Deel 18🛋️

200 10 5
                                    

⚠️smut⚠️
"Koen, beloof me dat nooit meer te zeggen." Zeg ik. "Ja ik doe het echt niet meer belooft!" Zegt hij smekend. "Tuurlijk, ik vergeef je!" Zeg ik en ik knuffel hem dan. Daarna gaan we bepalen waar en hoe iedereen gaat slapen doormiddel van challenges.

Matjes:
Lekkerste matje:
krijgen ik en Raoul (enRob omdat hij nog pijn had aan zijn wonden)
Normaal matje:
Matt en Koen
Geen matje:
Milo
Tenten en deken
Grote tent met deken:
Matt, Koen en ik
Kleine tent geen deken: Milo, Raoul en rob.

Ik was best blij met de indeling en daarna gingen we nog de laatste dingen opnemen en kruipen dan de tent in. "Ik wil in het midden!" Zeg ik en ik duik de tent in. "Ik ga wel links langs Laan" zegt Koen. "Ik dan rechts" zegt Matt en ook hij komt erbij liggen. Ik lig wat meer tegen Matt aan en voel dan dat er iemand aan mijn kont zit.

Matthy kan het niet zijn want hij heeft mij met beide handen vast. Huh is het koen? Ik draai me om en daar zit koen te grijnzen "wat doe je?" Zeg ik fluisterend. "Ik heb zin" fluistert hij terug "Koen doe normaal!" Fluister ik en hij doet zijn hand weg. "Grapje" zegt hij en er komt een lading spanning van mijn schouder.

Ik rol met mijn ogen en kijk dan weer richting Matt "wat deed hij?" Zegt hij bezorgd. "Niks hij tikte op mijn rug" zeg ik geruststellend. "Oke schatje" zegt hij en hij zoent me ruig en pakt me bij mijn kont vast. "HALLO IK ZIT HIER OOK NOG!" Schreeuwt Koen. "Zullen we een trio doen?" Vraagt Matt uit het niets. Ik kijk Koen en Matt aan en ze knikken allebei. "Uhm oké?" Zeg ik met een rare toon, Ze beginnen meteen. Die jongens zijn gek, echt gek!

🔞🔞
Matt komt naar me toe hij grijnst en zoent me dan, even later komt ook zijn tong erbij. Dan stopt hij en kijkt hij Koen aan "zo moet het" zegt hij met een knipoog. "Weet ik" zegt Koen en hij komt boven me hangen, ik kijk Matt aan en hij knikt. Koen drukt zijn lippen stevig tegen die van mij en ik voel dan dat Matt mijn kleren uitdoet.

Koen doet het goed en het is zeker niet verkeerd. Even later komt hij ook met zijn tong terwijl Matt al mijn sportbroekje heeft uitgedaan. Dan stopt Koen de zoen "ik heb altijd al een trio met jullie gewild" zegt hij lachend.

"Nou koentje dit is de eerste en de laatste keer dat ik dit doe" zeg ik lachend. Wetende dat ik hierover twijfel en het eigenlijk niet wil. "Lana wil je dit?" Hoor ik Matthy fluisteren. "N-nee" zeg ik heel zacht zodat hij me niet hoort. "Wat zei je?" Vraagt Matt terwijl hij dichter naar mijn oor komt. "N-nee" zeg ik nog een keer. "Oke dan stoppen we." Zegt hij. "Nee! Dat wil ik ook niet ga gewoon verder!" Zeg ik. "Oke" zegt Matt met een raar gezicht. "Ga nou!" Zeg ik en hij knikt.

Ondertussen heeft koen zichzelf en mij helemaal uitgekleed. Hij knijpt lekker hard in mijn borsten en ik trek hem af. "Aahw" kreunt hij, Matt heeft zich ondertussen ook uigekleed en steekt zijn pik in mijn mond, Ik ga rechtop zitten en ga verder. Ze kreunen allebei heel veel, ik stop met aftrekken en doe het geslachtsdeel van Matt uit mijn mond, ga in een andere positie zodat Matt het erin kan doen. "Condoom!" Zeg ik "oh ja kut bijna vergeten" zegt Matt "sukkel!" Zegt Koen kreunend.

Ik kijk naar de lul van Koen en die is inderdaad heel erg groot. "He wat zit je te loeren" zegt Koen met een knipoog "doe ik niet" zeg ik snel. Dan steekt hij zijn lul in mijn mond en ik geniet ervan, hij gaat heen en weer en ik ga erin mee.

Dan steekt Matt tegelijkertijd de zijne in mij "ahw" kreun ik. "Koen komt klaar in mijn mond zonder waarschuwing hetzelfde als Matt maar dan in mij. Ik slik netjes het van Koen door en dan zegt hij: "Matt omwisselen!" "Oke" zegt hij hijgend.

Koen twijfelt geen moment en doet hem er meteen in. "Wil je door?" Fluistert Matt. "Niet meer zo lang" zeg ik. "Oke!" En dan ga ik verder met pijpen. Na een tijdje liggen we uitgeput in de tent. Moest ik dit wel doen?
🔞🔞

Ik kruip tegen Matt aan en hij slaat een arm om mij heen.

Ik kruip tegen Matt aan en hij slaat een arm om mij heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De volgende ochtend word ik wakker in de armen van Matthy. Ik draai me om en zie dat Koen al uit de tent is, ik hoor gepraat en gelach buiten de tent. "Hey schatje" hoor ik Matthy zeggen met z'n ochtend stem. "Hoii" zeg ik vrolijk terug en ik kruip dichter tegen Matt aan en kom in diepe gedachtes.

Ik had nooit met Koen en Matt dit moeten doen, ik heb er zoveel spijt van. Matt mijn lieve vriend en Koen mijn beste vriend. Ik doe snel wat kleren aan, kruip de tent uit en ren naar binnen. "LANA DE 24 UUR IS NOG NIET VOORBIJ!" Hoor ik Milo roepen. Ik zie dat het onderzoeksteam al weg is dus pak ik de sleutel uit mijn trainingsbroek en doe de deur open.

Ik ren naar binnen en sluit de deur achter me dicht. Ik pak wat drinken om mijn tranen weg te werken En ga dan naar mijn kamer. In mijn kamer hou ik het niet droog, ik wou dit niet maar toch deed ik het! Ik ga onder de dekens liggen, het was laat gister dus ben heel moe. Ik val snel in slaap en droom over mijn lieve moeder en wat zij zou doen in deze situatie.

Pov: Matthy
Lana is net weggerend richting casa del huts, ik heb geen auto gehoord dus denk ik dat ze daar binnen is. Maar waarom? Ik doe een makkelijke trui aan en een trainingsbroek en ga dan de tent uit. Meteen kijkt Koen me grijnzend aan ik negeer het en ga tussen Milo en Rob in zitten. "Wat is er met Lana?" Hoor ik Raoul zeggen. "Geen idee, ze lag bij mij, we zeiden niks we knuffelde gewoon. in een keer sprintte ze weg. Ik heb haar nog geroepen maar ze luisterde niet.

"Mmh vreemd" zegt Raoul. "Zou ik anders even met haar gaan praten?" stelt Raoul voor. Iedereen stemt ermee in en hij wilt opstaan van zijn stoel "RAOUL DE 24 UUR IS NOG NIET KLAAR!" Schreeuwt Koen. "Nou en?" Zegt hij chagrijnig en loopt dan weg. Het is een tijdje stil maar dan begin ik een gesprek "Rob gaat het goed met je?" Zeg ik en ik sla een arm om hem heen. "Oja hoor alleen nog beetje last van mijn hersenschudding." Zegt hij.

"Ach maatje, maar weet jij niet wie dit bij je heeft gedaan." Zeg ik twijfelend. "Uhm..ja.." zegt hij. "ECHT! wie!" Zeg ik snel. "Volgensmij was het de vader van Lana" zegt hij. "Huh maar dat kan toch niet? Hij zit in de gevangenis" zegt Koen.

"Ja maar volgensmij was hij het echt!" Zegt Rob zelfverzekerd. "Matt kunnen we praten?" Hoor ik Koen zeggen. "Uhm ja tuurlijk!" Zeg ik.we staan op van onze stoelen en gaan achter de tent praten. "Misschien heeft het te maken met gisternacht?" Zegt Koen. "Zou kunnen... maar ik heb aan haar gevraagd of ze het echt wou en dat wou ze!" Zeg ik. "Naja we zien wel" zegt Koen.

Pov: Lana
Ik word wakker van iemand die op mijn deur klopt. "Wie is da?" Zeg ik. "Raoul" hoor ik aan de andere kant van de deur. "Kom ma" zeg ik slaperig. Raoul komt binnen en gaat naast me op bed zitten. "Wat is er? Ik zie dat je hebt gehuild" zegt hij bezorgd. Ik twijfel even maar leg dan alles uit, ik vertrouw Raoul daarom durf ik hem alles te vertellen. "Heb je een trio gehad met Koen en Matt!" Zegt hij verrassend.
—————————————————————————
1374 woorden✨
Heey!🩵
Sorry dat dit zolang duurde maar heb geen tijd gehad sorry🥹 iemand nog tips of iets anders?😋
Ik hoop dat er snel een nieuw deel komt! ☺️
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🤪
Xx Lana😘💋

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu