Flower (minsung)

260 37 0
                                    

ساعت ۸ شب و توی هوای بارونی که رعد و برق هم مهمونش شده،چی حال میده؟درسته یک فیلم ترسناک.البته فقط از نظر مینهو،جیسونگ اصلا باهاش موافق نبود.ولی لعنت به غرورش که اجازه نداد به ترسش اعتراف و با پسر بزرگتر مخالفت کنه.
مینهو متوجه همهٔ حالت جیسونگ شده بود،جوری که پسرک هر لحظه تو بغلش جمع تر میشد فقط یک چیزی و نشون میداد:سنجابکش ترسیده.
اما اون قرار نبود تلویزیون و خاموش کنه و سنجابش و نجات بده چون از طوری که پسرکش خودش رو توی آغوش مینهو پنهان میکنه و با دست های کوچکش به لباس سرمه‌ای رنگش چنگ میزنه،خوشش میومد.مینهو بعدا میتونست ساعت ها وقت بزاره و نازش رو بخره،الان فقط میخواست لذت ببره.
به مبل تیکه داد و با لبخند کمرنگی به سنجابک ترسیده اش نگاه میکرد که انگار توی بغل مردش کمی آروم شده بود.جیسونگ میتونست نگاه خیره مینهو رو حس کنه و این بهش حس امنیت میداد.
ازش فاصله گرفت و همینکه خواست با غرور سرش رو بلند کنه و به مینهو بفهمونه که نترسیده،آسمون رعد و برق زد و باعث شد با ترس دوباره به آغوش مینهو پناه بیاره.مینهو با حس خیسی روی لباسش با نگرانی پسرک و از خودش جدا کرد و با دستاش صورت خیسش رو قاب گرفت.

_هانی؟چیشد عزیزم؟

+من...من میترسم مینهویا.

پسر رو بیشتر توی بغلش کشوند و با نوازش کمرش سعی در آروم کردنش داشت.لعنتی به خودش فرستاد که باعث حال الان سنجابکش شده،با پشیمونی بوسه ای روی موهای خوش بوش گذاشت و کنار گوشش زمزمه کرد.

_گریه نکن سنجابک عسلی من،قلبم رو به درد میاری.

+نـ...نمیتونم،خیلی ترسیدم.

جیسونگ مشت های آرومش رو به سینهٔ محکم مینهو کوبید و با شدت بیشتری گریه کرد.

_ولی داری هیونگ رو ناراحت میکنی.

+فکر کردی برام مهمه؟اونـ...اونموقع که فیلم ترسناک گذاشتی باید به بعدش هم فکر میکردی.

مینهو خندهٔ تو گلویی کرد و بوسه ای به لب های لرزون جیسونگ زد.

_متاسفم،خب؟میدونم اشتباه کردم.

+همین؟راضی نشدم.

از مینهو فاصله گرفت و دست به سینه نشست.مینهو نگاهی به ابروهای توهم رفته و لپ های خیس از اشک همسرش کرد و لب هاش رو گاز گرفت تا با خندیدن بهش،اون رو عصبانی تر نکنه.

_باشه،بگو چیکار کنم فندقم؟

+من گل میخوام،برام گل بخر.

_الان؟جیسونگا بارون با شدت زیادی داره میاد.

جیسونگ با شنیدن جواب منفی مینهو،روش رو ازش برگردوند و بهش پشت کرد.

𝑺𝒄𝒆𝒏𝒂𝒓𝒊𝒐 ^^Where stories live. Discover now