Ik word wakker van iemand die binnenkomt en op mijn bed gaat zitten, ik ga rechtop zitten en doe langzaam mijn ogen open. "Gaat het lieverd" zegt Lieke en ze aait mij over mijn rug. "Hoe gaat het met matt?" Zeg ik, daar is het enige waar ik aan denk op dit moment.
"Schat, denk eerst aan jezelf je bent single" zegt ze. Ik zucht en stap uit bed "hoelang heb ik geslapen?" Zeg ik. "Het is de volgende ochtend" zegt ze. "Kom we gaan een outfit uitzoeken!" Zegt Lieke. "Uhm oké!" Zeg ik en we gaan mijn inloopkast in. "Doe iets sexyers aan dan kan je Matt irriteren" zegt ze. "Haha Lieke!" Zeg ik lachend. "Dat ga ik echt niet doen!" Zeg ik "oke dan" zegt Lieke met een sip gezichtje.
Het is een tijdje later en ik ben aan het mailen met het kinderdagverblijf voor een datum. Ik sta op en loop naar de woonkamer. "Waar is Rob?" Zeg ik als ik zie dat Koen en Matthy op de bank zitten. Matthy kijkt me niet eens aan, ik voel me schuldig maar het is voor nu beter.
"Ooh, die is op zijn kamer volgensmij, Matt weet jij het?" Zegt hij. We kijken allebei naar Matthy die naar de grond staart en duidelijk in een andere wereld is. "Matthy?!" Schreeuwt Koen nog een keer.
Matt kijkt op "wat?" Zegt hij verbaasd. "Waar is Rob?" Zegt koen weer. "Ik ga wel kijken op zijn kamer" zeg ik. Matt kijkt in een keer heel snel naar mij en staart me aan. Koen geeft een rare blik en ik loop naar de gang, naar de kamer van Rob.
Ik loop zijn kamer binnen waar hij aan het editen is. "Heey!" Zeg ik en ik ga op zijn bed zitten. "Hey kleine!" Zegt Rob en hij draait zijn bureau stoel om naar mij. "Ik had een vraagje" zeg ik zenuwachtig "nou?" Zegt Rob.
"Uhm, jullie gaan uit elkaar, jullie gaan allemaal ergens anders wonen op jezelf. Naja ik en Matt zijn uit elkaar en ik heb zelf niet genoeg geld om alleen te wonen in een huis." Zeg ik. "Duss?" Zegt robbie. "Nou Lieke kwam met het goede idee of ik misschien bij jou kon wonen?" Zeg ik twijfelend. "Uh, daar moet ik wel even over nadenken, ik mag je echt maar dan kan het alleen als je over een jaartje weg gaat." Zegt hij.
"Omg Rob! Bedankt" zeg ik en ik spring in zijn armen. "Geen dank" zegt hij. "Over een jaar komt Jamie bij mij wonen en dan moet je wel echt weg." Zegt Rob. "Dat komt goed echt! Ik ga een baan zoeken en ga sparen" zeg ik. We overleggen veel over het verhuizen en het huis zelf.
Na een tijdje lopen Rob en ik naar beneden, matthy is nog steeds overstuur. Maar het is gewoon voor mij nu veel beter. "Jongens ik ga koken vanavond, dus ik ga naar de winkel!" Zeg ik enthousiast. "Ik ga mee!" Zegt raoul. "Sorry, maar mag ik alleen gaan?" Zeg ik. "Ja tuurlijk!" Zegt hij. Ik pak alle spullen en loop de deur uit.
Ik stap in mijn auto en zet Q-Music aan, dat vind ik echt een super leuke radio. Ze hebben het over kinderen krijgen, altijd al een droom van mij geweest maar ik ben er nog niet klaar voor.
Ik kom aan bij de supermarkt en stap uit mijn auto. Ik pak mijn handtas en loop naar de ingang. Ik pak een karretje en loop heel de winkel rond. Ik heb besloten om iets te maken waar ik nooit voor zou kiezen, iets anders.
Als ik klaar ben reken ik af en loop naar mijn auto met 2 tassen vol. Ik ben verbaasd als ik een paar jongens rond mijn auto zie staan. "Hallo mannen" zeg ik vrolijk. "Wat is hier gaande?" Vraag ik. "Ben jij de vriendin van Matthy?" Zegt een kleine jongen maar hij heeft wel flinke spieren. Ik wil reageren maar besluit ze te negeren. Ik zet mijn spullen in de auto en duw de jongens aan de kant om in te stappen.
"Hallo mevrouwtje, doe normaal!" Zegt een jongen. Ik probeer in te stappen maar word teruggetrokken ik kijk nu in de ogen van een jongeman. "Wil je klappen! Negeer ons niet man vieze hoer!" Zegt hij. "Laat me met rust!" Zeg ik en ik geef hem een klap in zijn gezicht, ik stap snel in en rijd weg. "Wat een klootzakken" zeg ik.
"Poeh dat ging nog maar net goed" zeg ik en ik rijd terug naar casa del huts. Ik kom thuis en ik zet alle spullen in de koelkast of kastjes. Ik pak mijn laptop en ga zoeken naar een mooi maar niet te duur huis. Ik bedoel ik moet toch over 1 jaar ergens gaan wonen.
Maandag is de dag dat we gaan verhuizen,dat is al over 2 dagen. Ik ben langzaam al bezig met inpakken. Tot dat ik een melding krijg op mijn telefoon. Het is van Sarah een goede vriendin van me die ook toen in de club was en mee naar huis ging met Milo.
Sarah🤍
Hey lieverd!🫶🏻
Ik ga in een studentenhuis wonen en ik dacht misschien kunnen we samen gaan wonen?
Let me know wat je ervan vind!💋Ik
Omg, dat lijkt me zo leuk!!
Ik heb nog wel een huisje nodig ja.
Maar dat leg ik je later wel uit🩷Sarah🤍
Zo leukk!
Ik ga over een maandje intrekken.
Ga je dan meteen mee??Ik
Ja sws🫶🏻Sarah🤍
Heb er nu al zin in!🩵
Ik stuur je later meer info over t huis 💋
XxIk
Isg lieffie❤️Ik ren naar Rob zijn kamer en laat het gesprek zien. "Lana dat is geweldig!" Zegt hij. "Ja dat dacht ik dus ook!" Zeg ik. "En hoe zit het met het geld?" zegt hij. "O kut!" Zeg ik en ik pak mijn telefoon. Sarah en ik appen weer en het komt erop neer dat we het dus moeten kopen.
Sarah🤍
Kijk dit is het huisHet is best luxe en zoveel kost hij niet! Ook de meubels kopen we over en zelfs dan kost het niet zoveel geld.
Ik
Wow, dat is geweldig!Sarah🤍
Ja klopt!
(Locatie en prijs)Ik
Het is echt goedkoop!
Laten we een keer samen gaan kijken!Sarah🤍
Ja leuk!
Ik heb morgen een afspraak?Ik
Oké, kom je hier?
(Locatie)Sarah🤍
Isg, zie je morgen!🩷Ik
Tot morgen❤️Tijdens het avondeten laat ik de foto aan iedereen zien en vertel ik hoe enthousiast ik erover ben en dat ik morgen al ga kijken in het huis. "Ik heb er zoveel zin in!" Zeg ik enthousiast. "Ben echt blij voor je" zegt Matt, dit is het eerste wat hij tegen me zegt sinds het uit is. "Bedankt" zeg ik blozend terwijl Matt en ik lang oogcontact hebben. Na het eten zegt iedereen.
"Het was lekker laan!" Zegt Koen. "Bedankt!" Zeg ik blij. Als iedereen van tafel is ruim ik de boel op en app ik nog een beetje met Sarah.
"Welterusten iedereen!" Zeg ik terwijl het pas 9 uur is. "Ga je nu al slapen?" Vraagt raoul. "Ja moet fit zijn voor morgen!" Zeg ik en ik loop naar mijn kamer. Ik spring nog snel onder de douche en plof dan neer op bed.
Heb zoveel zin in morgen!🤍🫶🏻
—————————————————————————
1316 woorden😃
Heey!😘
Ik heb er eens over na zitten denken en wil eigenlijk stoppen met dit verhaaltje, maar toen ik dit aan het schrijven was kon ik niet meer stoppen en heb ik nu weer heel veel nieuwe ideeën dus ga gewoon weer verder.🙃
Maar ik heb ook super veel ideeën voor een
nieuw verhaal, maar ik wil eerst dit verhaal natuurlijk afronden!😘
Ook komt Sarah nu weer in het verhaal voor en die gaat er ook zeker vaak inkomen!☺️
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!❤️
Xx Lana💋
JE LEEST
Am I in love?
FanfictionHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?