"Sen artık fazla olmaya başlıyorsun!!"
"Ne işe yarıyorsun ki sorun çıkarmaktan başka? Utanmıyor musun hâlâ onunla görüşmeye?!!"
"Hyunjin denen herifle bir daha görüştüğünü görürsem ya da duyarsam Jeongin, yemin ederim ikinizi de öldürürüm, duydun mu beni?!"
"Yapman gereken tek şey ders çalışmaktı! Boş işlerle uğraşmaktan yorulmadın mı??!"
Göz yaşlarıyla beraber dün gece yediği dayak izlerini kapatmaya çalışırken söylenilen her şey kafasının içinde yankılanıyordu Jeongin'in.
"Psikiyatri ramdevularına da gideceksin, derslerini de alacaksın, hiçbir şeyle uğraşmayacaksın! Anladın mı?!"
"Hayal kırıklığından başka bir şey değilsin."
"Yazıklar olsun sana!"
"Seni doğurmak benim elimde olmadığı için şükretmelisin."
"Senden utanıyoruz."
Yara izlerini kapattıktan sonra yüzünü yıkamak için banyoya gittiğinde aynadaki görüntüsü yüzünden şok oldu Jeongin.
İlk defa bu kadar bitkin göründüğüne şahit oluyordu. Ağlamaktan gözleri kızarmış ve şişmişti, ayrıca kollarındaki ve vücundaki morluklar hâlâ görünüyordu.
"Sikeyim." Daha fazla uğraşmadı ve elini yüzünü yıkayıp çıktı evden.
Otobüse bindiğinde kulaklıklarını taktı ve en sevdiği şarkıyı çalmaya başladı Jeongin.
"ᴺᴼᵂ ᴾᴸᴬᵞᴵᴺᴳ : Pink - Family portrait"
"I ran away today, ran from the noise"
(Bugün kaçtım, gürültüden kaçtım.)"Ran away (ran away)"
(Kaçtım (kaçtım))"Don't wanna go back to that place"
(O yere geri dönmek istemiyorum)"But don't have no choice, no way"
(Ama hiç seçeneğim yok, hiç yol yok)"In our family portrait"
(Aile portremizde)"We look pretty happy"
(Gayet mutlu görünüyoruz)"Let's play pretend, let's act like it
Comes naturally"
(Hadi rol yapalım, sanki doğallığında böyleymiş gibi)Tam dinlediği şarkı eşliğinde uykuya dalacağı sırada telefonuna gelen bir mesaj yüzünden tüm uykusu dağıldı.
Hyunjin
Günaydın.
Dün gece neden yazmadın?
İyi misin?Gördüğü mesajlarla hafifçe gülümsemeye başlarken kafasını yasladığı camdan kaldırdı Jeongin. Düm gece Hyunjin'e yazamamıştı çünkü ailesi telefonunu elinden almıştı.
Aslında hâlâ onlarda olması gerekiyordu fakat Jeongin gizlice almayı başarmıştı evden çıkmadan.
Jeongin
Telefonumu aldılar.
Evden çıkmadan önce gizlice aldım.Hyunjin
Oh..
Anladım.
Sizin okul kaçta başlıyordu derse?Jeongin
8:20'de.
Neden ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rewrite the stars, hyunin
Fanfictionİkimiz de dışarıda saklanmak zorundayız. Senin bana, benimse sana ait olamadığım yerde.