Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı ne kadar uyumuştum ben gözlerim karanlık odadaki bize bakan bi çift göze takıldı sallanan sandalyeye oturmuş bizi izliyordu " devran " dedim kısık sesle " benim sevgilim " dedi yanımıza gelerek " ne zaman geldin ? " dedim " 1 saat oluyor " dedi " neden uyandırmadın beni ? " dedim " sizi izledim öyle , kıyamadım " dedi kızımızın elini öpüp sonra benim elimi öptü " sizi hak edecek ne yaptım diye düşündüm " dedi elimi yanağına koydum " asel uyanmasın kalkayım ben " dedim beşikte doğrulurken aseli yavaşça yanağından öptüm " devran alsana beni inemem ben burdan " dedim " Nası çıktın ki zaten oraya " dedi beni kucağına alırken bebefonu da alıp aşağı indirmişti saatte baktığımda " hiii saat 7 di olmuş abim ! " dedim devran beni koltuğa bırakırken " sakin ol abini aradım geç geleceğimi seninde aselle evde olacağını söyledim 9 da seni almaya gelecek bizde konuşucaz " dedi " yapma ya " dedim kaçışım yoktu bu sefer " evet küçük hanım kaçışın yok " dedi " devran ben senden eminim ama abimle aran bozulacak diye korkuyorum annemler biraz daha gizli yaşasak sonra söylesek olmaz mı ? " dedim " ayram abinle arkadaşlığımı bırakta ben düşüneyim başta kızacak ama bi şekilde gene eskisi gibi olucaz böyle gizli saklı olmuyor herkes bilsin " dedi " devran söz veriyorum söylicez . abime zaten ben olduğumu anlatmadan beni anlatmışsın bende yavaş yavaş anlatmaya başlıcam ne olur sevgilim bu mutluluğumuzu bozma " dedim aselin sesi geldi bebefondan kurtarıcı kızım benim ayağı kalkacakken " ben alırım mutfakta bişeyler aldım sen onlara bak " dedi mutfaktaki masaya devranın getirdiklerini hazırlamıştım kızımızla aşağı indiğinde yemek yemeğe başlamıştık yediklerimizden asele de yediriyorduk oda bizimle olduğu için halinden memnun gözüküyordu kahkahalarıyla eşlik ediyordu mutlu bi bebekti suluğu eline verdiğimde kapı çalmıştı .
Abim gelmiş olmalıydı devran " ben açarım sen dur " dedi " devran yemek yediğimizi anlamasın şimdi ben gideyim " dedim aseli kucağıma alıp kapıya gittik . Devran kapıyı açtığında bende ayakkabımı giyordum " hoşgeldin kardeşim " dedi " hoşbuldum kardeşim ayrayı almaya geldim " dedi " geldim abi devran abi geç geleceğim diyince bende aselle uyumuşum yeni kalktık " dedim " iyi olmuş kardeşim amcam gel bana " dedi asel abime giderken bende terliklerimi yerine koyup çantamı alıyordum devran bana abi dediğim için sinirli bakıyordu abim " sen nerdeydin bişey mi oldu ? " dedi devran " iş uzadı bende yeni girdim eve sen geldin " dedi abim aseli öpüp devrana uzattı aselin elini öpüp ." görüşürüz aşkım " dedim aynı zamanda devrana da diyordum tabi abimle çıkıp eve gittik .
Eve girdiğimizde Cemile teyzeyle Esma teyze bizdeydi abim " hoşgeldiniz sultanlarım " dedi bende hoşgeldiniz diyip Cemile teyzenin karşısına oturdum annem " nerdeydiniz ? " dedi abim " devranın şirkette işi uzamış bizde ayrayla aselin yanındaydık " dedi bana göz kırparak abimin bunu söylemesinin sebebi Cemile teyzenin bekar evinde ne işin var dememesi içindi sonra abim odasına gitti . Esma teyze " asel nasıl ayram ? " dedi " iyi Esma teyze uyuduk zaten biz onunla uykusu varmış bende yanında uyumuşum " dedim " devran nasıl idare ediyor mu ? " dedi " ediyor ediyor bakıcıda var bi sorunları yok bizde abimle bırakmıyoruz " dedim Cemile teyze terliğini eline aldı gene naptım ya " kız ayra orası Esma'nın evine benzemez bekar evi orası tamam devrandan eminiz ama tek başına gitme " dedi " niye tek gideyim canım abimle gittim " dedim Cemile teyze " bak nasıl da yalan söylüyor " dedi anneme bakarak hayda naptım ki ben şimdi Cemile teyze terliği bana doğru fırlattı son anda tutmuştum " naptım gene cemilem ya " dedim " kız dün bizim komşu görmüş tek başına devranın evine girmişsin " dedi " kim o komşu ya ? " dedim kaşlarımı çatarak " kim olduğunu napıcan soruma cevap ver gittin mi gitmedin mi ? " dedi bacağıma diğer terliğini yapıştırırken " acıdı ama ya ! " dedim sitemle annem " gittin mi kız ? " dedi " gittim ama bi sorun niye gittim " dedim Cemile teyze " niye ? " dedi Esma teyze " vurma kıza Cemile canı yandı ! " dedi " esmoşum ben senin yanına geleyim Burda can güvenliğim yok " dedim yerimden kalkarak ama popoma bi terlik daha yememle yerime oturmak zorunda kaldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL ( MAHALLE HİKAYESİ )
Novela Juvenil" aptal ! " dedim omzuna vurup " aptalsın aptalın tekisin ! " diyip ayağa kalktım . Oda kalkıp " ayra yapma yüzünü bana dönme ne olursun yapma aşkını içinde yaşa de senelerdir yaptığım şeyi devam ettiririm ama arkanı dönme bana abinin arkadaşıyım a...