[9]

50 6 4
                                    

Hiç olmadığı kadar mutsuz bir şekilde uyanmıştı Hyunjin. Artık okula, çekimlere ve yapmayı sevdiği hiçbir işe devam etmek istemiyordu.

"Günaydın." Beklediği kahvaltı sırasından çıkıp elindeki tabağı arkadaşlarının masasına koyarken durgunca konuştu.

Arkadaşları ilk başta bu haline şaşırsalarda daha sonra anlayışla karşılamışlardı. "Günaydın!!!" dedi Jisung sabahın körü olmasına rağmen enerjik bir şekilde.

"Seungmin ve Jeongin gelmedi mi?" diye sordu merakla. Jeongin'in hâlâ kendisiyle konuşmak istediğine dair umutlar besliyordu içinde.

Dudağını büzdü ve kafasını salladı Felix. "Gelmediler."

Derin bir nefes verdi ve tabağından birkaç şey alıp ağzına attı Hyunjin.

"Neden neredeyse hiçbir şey almamışsın Hyunjin?" dedi aniden Changbin sinirle.

Normalde tabağını en çok dolduran kişi Hyunjin olurken, son zamanlarda en az dolduran kişi olmaya başlamıştı.
"Aç değilim." dedi kafasını tabağından kaldırmadan.

Jisung ve Felix endişeyle birbirlerine bakmaya başlarken Changbin yine az önceki sinirle kendi tabağından Hyunjin'in tabağına bir şeyler doldurmaya başladı.

Fakat Hyunjin anında tabağını kendine doğru çekti ve Changbin'in doldurmasını engelledi. "Aç değilim dedim Changbin."

"Olmaz öyle, bir şeyler yemelisin. Zaten zayıfsın iyice zayıflamak mı istiyorsun?!"

"Keşke tek derdim bu olsaydı biliyor musun?" dedi Hyunjin sinirle tabağını yeniden masaya koyarken. Kafası zaten yeterince doluyken kendi sağlığına odaklanamıyordu.

"Yakında her şey unutulacaktır Hyunjin. Merak etme." endişeyle elini yanında oturan Hyunjin'in omzuna koydu Felix.

Derin bir nefes verdi ve dirseklerini masaya dayayıp kafasını ellerinin arasına aldı Hyunjin. "Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak Felix. Hiç kimse unutmayacak, Jeongin'in ailesi öğrendiğinde neler olacak düşünmek bile istemiyorum zaten. Jeongin'i kaybediyorum ve elimdem hiçbir şey gelmiyor."

Tam Jisung konuşacakken Hyunjin gelen bir bildirimle cebinde titreşen telefonu eline aldı.

Babam
Okulda neden kavga ettin?

Hyunjin
Canımı sıkıyordu.

Babam
Kavga ettiğin çocuk dava açmaya hazırlanıyormuş.

Hyunjin
Ne?

"Bir sorun mu var?" Hyunjin'in aniden sohbetten kopmasıyla merakla konuştu Jisung.

Telefonundan kafasını kaldırdı ve Jisung'a döndü Hyunjin. "Yeonjun dava açacakmış kavga ettiğimiz için." Daha sonra yeniden telefonuna döndü.

Babam
Ettiğin kavga da medyaya yansırsa işler iyice çığrından çıkacak.
Bugün gidip Yeonjun'la konuş ve özür dile.

Hyunjin
Ama suçlu olan o
Asla özür dilemem.

Babam
Sana ne diyorsam onu yap Hyunjin.
Yoksa ben konuşurum.

Hyunjin
Tamam.

"Yeonjun'dan özür dilemem gerek." Telefonunu kapatıp cebine koyduktan sonra arkadaşlarına döndü.

"Neden? Suçlu olan o değil miydi?" diye sordu Jisung sinirle.

rewrite the stars, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin