8

399 41 78
                                    

Elliot'ın doğum günü partisinden eve döndükten birkaç saat sonra Yeda çektiği fotoğrafları atmıştı gruba.

Çektiği fotoğraflara bakarken fotoğraflardan birinde bir şey dikkatimi çekmişti. Fotoğrafı büyütüp baktım. Masanın yanında Kane ve ben konuşuyorduk. Diğer köşede ise Zayn ve Luna vardı ve Zayn bize bakıyordu.

Fotoğrafı Yeda'ya gönderdim ve "Fotoğraftaki iki ayrıntıyı bul." yazdım. O görüp cevap verene kadar da elbiseyi çıkarıp pijamalarımı giydim. Eve geleli iki saati geçmişti ama hala elbise ile uzanıyordum yatakta. Değiştirmek zor gelmişti.

Pijamalarımı giyip yataktan telefonu aldığımda ekrandaki bildirimi gördüm. Cevap yazmıştı Yeda. Odadan çıkarken de mesajını açtım.

"Sarışın starboy vs. Zayn." yazmıştı ve hala da yazıyordu. Yazdığı şeye güldüm. Yazıyor olduğu şeyi beklerken de merdivenleri iniyordum. Merdivenleri indiğimde anca yazmıştı mesajı.

Yeda: Zayn neden öyle bakıyor?
Yeda: Kıskanmış gibiii...

"Sanmıyorum Yeda." yazarken de mutfağa yürüyordum. Abim ve Ellen mutfaktaydı. Ellen bulaşıkları makineye yerleşiyordu, abim de ona yardım ediyordu.

"Parti nasıl geçti?"

Abim partiyi sorduğunda Yeda'ya mesaj yazıyordum, o yüzden ona cevap verirken gözlerimi ekrandan ayıramadım.

"İyi. Eğlendik."

Yeda'ya "Kıskanması için hiçbir neden yok. Kendisi hayatıma devam etmemi söylemedi mi? Beni tamamen silmiş hem." yazdım. Abim de o sırada "Zayn de geldi mi partiye?" diye sormuştu. Bu kez bakışlarımı ekrandan kaldırdım ve ona baktım. Telefonun ekranını da kilitleyip göğsüme bastırmıştım.

"Geldi abi." dediğimde kaşları çatıldı. Ama sonrasında "Sevgilisiyle geldi." diye ekledim. Sinirlenip Zayn'e saydırmasını dinlemek istemiyordum çünkü. Sevgilisi ile geldiğini bilmesi iyi olurdu bu yüzden. O da bir şey diyemedi zaten. Aralık duran dudaklarını kapattı ve elindeki tabakları makineye koydu. Ellen da abime kızmıştı bu konuda.

"Kızı üzecek şeyler sormaktan vazgeç artık Brandon."

Telefonuma mesaj gelmişti. Ekran kilidini açarken "Üzülmüyorum artık Ellen. Ama artık onunla ilgili bir şey sorulmasını istemiyorum." dedim ve WhatsApp'a girdim. Zayn mesaj atmıştı, gruba. Fotoğraf göndermişti.

Gönderdiği fotoğrafları açtım. Numarasını da hala kaydetmemiştim. Luna'nın bizi çektiği bir fotoğraf vardı. Sadece bizim grubun olduğu bir fotoğraf. Fotoğrafı büyütüp baktım. O sırada fark etmemiştim, şimdi fotoğrafta görüyordum. Ben Elliot'ın kafasına bir parti şapkası koymuştum. Yanımda Ruth vardı, onun yanında da Zayn vardı ve Elliot'ın kafasına koyduğum şapkayı tutuyordu o da. Ben tepesinden tutuyordum o ortasından. Elliot'a doğru da eğilmişti.

Güzel bir fotoğraftı bu arada. Hepimiz çok güzel çıkmıştık ve tıpkı eski günlerdeki gibi görünüyorduk fotoğrafta. Biraz duygulanmıştım.

Attığı diğer fotoğraflara da baktım. Sadece az önceki toplu fotoğrafta bir de Elliot'ın pastayı üfledi fotoğrafta ben vardım. O fotoğrafta da fotoğrafın en köşesinde duruyor ve Elliot'ın pastayı üflemesine bakıyordum. Diğer on sekiz fotoğrafın giç birinde yoktum. Toplu fotoğraf olmasa bunlarda da olmazdım. Fotoğraflarımın telefonunda olmasını istemiyordu demek ki.

"Bende hiç fotoğraf yok. Çekmedim." yazdıktan sonra Zayn'in numarasına tıkladım acaba numaramı kaydetmiş midir diye ama yine fotoğrafı yoktu. Hakkında hiçbir bilgi görünür değildi. Profiline bakarken çevrimiçi olduğunda birden panikle çıktım WhatsApp'dan. Saniyeler sonra da mesaj geldi.

to begin againHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin