Deel 32💍

125 3 0
                                    

*piep piep*

Ik word wakker van mijn wekker, ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 06:30 is. Vandaag is mijn eerste werkdag bij de kinderopvang. Ik heb er super veel zin in, maar ben ook wel zenuwachtig!

Ik stap uit mijn bed en pak het setje kleren die ik gister had klaargelegd en trek het aan.
Verder doe ik mijn make-up en mijn haar en loop naar beneden. Esmee slaapt nog dus doe ik zo stil mogelijk, zij hoeft pas om 07:30 uur op te staan!

 Esmee slaapt nog dus doe ik zo stil mogelijk, zij hoeft pas om 07:30 uur op te staan!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit doet ze aan)

Ik maak mijn ontbijtje en ga aan tafel zitten, ik kijk een beetje op mijn telefoon. Vandaag is ook de dag van het feestje, het word zo leuk! Alle bankzitters en hun vriendinnen komen bij ons thuis en dan word het een feestje! Ook ga ik matthy weer zien gister heb ik hem ook gezien maar dat was niet gepland.

Ik eet mijn yoghurt op en zet het bakje in de vaatwasser. Ik loop weer naar boven en poets mijn tanden. Esmee komt de badkamer binnenlopen "goeiemorgen" zegt ze nog half slapend. "Goeiemorgen" zeg ik moeilijk door mijn tandenborstel nog in mijn mond. Ik loop de badkamer uit en pak mijn tas, ik loop weer naar beneden. "IK GA!" Roep ik naar boven.

"VEEL SUCCES!" Hoor ik Esmee roepen en ik loop naar buiten. Ik ben blij met Esmee ze is echt mijn beste vriendin en helpt me overal mee zonder haar was ik niets! Ik doe de voordeur dicht en loop naar mijn auto, stap in en start hem. Ik doe snel de verwarming aan want het is best koud buiten.   

Ik rijd naar mijn werk, het is maar 5 minuutjes rijden dus ik had het ook wel kunnen lopen. Ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats en loop zenuwachtig naar binnen. "Hey, jij bent Lana toch?" Zegt een collega. "Ja klopt" zeg ik "Laura" zegt ze en we schudden elkaars handen. "Leuk dat je hier komt werken, we hebben mensen te kort dus jou zullen we wel nodig hebben!" Zegt ze. Ik lach "zou ik je even laten zien waar je je spullen kunt laten?" Zegt ze "ja isg!" Zeg ik.
Ze loopt weg en ik loop achter haar aan.

Na een halfuurtje komen de eerste kinderen aan, we gaan beginnen met liedjes zingen en daarna mogen ze voor zichzelf gaan spelen. Ik ga bezig met de kleine kinderen, dus kinderen van 2 en Laura gaat verder met de kinderen van 3. Een andere collega van mij heet Esther zij is bezig met de kinderen van 1. Ik kan heel goed met mijn collega's en ze zijn ook heel aardig!

Na een uurtje of 2 is het tijd voor wat fruit we zitten met z'n allen aan tafel en zijn de kinderen eten aan het geven. "Lana, waar woon je eigenlijk?" Vraagt Esther. "Ik woon aan de julianastraat" zeg ik. "Bij de supermarkt toch?" Vraagt Laura. "Ja daar" zeg ik "woon je er al lang?" Zegt Laura. "Nee net pas" zeg ik en we kletsen nog lang verder.

Het is alweer 5 uur en de ouders halen stuk voor stuk hun kinderen op. "Hoe vond je je eerste dag?" Vraagt Laura. "Echt geweldig!" Zeg ik en glimlach. "Fijn!" Zegt ze "goed weekend!" Zegt ze en ze pakt haar tas en loopt de deur uit. Ik pak mijn jas en trek hem aan, doe alles opslot en loop naar mijn auto. Ik stap in en rijd snel naar huis vanavond is het feest en er moet nog veel gedaan worden.

Ik kom binnen waar Esmee al druk bezig is met het ophangen van leuke versiering. "Heey schatje! Hoe was je eerste dag?" Vraagt ze vrolijk en ze komt naar me toe. "Echt geweldig!" Zeg ik en ik trek haar in een knuffel. "Ik heb boodschappen gedaan en heb alles klaar! Alleen wij nog" zegt ze Esmee was vandaag vrij dus ze had heel de dag de tijd. "Ik ben naar de stad geweest en heb wat leuks gehaald voor vanavond dus dat is ook geregeld, jij kan nu douchen dan maak ik het eten." Zegt ze "oke!" Zeg ik en ik loop naar boven en ga me douchen.

Als we klaar zijn met het eten lopen we naar boven en laat ze onze kleding zien. "Wow dat is echt leuk! Je kent me echt goed" zeg ik "weet ik hahah" zegt esmee en we kleden ons om. Daarna doen we onze make-up met een muziekje, iets wat jongens nooit mee zullen maken.

 Daarna doen we onze make-up met een muziekje, iets wat jongens nooit mee zullen maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit hebben we aan)

We zetten de laatste drank klaar en dan komen als eerst alle vriendinnen van de bankzitters. (Jamie, Lieke, Charlotte)
"Heey meiden!" Zeg ik en ik geef ze stuk voor stuk een knuffel. Als laatste komt Lieke "Omgg liekkk" zeg ik en ik spring in dr armen. "Ik heb je zo gemist!" Zegt ze. "Ik ookk" zeg ik. Lieke en ik waren/ zijn echt super goede vriendinnen maar we hebben elkaar al lang niet meer gezien.

De muziek gaat aan en er ontstaat meteen een gezellige sfeer. Niet veel later word er weer aangebeld, het zijn Rob en raoul.
"Heey" zeg ik en ik geef ze een knuffel.
Dan komt matthy het hoekje om lopen. "Hey" zegt hij "hee" zeg ik en ik geef hem een knuffel.
Koen en Milo komen wat later want hun moesten nog iets regelen ofzo.

Na een tijdje gaat de bel en loopt Esmee naar de deur toe. Alleen Koen staat voor de deur en ze kijken elkaar lang aan ik tik Lieke aan en wijs naar Esmee en Koen "kijk dan" zeg ik "Nahw zo lief" zegt Lieke. Koen geeft Esmee een zoen en ze lopen dan samen naar de woonkamer. Er hangt een gezellige sfeer en dan komt het liedje "schudden"'op ik en Esmee kijken elkaar aan "ONS LIEDJE!" schreeuwen we in koor.

als ik na een tijdje naar de keuken toeloop om nieuw wijn in te schenken staat matthy daar een nieuwe biertje te pakken. "Hey" zegt hij "hey" zeg ik en ik pak de fles wijn uit de koelkast. "Hoe gaat het nu met je?" Vraagt hij. "Wel oké, met jou en je therapie?" Zeg ik. "Het gaat goed en ben gestopt met therapie" "fijn, ik zit nu ook in therapie" zeg ik. "Oh" zegt hij. Ik schenk wijn in mijn glas "je ziet er leuk uit" zegt Matthy. Ik zet de fles terug in de koelkast en kijk hem aan. "Jij ook" zeg ik en hij geeft me een knuffel. "Ik heb dit zo gemist" zeg ik "ik ook laan" ik trek me uit de knuffel en geef hem een kus. "Ik hou nog steeds evenveel van je" zegt hij "ik ook van jou" zeg ik en ik pak mijn glas en loop terug naar de woonkamer.

Ik ga naast Lieke staan "ik zag het wel" zegt ze "wat?" Vraag ik. "Dat net van jou en matthy, hij vind je leuk laan en jij hem ook" zeg ze. "Ik weet het maar" "niks maar, ja er zijn dingen gebeurd in het verleden maar daar heeft hij zoveel spijt van. Ik dwing je niet maar ik zou hem echt nog een kans geven" zegt ze. "Dankje" zeg ik en ik geef haar een knuffel daarna dansen we verder.

—————————————————————————
1275 woorden🥰
Heey lieffies💞
Ik weet dat jullie zaten te wachten op een nieuw deel en nu is er eindelijk een!
Zijn jullie nog bij afas geweest?
Ik wel! Het was echt fantastisch en ga volgend jaar ook naar ziggo dome all ages in golden cirkel!🥹🫶🏻
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie!😝
Doeii babes❤️‍🩹

Am I in love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu