"Zullen we naar de club?" Stelt Rob voor.
"Ja leuk!" Schreeuwen Lieke, juultje en Charlotte tegelijkertijd. "Ja is goed, maar dan wil ik wel eerst naar huis!" Zegt Jamie. "Ja lijkt me leuk!" Zeggen Koen en Raoul. Iedereen kijkt naar Milo "TUURLIJK WIL IK MEE!" Zegt hij. Ik kijk naar Matt wetende dat hij dit waarschijnlijk niet wil en ook niet leuk vind. Ik pak zijn hand vast en loop met hem naar de gang."Wil je?" Vraag ik. "Alleen als jij wilt" zegt hij. "Nee dat vraag ik niet, Matt zou jij gaan als ik er niet was?" Zeg ik. "Ja, ik denk het wel. Omdat het mijn vrienden zijn" zegt hij. "Wil jij gaan?" "Lijkt me leuk!" Antwoord ik. we lopen weer terug naar de rest.
"En? Gaan jullie mee of niet?" Vraagt rob. "Ja, we gaan mee" zeg ik. "Maar ik wil wel eerst naar huis, omkleden en wat eten" zegt Matt. "Oke hoelaat spreken we af?" Vraagt juultje. "We appen wel in de app!" Zegt Milo. De jongens filmen nog wat en dan gaat iedereen weg.
"Matt.." zeg ik als we in de auto zitten. "Ja?" Vraagt hij terwijl hij goed op het verkeer let. "I-ik heb je audio gehoord, j-je wilde praten?" Zeg ik. "Ohh, je hebt het gehoord." Zegt hij. "J-ja" zeg ik en ik kijk naar de grond. "Werd je emotioneel?" Vraagt hij. "Ja.." zeg ik en ik kijk snel naar buiten en veeg mijn tranen weg. "Dat was niet de bedoeling zullen we het vergeten? Ik bedoel we hebben nu geen ruzie meer en die audio is al een tijdje geleden opgenomen." Zegt hij.
"Ja... laten we dat maar doen." Zeg ik en hij maakt oogcontact met me en hij pakt dan mijn hand vast. "Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou schat" zegt hij.
Als we thuis zijn aangekomen lopen we naar binnen en ploft Matt op de bank. Ik ga op hem zitten en zoen hem. "Je was zo lief met het liedje stapelgek" zeg ik. Hij bloost "wat gaan we eten?" Vraagt hij. "Ik heb nog wat rijst in de kast liggen?" Zeg ik. "Ja lekker" zegt hij. Hij geeft me een zoen en ik ga dan van hem af.
We zijn alleen thuis omdat de andere naar het huis van hun vriendinnen gaan. Ik begin met koken terwijl Matt formule 1 aan het kijken is. "Schatje wil je even de tafel dekken?" Vraag ik. "Tuurlijk!" Zegt hij. Hij loopt naar de keuken toe en gaat achter me staan en pakt mijn heupen vast. "Geil wijf" zegt hij met een knipoog "MATT doe normaal!" Zeg ik en ik sla hem. "Wat!? Is toch zo!" Lacht hij.
(Dit is het eten)
"Lekker gekookt schat" zegt Matt als we in de keuken staan en alles aan het opruimen zijn.
"We zijn echt te klef" lach ik terwijl ik de vaatwasser uitpak. "Dat mag toch, het zou juist niet goed zijn als we het niet zijn. En het is een teken dat we elkaar echt heel leuk vinden!" Zegt Matt "ja ja klopt, laten we snel omkleden!" Zeg ik.Als eerst gaan we naar Matt zijn kamer en ga ik zijn kleding uitkiezen. Als ik klaar ben leg ik het neer op bed en zeg: "kleed maar uit." "HO HO rustig Lana" zegt hij lachend.
Ik staar naar zijn lichaam hij is te knap! Als hij heeft omgekleed sta ik met mijn mond open. "Matt! Dit is zo mooi" zeg ik en ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. "Hou is op met zo knap zijn!" Zeg ik en zoen hem. "En dat zeg jij!" Zegt hij en hij zet me weer neer. Als hij zijn haar enzovoort heeft gedaan lopen we naar mij kamer.
(Dit doet hij aan)
We lopen naar mijn kamer en lopen mijn inloopkast in. "Jezus hoe ga ik hier ooit iets uitkiezen" zegt Matt. "Hoezo het is zo weinig!" Zeg ik. "Pff heb je mijn kast gezien!" Lachen we.
(Dit is het geworden)
"Matt.. ik voel me hier te dik in" zeg ik. "Lana!" Zegt hij en hij tilt me op. "Zet me neer! Ik ben te zwaar!" Zeg ik. "Lana!" Schreeuwt hij nu. "Jij bent niet dik of zwaar!" Zegt hij boos, Ik knuffel hem.
Matt tilt me naar het bed en zet me op het bed. Ik ga op het bed zitten en Matt gaat gehurkt voor me zitten. "Lana, geloof me alsjeblieft. Je bent prachtig echt waar!" Zegt hij met tranen in zijn ogen."Ahw, waarom heb je tranen in je ogen?" Zeg ik. "Omdat het me raakt laan. Je bent zo mooi en dan zeg je dit over jezelf" zegt hij. Hij zakt met zijn hoofd naar beneden en hoor hem snikken. "Schat kom hier" zeg ik en ik buig naar hem toe en laat hem naar mij kijken. "Sorry" zeg ik en zoen hem dan. "Kom we gaan make-upen" zeg ik lachend. "Wacht we!?" Zegt hij verbaasd en ik trek hem mee naar mijn badkamer.
"Nee tuurlijk niet! Maar je kan wel mee kijken toch?" Zeg ik lachend. "Oja tuurlijk" lacht hij. Hij is zo cute als hij lacht. Ondertussen in de groepsapp.
Bankzitters+girlfriends
Koen👨🦰
Hoelaat spreken we af?
Juul en ik zijn helemaal klaar!Robbie👶
Maakt mij niet uit!
Jamie en ik zijn bijna klaar we moeten nog ff alles opruimen.Milo👨🏻🦲
Zullen we 20:30 afspreken
Bij: *locatie*Matthy🧑
Ja isg!
Lana en ik zijn klaar.Raoul👴
Lieke is bezig met haar make-up😴
Maar 20:30 is prima!Lana💋
Zullen we dan 20:30 afspreken?Charlotte😘
Ja doen we!Jamie🩷
Tot zo!Juultje☺️
Tot zo!!!"MATT! WE GAAN OM 20:30!!" Roep ik vanuit de woonkamer. Ik leg mijn telefoon aan de lader en ga nog een beetje tv kijken terwijl Matt op de wc zit. Het is nu 19:45 en moeten over 5 minuten moeten we gaan want we moeten best even rijden. "MAT! WE MOETEN GAAN" schreeuw ik 5 minuten later. "JAAA ik kom!" Zegt hij en hij loopt de gang in pakt zijn spullen doet zijn schoenen en jas aan en lopen dan naar de auto van Matt.
—————————————————————————
1054 woorden😃
Hee✨
Niet heel blij met dit deel maar goed🫡
Vergeet geen sterretje en een leuke reactie🩵
Xx Lana🤭🩵
JE LEEST
Am I in love?
FanfictionHoi hoi!, dit verhaal gaat over Lana, en Lana Werkt in een café en op een avond komen er een paar jongens daar eten. Ze knoeit met drinken en krijgt oogcontact. Is ze verliefd? Of droomt ze?