Ik word wakker met barstende koppijn. "Hier paracetamolletje, ik had er ook al last van." Zegt een bekende stem. Ik doe langzaam mijn ogen open en kijk opzij. "Dankjewel!" Zeg ik en ik geef hem een zoen. "Matt, kunnen we misschien afspreken met Lieke en Sarah? Ik wil graag weten wat er gister is gebeurd tussen Sarah en Milo!" Zeg ik.
"Haha, ik ook wel!" Zegt hij. "Oke? Dus mag ik ze appen??" Zeg ik. "Naja ik moet ff met je praten andere keer?" Zegt hij en hij draait zich om. "Oke! Kom we gaan praten" zeg ik en ik ga zitten op het bed. "Lana, het is serieus" zegt hij en hij loopt de kamer uit. Ik zucht en ga weer liggen "ik heb echt geen zin in gezeik" zeg ik in mezelf.
Ik sta op en besluit om eerst een douche te nemen. Ik pak al mijn spullen die ik nodig heb en stap onder de douche. Eerst moet ik wennen aan de koude stralen maar al snel worden die verwarmt. Ik was mijn haar en heel mijn lichaam, als ik klaar ben stap ik eruit en kleed ik me om.
Dan maak ik nog even een foto voor snap en instagram.@Lana
White🤍
@koen
Nog brak van gister?@Lana
Ja, echt heel erg😂—————————————————————————
Matthy en ik pakken al onze spullen en rijden weer terug naar casa del huts. We lopen naar binnen en zet mijn tas in de gang ik heb besloten om naar mijn vader te gaan. Een grote stap dus, hij zit in de gevangenis. En hij heeft slechte dingen gedaan maar toch mis ik hem. Ik loop naar de keuken en pak mijn ontbijt.
Ik voel dat ik weer ongesteld word en ik haat het zo erg! Ik heb een broodje met ei gemaakt en loop naar de tafel waar robbie en raoul aan zitten.
"Hey schone slaapster!" Zegt Raoul. Ik geef hem een blik met dat hij daarmee moet stoppen "ik haat dat woord!" Zeg ik lachend."Zo, ben je chagrijnig" zegt Rob. "Nee dat niet, ben zenuwachtig" zeg ik. En ik neem een hap van mijn broodje. "Voor wat?!" Schreeuwt Koen vanaf de bank en hij komt naast me zitten.
"Matt wil met me praten, hij zei dat het een serieus gesprek word. Ook heb ik besloten om bij mijn vader op bezoek te gaan." Zeg ik. Ik zie de jongens met z'n allen elkaar aankijken. "Wat?" Zeg ik. "Weten jullie meer over dat gesprek?" Zeg ik, ze zeggen niks terug.
Ik zucht en na een tijdje zeg ik: "ik wil mijn broertje vinden, ik weet niet waar hij is, waarschijnlijk bij een jeugdzorg ofz!" Zeg ik. "Ik help je" zegt Rob en hij legt zijn hand op mijn hand. Ik kijk hem aan en geef hem een knik en hij legt dan zijn hand van mij af.
"Ik natuurlijk ook!" Zeggen raoul en Koen. "Fijn" zeg ik en dan komt Matthy binnen. "Wat is fijn?" Zegt hij. De jongens willen wat zeggen maar ik schud met mijn hoofd nee. "Oh Uhm niks" zegt Raoul. "Jaja" zegt Matthy en hij komt aan tafel zitten.
Ik heb mijn bord leeg dus ik sta op en loop naar de keuken om mijn bord in de vaatwasser te zetten. Ik zeg iedereen doei ook Matt. "Waar ga je heen" zegt hij. "Nergens" zeg ik snel. Ik weet dat hij niet zou willen dat ik naar mijn vader zou gaan. "Laan ik ga mee!" Zegt Rob en hij rent achter me aan en trekt zijn schoenen en jas aan.
We stappen in mijn auto en ik start hem. "Waarom mag Matt het niet weten?" Vraagt hij. "Gewoon" zeg ik en ik let goed op het verkeer. "Laan, je kan me alles vertellen ik ben je beste vriend!" Zegt hij. Ik vertel het en hij is verbaasd "denk je dat echt?" Zegt hij. "Rob dat weet ik zeker! Hij heeft me gezegd dat ik dat nooit mag doen." Zeg ik. "Oh" zegt hij en dan is het stil.
Na een halfuurtje komen we aan en stappen we uit. "Wil je dat ik meega?" Zegt Rob lief. "Ja graag" zeg ik en we lopen naar binnen. Rob mag helaas niet mee naar de kamer waar we kunnen praten. Ik ga op een stoel zitten tegenover hem. "Lana! Je bent gekomen" zegt hij huilend als hij mij ziet zitten.
Hij wil me een knuffel geven maar ik wijs het af. "Waarom heb je mama en Nick (mijn broertje) pijn gedaan?" Zeg ik huilend. "Lana, k weet niet als Anne (mijn moeder) weer begon werd ik helemaal gek en gebeurde het vanzelf! Vergeef me" zegt hij. Dus echt niet dat ik hem ooit zou vergeven. "Ja.." zeg ik, maar bang dat hij dadelijk nog echt boos zou worden.
"Waar woon je nu?" Zegt hij. "Heb je Rob pijn gedaan?" Zeg ik streng. "Wie is dat?" Zegt hij. Er valt een lading stress van mij vandaan. Gelukkig was hij het niet. "Laan beantwoord mijn vraag" zegt hij. "Noem mij nooit meer laan!! Alleen mensen waarvan ik houd mogen dat zeggen!" Zeg ik boos. "Dus je houd niet van me?" Zegt hij.
"Het bezoeksuur is voorbij!" Zegt een agent. Papa kijkt me aan met tranen in zijn ogen en hij steekt mij ermee aan. Ik ben maar 10 minuten geweest omdat ik voor nu niet langer wou.
Ik loop terug naar de kamer waar Rob zit. Ik ren naar hem toe en knuffel hem en de tranen rollen over mijn wangen. "Dit was zo moeilijk" zeg ik en ik trek me terug uit de knuffel.
"Snap ik, maar geen spijt van?" Zegt hij. "Nee geen spijt van" antwoord ik en we lopen dan samen terug naar mijn auto. Na mijn ongeluk die inmiddels al even voorbij is heeft Rob van de verzekering een nieuwe auto gekregen. Dat was voor mij heel fijn!
We rijden terug naar casa del huts en lopen naar binnen. Ik loop door naar mijn kamer, pak mijn laptop en ga op mijn bed zitten. Ik ga zoeken naar een nieuwe baan. Ik merk toch dat ik veel vrije tijd heb en er mag wel wat meer in mijn portemonnee komen.
Ik begin meteen met opzoeken, ik heb een mbo-opleiding gedaan en het lijkt me erg leuk om in een kinderdagverblijf te gaan werken. Ik zoek en na een kwartiertje vind ik een opvang een halfuur rijden vanaf casa del huts.
—————————————————————————
1105 woorden🩵
Sorry voor lang geen nieuw deel😭
Ik was ff niet hiermee bezig en ja.
Maar ik wil er meer gaan maken!
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!🫶🏻
Xx Lana❤️
JE LEEST
Am I in love?
ФанфикHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?