Deel 29🤨

148 3 0
                                    

"Rob wtf" zegt Matthy terwijl hij in de deuropening staat van Rob z'n kamer. "Matt.." "bek houden! Je bent echt een kut vriend!" Zegt Mattthy en hij loopt boos de kamer uit.

Het is al een tijdje stil in Rob z'n kamer, we bewegen allebei niet. Ik kijk opzij naar Rob zijn gezicht, hij heeft de tranen in z'n ogen staan. "S-sorry Rob" zeg ik zacht. Hij kijkt met een verdrietig gezicht naar mij "het is niet jou schuld" zegt hij snikkend. "Wil je me even alleen laten?" Vraagt hij. "Ja.." zeg ik en ik ren de kamer uit.

"IK HAAT MEZELF" schreeuw ik als ik in mijn kamer sta en de deur met een klap heb dichtgegooid. Geen enkele seconde later huil ik weer maar dit keer met woede, ik ben vreselijk.

Een tijd later

Het is inmiddels al 17:00 uur ik ben klaar met alles inpakken, ik zit in de woonkamer op de bank met een glas cola. Ik kijk naar Lingo, naast mij zit raoul hij lijkt niks gemerkt te hebben van alles wat er vandaag is gebeurd.

Ik zitten te trillen met m'n benen en ben met mijn handen aan het spelen. Ik kijk naar buiten en heb ook geen idee wat er gebeurd op de tv. Ik heb de tranen in mijn ogen staan en denk aan hoe verschrikkelijk ik ben, en hoe schuldig ik me wel niet moet voelen.

"Lana?" Hoor ik naast me "mmh" zeg ik terwijl ik mijn ogen nog steeds gericht hou op het gedruppel op het raam van de regen. "Wat is er?" Zegt Raoul. "Niks" zeg ik trillend, "Lana ik ben niet gek hè, vertel me alsjeblieft wat er is gebeurd." Zegt hij overtuigend. "Der is niks!" Zeg ik wat bozer maar niet agressief.

Ik hoor hem opstaan van de bank, ik kijk niet opzij en zie in een keer raoul voor het raam staan voor mijn zicht. "Ik vraag het nog één keer, en anders ga ik naar iemand toe." Zegt hij. Dat wil ik echt niet, Rob en Matthy gaan dan sowieso slecht over me praten. En dat snap ik zeker, na alles wat ik heb gedaan heb ik dat verdiend en is dat zeer terecht.

"Oke, ik zeg het. Maar zeg het alsjeblieft niet door" zeg ik. "Lana, dat zou ik niet doen dat weet je." Ik knik en begin dan met vertellen. Eerst begin ik over gisteravond bij de club en hoe ik hem wakkermaakte. Ik kom niet eens halverwege en begin al met huilen, "laan het is goed" zegt hij en hij gaat naast me zitten en trekt me in een knuffel. Als ik ben bijgekomen ga ik verder.

Ik vertel over Rob en hoe vreselijk ik ben. "Ik ben echt vreselijk" zeg ik en precies op dat moment komt matthy binnen. "Stoor ik?" Vraagt hij, als hij ziet dat ik huil en raoul naast me zit.

"Matt ik denk dat we moeten praten." Zegt Raoul en hij staat op. "Hoezo? Ga lekker verder man. Doe alsof het jou vriendin is!" Zegt matt boos. "DOE FF NORMAAL MAN?!" Zegt raoul boos. "Ik doe toch helemaal niks man!" Zegt Matthy en hij legt zijn telefoon op het kastje van onze tv meubel, en loopt stoer naar Raoul toe.

"Matt dit ben jij niet!" Zeg ik met tranen in mijn ogen en ik sta op van de bank. "Jij was en bent de droomjongen van mijn leven, je bent aardig, knap, behulpzaam niet agressief! Wat is er Matt?" Zeg ik, de tranen rollen over mijn wangen. "Laan, ik weet het niet!" Zegt hij.

"Ik kan er niks aan doen" zegt hij met tranen in zijn ogen. Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. Samen huilen we het voelt fijn en veilig, dit heb ik zo gemist.

Het is 7 uur, net hebben we met z'n allen nog gegeten en we zijn nu bezig met alle dozen in een vrachtwagen stoppen. "Nou, dit was het dan" zegt Koen als we voor het huis staan en alle dozen in de vrachtwagen zitten. "Ik ga het missen" zegt Raoul. "Voor dat we gaan, willen we je nog wat vragen" zegt Rob en ze kijken me allemaal aan. "Oke?" Zeg ik verbaasd maar ook nieuwsgierig.

"Wij gaan door met YouTube en gaan nu in een kantoor werken in Utrecht, maar we hebben wel stagiaires nodig. Wil jij er een zijn?" Zegt Matthy. "Ja, tuurlijk!" Zeg ik blij.

We zitten in de vrachtwagen onderweg naar Rob z'n nieuwe huis. Dit word ook mijn huis voor een maandje. Na een halfuurtje komen we aan en pakken alle dozen van mij en Rob uit de vrachtwagen. We zeggen iedereen gedag en proberen zoveel mogelijk dozen in de lift te krijgen. Dit doen we een paar keer tot dat alles boven is, bij het huis van Rob.

"Ja, dit word dan uitpakken" zegt Rob. "Ja klopt" zeg ik. "Laten we beginnen met de slaapkamers, want daar moeten we slapen, de rest doen we morgen wel" zegt Rob. "Ja, goed idee" zeg ik en we beginnen als eerst alle dozen die naar de slaapkamer moeten uit de stapel te pakken.

"WAAR IS MIJN OPLADER!" Roep ik vanuit de badkamer. "Weet ik veel!" Zegt Rob terwijl hij komt aanlopen. "Sorry van straks" zeg ik. "Het is niet jouw schuld laan, Matt is verkeerd bezig niet jij! Ik heb je gehoord met Raoul." Zegt hij. Ik trek hem in een knuffel.

Het is inmiddels al 23:00 uur, ik lig in m'n bed en zit te kijken op mijn telefoon, ik zie dat ik een melding heb van whatsapp dus open de app. Ik zie dat Matthy mij een bericht heeft gestuurd en ik open het.

Matthy
Hey Lana
Ik wil ff sorry zeggen voor alles wat er is gebeurd.
Ik weet niet wat er met me aan de hand is maar ik voel me zo slecht en ga ook naar een therapeut. Ik weet echt niet meer wat ik moet en ik mis jou ontzettend. Kunnen we alsjeblieft afspreken? Ik wil echt heel graag met je praten.
22:19 afgeleverd

Ik lees het berichtje wel 10x overnieuw, hij gaat naar een therapeut, dat had ik echt nooit van hem verwacht! Ik ga slapen want ben kapot, morgen laat ik het berichtje aan Rob zien.

—————————————————————————
1079 woorden💋
Jaja weer een nieuw deel😭
Het duurde even maar ja haha😂
Vanavond naar Chantals pyjama party!!🫶🏻
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🩵
Xx ❤️

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu