Deel 12🧃

235 9 2
                                    

De volgende ochtend ben ik nog steeds wakker. Ik hoor geklop op de deur "Lana?" Hoor ik met een vrouwenstem. "MAM BEN JIJ DAT!" Schreeuw ik. "Nee, ik ben het Lieke de vriendin van Raoul, hij zei dat wij misschien konden praten, wil je alsjeblieft de deur opendoen?" Zegt ze.

Ik stap uit mijn bed en doe de deur open en daar staat inderdaad Lieke. Als ze ziet dat ik helemaal onder de mascara zit zegt ze: "ach lieverd" ze rent naar me toe en geeft me een knuffel. Als ik weer rustig ben leg ik alles uit "ik snap het wel hoor! Had ik ook gedaan." Zegt ze dan. "Kom we gaan eten." Zegt ze en ze staat op en pakt mijn hand vast.

Als we in de woonkamer zijn kijkt iedereen formule 1. Ik zie iedereen behalve Matthy, waar is hij? Koen komt naar de keuken en negeert me volledig. "Koen?" Zeg ik snikkend "WAT IK VRAAG JOU NIKS! BEN JE GEK OFZO BEETJE MET ROB LIGGEN NEUKEN!" Schreeuwt hij boos. Ik barst naar de grond en huil weer, Lieke komt naar me toegerent en gaat naast me zitten. "Laat hem maar met rust" zegt ze. "Lieke het was mijn beste vriend!" Zeg ik en ik merk dat Koen opkijkt. "Dat was Rob toch?" Zegt hij met een vragende blik. Ik zeg niks en loop naar boven ik moet met Matthy praten.

Ik loop naar de gang en Lieke hoor ik nog een paar keer roepen maar ik negeer haar maar. Ik loop de kamer in en daar ligt Matthy op bed.

Pov: Matthy
Ik lig in mijn bed op tiktok te scrollen, met mijn gedachten alleen maar bij Lana. Dan hoor ik achter me een deur opengaan, ik negeer het en scroll verder op tiktok. "Matthy" hoor ik dan ik herken de stem uit duizenden wat moet Lana hier? Ik draai me om en ik kijk haar recht in haar ogen aan. 

"S-sorry" zegt ze snikkend, ik klop op mijn bed als teken dat ze naast me mag zitten. Ze snapt de hint en gaat naast me zitten "ik vraag me af waarom? Ik hou zoveel van jou en dan flik je me dit?" Zeg ik geïrriteerd maar zo rustig mogelijk. "Ik wou dat het goed was met Rob en toen deed ik dit, ik weet het dat het dom van me is en heb ook echt spijt en" ze kan haar zin niet eens afmaken en ik knuffel haar al.

Zo zitten we een tijdje tot dat Jamie binnenkomt "VIEZE SLET WAT JE BENT! het is mijn vriendje!" Ik kijk van Jamie naar Lana. "Sorry wat bedoel je?" Zegt Lana op een bitchie toon. "Hij wou het anders! En ik niet Hij is verliefd op me!" Zegt Laantje zelfverzekerd. "Dames laten we het rustig houden" zeg ik dan en ik haal ze uit elkaar. ik pak de hand vast van Lana ze schrikt even maar dan laat ze het met rust en Jamie loopt met rollende ogen weg.

"Zou ze weten dat robbie me leuk vind?" Vraagt ze lief. "Lana hier gaan we het niet meer over hebben kom hier" zeg ik en ik pak haar vast bij haar heupen en trek haar op mijn schoot. Ik zat inmiddels weer op mijn bed. Ik doe haar op mijn schoot en zoen haar. Dan krijg ik een berichtje in de groepsapp.

Bankzitters+ Laantje

Koen
Wat een couple goals

MatthyHoe kom je daar aan?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Matthy
Hoe kom je daar aan?

Koen
Net gemaakt

Milo
Geil wel

Lana
Koen!!!!

Pov: Lana
Ik geef Matthy nog een zoen en ga dan van hem af en zeg: "kom zo Weer terug eerst Ff koen vermoorden" zeg ik met een knipoog. "Oké schatje" antwoord hij lief terug. Ik loop zo stil mogelijk naar de woonkamer en aan de keukentafel zit koen te schaken met Raoul.

Raoul ziet mij en ik doe mijn hand voor mijn mond met het teken dat hij stil moet zijn, hij knikt. Ik ga achter koen staan en gebaar naar Raoul dat ik aftel 3..2...1 ik kietel hem en hij giert het uit. "KUTWIJF LOSLATEN LANAAA!" Ik lach en laat hem dan los ik loop weg en steek mijn middelvinger op.

Als ik weer terug ben in Matthy zijn kamer is Matthy weg. Ik kijk de kamer rond en loop dan de badkamer in, daar staat hij naakt onder de douche. "OH KUT, UHM SORRY" en ik ren de badkamer weer uit. "Lana kom maar, je hebt m'n lichaam toch al gezien." Zegt hij vanuit de douche "oké dan" en ik loop weer terug naar de badkamer en doe ook mijn kleren uit ik ga namelijk na hem douchen. Als hij uit de douche stapt bekijkt hij me van top tot teen. "Kan je het zien." Zeg ik lachend terwijl ik mijn make-up van mijn gezicht afhaal. "Uhm nee eigenlijk niet" zegt hij met een knipoog. "Viespeuk!" Zeg ik en ik stap onder de douche, terwijl Matthy zich omkleedt.

Als ik mezelf helemaal heb opgefrist stap ik uit de douche en heb alleen nog maar een string en een shirt aan en dan komt Matthy aanlopen met zijn telefoon in zijn hand en alleen een korte broek aan. Hij zoent me en maakt in de spiegel een foto. "Hoezo doe je dat?" Zeg ik lachend. "Wel leuk toch?" Antwoord hij, "stuur ook ff naar mij door" zeg ik met een knipoog.

Matthy🩵

Knapperd😍😘

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Knapperd😍😘

Ik lach en stel hem dan in als achtergrond foto. Ik loop naar matthy toe en laat het aan hem zien, hij pakt meteen zijn telefoon en doet precies hetzelfde. Ik lach en zoen hem dan, "kom we gaan naar beneden ik ga een video opnemen met de jongens." Zegt hij vrolijk. "Uhm oké maar ik ga me wel even omkleden als je dat goed vind en jij moet dat zeker ook doen. Als we ons hebben omgekleed lopen we de trap af, voor dat we de woonkamer instappen vraag ik aan Matt: "Uhm ik wil liever nog niet in beeld eigenlijk zeg maar want Uhm.....ja..ik.." "hey! Dat hoeft ook zeker niet, kom hier" zeg hij en hij geeft me een knuffel.

We lopen de woonkamer binnen, "wat gaan jullie eigenlijk opnemen?" Vraag ik twijfelend. "We gaan een quiz doen: the price is right." Antwoord Koen vrolijk. "Leuk..." zeg ik en ik houd het niet meer droog en ren naar mijn eigen kamer. Ik hoor Koen achter me aanrennen "LANA WACHT" ik ren door mijn kamer en val neer op mijn bed en dan komt Koen binnen en hij troost me. Na een tijdje vraagt hij: "wat is er gebeurd?" "Niks ik ben gewoon bang met al die Matthy Simps dat ik kaulo veel haat krijg" zeg ik snikkend.

"Ach joh! Vast niet je bent geweldig Laan!" Zegt hij lief ik knuffel hem. Eindelijk praten Koen en ik weer en voelt het echt vertrouwd. "Kom je gaat gewoon achter de camera zitten en kan je kijken, en als je je bedenkt kan je er altijd naast gaan zitten" zegt Koen als we lopen naar de woonkamer "bedankt Koen" zeg ik dankbaar.

Ik ga achter de camera zitten en als alle lampen en camera's aan staan begint Matthy met de intro. "HALLO DAMES EN HEREN VANDAAG GAAN WE WEER EEN QUIZ DOEN!" 

(Hele video op YouTube!)

Na een tijdje besluit ik om naast Matthy te gaan zitten en hij kijkt me met een glimlach aan en fluistert dan: "mag ik je voorstellen?" Ik knik en hij zoent me maar ik stop hem snel weer. "Dit is Lana en ze woont ook bij ons en ze is echt een geweldige meid! We hebben nog geen relatie maar zijn wel erg close toch?" Zegt Matthy tegen de camera. "Ja klopt!" Antwoord ik terug.

En daarna gaan ze verder met de video. Als ze helemaal klaar zijn komt Robbie naar me toegerent en hij tilt me op "ben zo trots op jou!"
Ik glimlach en dan zet hij me weer neer en komt koen aan met een high five.
.................................................................................
1359 woorden!🤓
Hey hoi!
Bedankt voor alle kijkertjes!🩵
Hou van jullie!🤭❤️
Tiktok: @bankzitters..wattpad (geblokkeerd)
Zeker even kijken! 😆

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu