Deel 19🦖

192 10 2
                                    

"Ja.." zeg ik twijfelend. En ik barst weer in tranen uit. "
Wou je het niet?" Zegt Raoul. Ik leg het verhaal uit over wat Matt mij vroeg en mijn gedachtes. "Lastig Lana, maar het is nu gebeurt en dus kan je het niet meer veranderen zet je eroverheen en doe het dan nooit meer" zegt Raoul. "Bedankt, tegen niemand zeggen he!" Zeg ik. "Nee tuurlijk niet!!!" Zegt hij.

op dat moment komt Koen binnen gelopen "hey, de politie komt zo de uitslag vertellen van het onderzoek. Komen jullie zo?" Zegt hij terwijl hij naar me knipoogt. "Ja we komen zo!" Zegt Raoul en hij loopt de kamer weer uit. "Knipoogde hij nou naar jou?" Zegt raoul. "Ja!" Zeg ik met rollende ogen. "Niks van aantrekken Laan, kom we gaan!" Zegt hij en hij trekt me uit bed. "Ik kom eraan! Eerst ff make-up goed doen!" Zeg ik. "Oke tot zo" zegt Raoul en hij loopt mijn kamer uit. Ik zucht en ga dan verder met mijn make-up.

Daarna kleed ik me even om omdat ik er echt niet uit zie. Ik kijk en de spiegel en zucht "ik ben te dik, ik ga meer afvallen ook al doe ik heel vaak hardlopen. Ik ben TE dik!!

Ik loop de woonkamer in en word van achter vastgepakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik loop de woonkamer in en word van achter vastgepakt. Matthy pakt mijn hand vast en draait me in een rondje "wauw Lana" zegt hij. "Normaal doen" zeg ik blosend en ga op de bank zitten. Ik scroll wat op insta en na een tijdje gaat de bel. Ik merk dat ik zenuwachtig begint te worden, dadelijk ben ik het? Maar dat kan niet! Stel ik mezelf gerust.

De politie komt binnen en geeft iedereen vrolijk een hand daarna gaan we met zijn allen aan de keukentafel zitten. "Nou daar zitten we dan" zegt Rob met een zucht. "Ja inderdaad, we hebben schokkend nieuws wat niemand denk ik verwacht. Maar als eerst willen we even alles van Rob horen" zegt Bram.

"Ik?" Zegt Rob verbaasd, "ja jij" zegt Wendy lachend. "Ik kan me herinneren dat ik die dag een afspraak had bij mijn editor. Ik had mijn wekker dus vroeg gezet omdat het 2 uur rijden is. Volgensmij was het rond 8 uur, ik kleedde me om en ging mijn tandenpoetsen. Maar ik hoorde allemaal rare geluiden vanuit de woonkamer, maar ik dacht het was gewoon iemand van de jongens. Ik liep naar beneden en ik deed de woonkamerdeur open. En toen kwam er iemand met een mes op mij af, en werd alles zwart" zegt Rob.

"Heftig zeg" zeg ik terwijl ik voor me uit staar. "Nu is het onderzoeksteam geweest en hebben ze dna gevonden. En hebben we de dader tepakken" zegt Wendy en ze bukt naar de grond en zet een tas op tafel en haalt er wat papieren uit. "Dit is het formulier van het onderzoeksteam. Maak je klaar voor iets wat je niet verwacht." Zegt Bram.

Ik begin te trillen met mijn benen en Matt merkt het en slaat zijn arm om mij heen en fluisterd fijne woorden in mijn oor waardoor ik rustig word. "Het is iemand uit het huis." Zegt Bram. "Wtf" zegt Rob boos. "We weten niet of het echt 100% klopt, maar het onderzoeksteam zegt dat het Lana is." Zegt Wendy.

"DAT KAN NIET IK LAG BIJ MATT IN BED, IK HEB DIT NIET GEDAAN IK ZOU DAT NOOIT KUNNEN. EN AL HELEMAAL NIET BIJ MIJN BESTE VRIEND" zeg ik huilend en ren naar mijn kamer. Ik val langzaam in een diepe slaap......

Pov: Matthy
"het kan Lana niet zijn!" Zeg ik boos. "Ze lag bij mij!!" Zeg ik. "Ja ik begrijp het, en het zou ook niet kunnen want jullie waren inderdaad samen" zegt Bram. "Zou ik met Lana praten?" Zegt Wendy. "Ja ga maar!" Zegt Milo. "Oke" zegt ze en ze staat op en loopt richting Lana haar kamer. Ik steun mijn armen op de tafel en doe mijn hoofd erdoorheen.

"Ze kan het niet zijn, dit zou ze nooit doen!" Zeg ik boos en ik sla op de tafel en ga weer rechtop zitten. "Matt rustig blijven, het komt goed" hoor ik robbie zeggen en hij gaat naast me zitten en slaat een arm om mij heen. "Dadelijk moet ze echt naar de gevangenis" huil ik. "Hey, ze heeft het niet gedaan dat onderzoeksteam heeft het verkeerd!" Zegt hij.

"Kom, we gaan wat leuks doen! Miel ga je mee?" Zegt Rob en trekt me van de bank af. "Tuurlijk ga ik mee!" Zegt hij. "En ik dan!" Schreeuwt Raoul. "Huishouden!" Zegt Rob met een glimlach. "LUL!" Scheld Raoul nog. We trekken onze jassen en schoenen aan en stappen dan in de auto van Rob. "Wat gaan we doen?" Zegt Milo. Rob knipoogt naar Milo en Milo knikt gelijk "ooh dat!" Zegt hij. "Wat gaan we doen?!" Zeg ik wetende dat ze iets van plan zijn.

"Geheim!" Zeggen ze in koor "hoertjes!" Lach ik. En ga dan met mijn elleboog tegen het raam hangen. Rob zet "de playlist van de lovers" aan. "Huh hoe heb je die!" Zeg ik verast. "Ik heb een beste vriendin!" Zegt hij met een knipoog.
We zingen mee met alle liedjes terwijl Rob de snelweg al oprijd.

Pov: Lana
Ik word wakker van iemand die naast me komt liggen. Ik doe langzaam mijn ogen open en er start meteen een flashback.
"DAT KAN NIET IK LACH BIJ MATT IN BED, IK HEB DIT NIET GEDAAN IK ZOU DIT NOOIT KUNNEN. EN AL HELEMAAL NIET BIJ MIJN BESTE VRIEND" huil ik.

"Lana!" Schud iemand mij uit mijn gedachtes. Ik doe snel mijn ogen open en zie dat het agent Wendy is. "Ja?" Zeg ik schrikkerig "we weten dat jij dit niet hebt gedaan, Matt, Milo en Koen hebben het bevestigt. Die avond hebben ze Matt naar jou kamer zien lopen. Het is goed Lana!" Zegt ze en ik barst in tranen uit.

"Ach kom maar hier, het is goed" zegt ze en ze trekt me in een stevige knuffel. Na een tijdje zegt ze: "we hebben een verrassing geregeld, speciaal voor jou!" Zegt ze. "Wie zijn we?" Zeg ik glimlachend. "Dat kan ik niet zeggen, sorry" zegt ze lachend. "Ben benieuwd!" Zeg ik.

—————————————————————————
1062 woorden💅🦖
Heey🩵
Ik haat dit deel zo erg maar goed😭
Vond je dit deel leuk?🤭
Vergeet dan geen sterretje en een leuke reactie🫶🏻
Xx Lana☺️💋

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu