SabahBugün iş yerine gidecektim bütün gün devranlaydım üstümü değiştirip aşağı indim abimle " hadi görüşürüz kardeşim devrana selam söyle " dedi arabasına giderken bende görüşürüz diyip evimize gittim içeri girdiğimde devran kahvaltısını etmiş kızımızla kapıyı açtı " annem " dedim her sabah yaptığım gibi onu öperek devrana dönüp " günaydın sevgilim " dedim yanağından öperek gül ablaya aseli verip arabaya geçtik " sevgilim bişey sorucam " dedi elimle oynarken " sor sevgilim " dedim " sence Tuğçe'yle Leyla ya aseli bıraksak bakabilirler mi ? " dedi " nerden çıktı bu şimdi ? " dedim " hiç sordum sadece " dedi " yani uyutup bırakırsak olur diğer türlü pek emin değilim " dedim şirkete gelmiştik bile .
Öğlen molasında yemek yiyip kahve içmeye gelmiştik kameradan kızımızı izliyorduk telefonum çaldığında Leyla'nın aradığını görüp açtım " ayroşum napıyorsun " dedi " iyiyim leyloşum sen napıyorsun " dedim " ben iyim ayroşum da Tuğçe'nin psikolojisi bozulmuş " dedi " niye ? " dedim " birini seviyormuş " dedi " kimi ? " dedim şaşkınlıkla " onu beraberken söyleriz diyorki hep ben sizi idare ettim bugünde siz beni edin kız gecesi yapalım akşam Tuğçe'nin ailesi şehir dışında durumu " dedi " bilmem ki " dedim " hadi ya ben Akgüne söyledim önce beni alacak sonrada seni şirketten alıcaz sen devran abiden de alırsın izin " dedi " tamam sorucam " diyip kapattım " devran " dedim " efendim sevgilim " dedi " Tuğçe'nin ailesi şehir dışana çıkmış yalnız kalamıyor o gece biz ona gidicez bugün " dedim " git sevgilim ben bırakırım seni " dedi " abim götürecekmiş çıkışta " dedim " tamam " dedi neden yüzüme bakmıyordu . Abim çıkışta ben alıcam seni diye mesaj atmıştı .
Akşam
Ofisten çıktığımız da otoparkta abimle Leyla bizi bekliyordu devran " naber kardeşim " dedi abim " iyi kardeşim kızları Tuğçe'ye götürücem " dedi Leyla ya dönüp " sen nasılsın abicim " dedi abimin omzuna vurarak " Nası gidiyor " dedi abim " dur be oğlum " derken Leyla " iyim devran abi " dedi abim " sen napıyorsun akşam biz de biyerlere gidelim oktayı alıp " dedi " yok be oğlum siz gidin benim işim var akşam " dedi ne işi vardı da benim haberim yoktu kaşlarımı çatmış devrana bakmıyordum .
abim " e asel " dedi " belki götürürüm belki annemlere bırakırım " dedi abim " tamamdır hadi görüşürüz " diyip arabaya geçti bende geçtiğimde devrana mesaj attım hemenSEVGİLİM ❤️ ;
Ne işin var ????
Bi işim var sonra konuşuruz sevgilim
Devran !
Cevap versene yaCevap vermiyordu sorarım ben sana devran
Tuğçe'nin evine geldiğimizde inip Leyla'yı beklemeden arabadan indim devranı arıyordum ama açmıyordu Tuğçe kapıyı açınca " öf devran ya açsana şu telefonu " dedim koltuğa oturup Leyla'da arkamdan girince Tuğçe kapıyı kapattı " hoşgeldiniz kızlar " dedi Tuğçe'ye dönüp " sen kime aşık oldun kız " dedim Leyla kıkırdarken Tuğçe " yok be kızım ben kim aşık olmak kim asla olmaz öyle bişey " dedi " e biz niye geldik buraya ? " dedim Leyla'ya dönüp " gülme hırsımı sizden alırım devranda açmıyor zaten " dedim Leyla saçımı tutup " Tuğçe Sencede hafif dalgalandıralım dimi ? Saçını " dedi .
Tuğçe'de " evet evet güzel bi göz makyajı ve kırmızı ruj olay olucak " dedi " bi dk ya ne saçı ne makyajı bakın ikinizide döverim " dedim Leyla beni kaldırıp " gel bakayım sen bizimle " dedi Tuğçe'nin odasına girdiğimde üstümdekileri çıkartıp zorla önü açılan elbise giydirdiler ve makyaj masasına oturttular beni " bakın çıldırmama çok az kaldı benimle oyun oynamayın hem benim devranı aramam lazım " dedim Leyla " devran abi açamaz sana şuan " dedi " o niye pardon ? " dedim Tuğçe " hazırlanıyordur " dedi " nereye hazırlanıyor ya " diye ayağa kalktım sinirle tekrar oturttular Tuğçe " ayra otur şuraya yemeğe gideceksiniz ona hazırlanıyor senide hazırlamamız gerek " dedi " beni yemeğe götürecek peki neden benim haberim yok bundan " dedim Leyla " süpriz yapacaktı ama seni zaptedemiyoruz ki " dedi " tamam tamam sustum ne giyeceğim " dedim Tuğçe " devran abi getirdi ama şimdi göremezsin " dedi makyajımı yaparken Leyla da saçımı yapıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL ( MAHALLE HİKAYESİ )
Teen Fiction" aptal ! " dedim omzuna vurup " aptalsın aptalın tekisin ! " diyip ayağa kalktım . Oda kalkıp " ayra yapma yüzünü bana dönme ne olursun yapma aşkını içinde yaşa de senelerdir yaptığım şeyi devam ettiririm ama arkanı dönme bana abinin arkadaşıyım a...