hij. "Geen idee hoezo?" Zeg ik. "Nou omdat het al 12 uur is en ik wil niet dat je in het donker gaat lopen" zegt hij. "Schat ik woon hier om de hoek" zeg ik. "Maar ik kan hier wel blijven slapen, mag ik dan kleren van jou?" "Tuurlijk" zegt hij en er verschijnt een brede glimlach op z'n gezicht. Ik richt me weer op de film en voel dat Matthy zachtjes in m'n kont knijpt, ik kijk hem aan en bloos.
Als de film is afgelopen zetten we de glazen en het lege bakje chips in de vaatwasser. "Gaat u maar voor" zegt Matthy als we de trap op willen lopen. "K ben niet gek he, ga jij maar" zeg ik. We lachen en uiteindelijk loop ik toch voor.
"Hier" zegt Matt als ik mijn tanden aan het poetsen ben en hij me een trui geeft, een Nike pro broekje heb ik al eronder aan. "Mag ik wat privacy?" Vraag ik als ik me wil omkleden. "Nee" zegt Matt en ik draai me om en doe mijn top uit, daar overheen doe ik de trui aan van Matt.
We lopen naar zijn kamer en gaan in bed liggen. "Matt, ik heb het koud" zeg ik Matthy twijfelt geen seconde en trekt me naar hem toe. We liggen nu lepeltje lepeltje. Het voelt fijn, ik heb dit zo gemist. Ik hou van matthy.
—————————————————————————
1215 woorden💞
Heey
Vinden jullie het nog leuk??
Laat ff wetennn
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🥹
Xx
JE LEEST
Am I in love?
Hayran KurguHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?