Partiye gitmelerinin üzerinden tam olarak bir hafta geçmişti.
O gün Jeongin bayıldıktan sonra arkadaşları onu bulup hastaneye getirmişler ve oğullarının hastanede olduğundan haberdar olan ailesine de kütüphanede bayıldığını söylemişlerdi.
Hyunjin ise bir haftadır hiçbir çekimine gitmeden kendi evinde kalıyordu. Okula bile gitmemeye başlamıştı son bir haftada. Arkadaşlarıyla daha az konuşuyor, odasından daha az çıkıyordu artık.
Aynı zamanda tüm medya Hyunjin'in bir süredir ortalıklarda görünmediği, okuluna ve çekimlerine bile gitmediği haberleriyle çalkalanıyordu.
"Ünlü model Hwang Hyunjin'in son olaylardan sonra ortalıkta görünmemesi sevenlerini bir hayli endişelendirmeye başladı."
"Siktiğimin medyası."
Bıkkınlıkla nefes verdi ve televizyonu kapatıp yatağına bıraktı kendini.Bir haftadır Jeongin'den haber almıyordu. Bittiğini söylese bile bir dakika bile aklından çıkaramamaya devam ediyordu onu. Seviyordu. İnkâr ettiği bir şey değildi ama hiç olmadığı kadar kırgındı ona.
Hemen yanında duran telefonuna döndü aniden. Günlerdir bir kere bile bakmamıştı.
"Belki Jeongin'den bir hab–"
Kendini durdurabilmek için derin bir nefes aldı ve uzandığı telefonundan elini geri çekti Hyunjin. Jeongin'i düşünmek ve umursamak artık kendine haksızlık yapıyormuş gibi hissettiriyordu.
"O benim için endişelenmeli."
Gözleri yavaş yavaş dolmaya başlarken iki saniye önce verdiği kararı ve sözleri umursamadan telefonunu eline aldı.
Chan Hyung: +4 mesaj
Changbin: +9 mesaj
Felix: +7 mesaj
Seungmin: +9 mesaj
Jisung: +6 mesaj
Minho Hyung: +3 mesaj
.
.
.
.Mesaj aldığı kişiler listesi gittikçe uzamaya devam ederken mesaj beklediği kişiyi bulamadığı için derin bir nefes verdi Hyunjin.
Daha sonra cevap vermemesinin ayıp olacağını düşünerek Chan'ın attığı mesajın üstüne tıkladı.
Chan
Hyunjin iyi misin?
Yalnız kalmaya ihtiyacın olduğunu biliyorum
ama konuşmak istersen ben her zaman buradayım.
Minho da öyle.
İyi olmaya çalış, güçlü olduğunu biliyorum 💓Hyunjin
Teşekkür ederim Chan hyung<3
İyiyim ben endişelenme.
Acaba Jeongin'le konuştun m|
Jeongin'le|
Jeo|"Onun senin için endişelenmesi gerekiyor Hyunjin." Gözlerini kapatıp elleriyle yüzünü kapattı Hyunjin. Tam o sırada bir mesaj sesi geldi.
Chan
İyiysen buluşmak ister misin?
Belki anlatacak şeylerin vardır.
Ya da sadece sarılmaya ihtiyacın olabilir.Birkaç saniye düşündü Hyunjin. Anlatacak bir şeyleri olup olmadığını bilmiyordu ama kesinlikle sıcak bir sarılmaya ihtiyacı olduğunu biliyordu.
Hyunjin
Olur.
Diğerlerine de haber verebilir misin?Chan'la buluştuysa diğerleriyle de buluşmalıydı, bu yüzden herkesi toplayıp ileride ne yapması gerektiği hakkında konuşacaktı.
Chan
Tamamdır.
O zaman saat 2'de her zaman gittiğimiz mekanda buluşalım, uyar mı sana?Hyunjin
Uyar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rewrite the stars, hyunin
Fanfictionİkimiz de dışarıda saklanmak zorundayız. Senin bana, benimse sana ait olamadığım yerde.