ChanMinJeong
Minho
Günaydın
Evet farkındayım saat sabah 06:02
ama şimdiden söyleyeyim dedim
Bugün ne işiniz varsa hepsini iptal ediyorsunuz.
Çünkü sizi eniştenizle tanıştırmam lazım!!!!!!
Evet biliyorum daha önce hiç bahsetmedim
Çünkü sürpriz olsun istedim.
Her neyse Jeong seni okul çıkışı alacağım haberin olsun.
Chan sen de nasıl geliyorsan gel bana ne.Chan
Benim suçum neydi şimdi???!!!
Ayrıca sen niye sabahın o saatinde uyanıktın amk
Çok garip adamsın çözemedim yıllardırMinho
Heyecandan uyku girmedi gözüme ne yapabilirim?? -_-Chan
Mükemmel aşık olmuşsun
Geçmiş olsun.Minho
Sağ ol kardeşim..
Jeongin nerede?!
En çok onun tepkisini merak ediyorum.Chan
Dün Hyunjin'le yaşadığı aksiyondan sonra bayılıp düşmüştür jşdjcptkyihoedhelMinho
Haklı olarak..
Daha iki gün önce tanıştığı çocukla öpüştü.....Üst üste düşen bildirim sesleriyle gözlerini aralamıştı ve arkadaşları sayesinde uyanır uyanmaz yaptığı ilk şey telefonuna bakmak olmuştu Jeongin'in.
Jeongin
NE?
MINHO HYUNG?
SEN?
SEN MANİTA MI YAPTIN?
VE BİR DE 'ENİŞTE' Mİ?Minho
Sakin ol uyuyan güzel
Evet ne sandın😗😗😗Jeongin
Bundan sonra rol modelimsin hyung!!
Okuldan çıkmayı dört gözle bekleyeceğim^^Minho
Bence de beklemelisin
Sevgilimin güzelliğini görünce şok olacaksınız.Jeongin
Hyung daha fazla merak etmeye başladım...
Meraktan çatlamadan önce gitsem iyi olacak
Görüşürüz!!<3Telefonunu bıraktı ve duş almak için banyoya girdi Jeongin. Ardından yarım saat içinde Seungmin'le beraber yemekhaneye indi.
"Günaydın!" Felix, Jisung ve Changbin'le beraber hafifçe gülümseyerek yanlarına yaklaştı Hyunjin. "Günaydın." Aynı şekilde karşılık verdi Jeongin.
Dün gece sadece 'görüşürüz' diyip kaçmasından sonra aralarında bir soğukluk sezse de hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam etti Jeongin.
"Nasılsın?" Hyunjin elindeki tepsiyi masaya bırakıp Jeongin'in karşısına otururken konuştu.
Hyunjin'e kısa bir bakış atıp konuşmaya başladı Jeongin. "İyiyim. Sen?"
"İyiyim." Jeongin'e bakmadan neredeyse hiç duyulamayacak kadar kısık bir sesle cevap verdi Hyunjin.
Daha sonra Jisung'ın araya girmesiyle konuşmaları bitmişti. "Bugün çok önemli bir buluşmam var. Nasıl olmuşum?"
Konuşurken kısa bir süreliğine ayağa kalkıp makyajını ve kıyafetlerini gösterdikten sonra yerine geri oturdu Jisung.
"Mükemmel olmuşsun Jisung-ah! Kiminle buluşacaksın?" Sanki morali bozuk değilmiş gibi kocaman gülümseyerek Jisung'a cevap verdi Jeongin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rewrite the stars, hyunin
Fanficİkimiz de dışarıda saklanmak zorundayız. Senin bana, benimse sana ait olamadığım yerde.