Başlangıç

619 25 0
                                    

( geçmişten bir kesit daha )

ikimizde asker için son sınavlara giriyorduk. Puanlarım yüksekti ve herkesin taktirini kazanmıştım arkadaşım Emirde benden kötü sayılmazdı. Buğun ise parkur sınavındaydık ( öyle bir sınav var mı bilmiyorum kafamdan uydurdum)

Bir kaç dakikanın ardından parkur alanına doğru adımlamaya başladık. Buğun burda Türkiye'ye isimlerini duyurmuş olan askerler de gelecekti izlemeye. Ve onların arasında Babam da olacaktı bu durum benim ekstra heyecanlanmama sebep oluyordu.

İsmim çağırılmıştı, ve benim gibi 2-3 kız daha. Başlangıç noktasına gelmiştik herkes pozisyonlara doğru giderken ben onların yanına gidip elimi sıkmaları için kaldırdım. Babam ne derdi hep? " her şeyden önce saygı, saygı yoksa hiç bir şeysin demektir" iki kız elimi sıkarken sadece birisi alayla bakıyordu suratıma. Kız beni umursamadan önüne bakınca hırsım iki katına çıktı. Elimi indirdim ve kendi pozisyonumu aldım. Tekrar o kıza bakınca beni alayla süzmeye başlamıştı. Sakince önüme dönüp konsantre oldum. Ve başlama düdüğü çaldı. Tüm gücümü ve hırsımı kullanıp herkesi sollamıştım. En son çamura girip ordan hızlı bir şekilde tırmanma yerine gelince ipi var gücümle çektim. Hopladım ve kendimi bitiş çizgisine doğru attım. Ve BOM kazanmıştım. Diğerleri nerde diye bakarken daha onlar çamurdan önceki parkurdalardı.
Şu şekil sırıtarak diğerlerine bakıyordum.

Kıza doğru sırıtmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıza doğru sırıtmıştım. Herkes şaşkınlık ile bakınca ne olduğunu anlayamadım. Ne kadar sürede koştuğumu merak ettiğimden sayaça baktım. Ve o an bende şok geçirdim. Tam tamına 36,5 saniyede bitirmiştim. Ben. Dila Asena güneş tam tamına 36,5 saniyede bitirmiştim. Etrafıma bakarken bir çift kara göz ile karşılaştım. Bana şaşkınlık ve bir o kadar duygusuz bakıyordu. Fısıldamalar duyuyordum  "oha kız neredeyse Karanın rekorunu kırıyordu!" Diye duymuştum. Kimdi bu Kara?

( şimdiki zaman )~🤍

Eskilere dalıp gitmiştim. Birinin beni dürtmesi ile çığlığı basmıştım. "Noldu, özür dilerim" demişti yanımdaki ses. Kim olduğuna baktığımda arkadaşım İremdi " su aldım ister misin" demişti. Başımı sallayıp bir kaç yudum içmiştim. Bankta oturmaya devam ederken babam gelmişti. Hemen ayağa kalkıp dik duruşa geçmiştim "Dila Asena güneş" emredin komutanım diye gür bir ses ile bağırmıştım. " Rahat" diyip banka oturmuştu. Ben hala ayakta durmaya devam edince " otur yerine asker, bu bir emirdir" demişti sert sesi ile. Oturmuş babamın ne diyeceğini bekliyordum .

"Gidiyorsun" diyivermişti pat diye. Ben şoku atlatamadan. " bu akşam" demişti. " nereye baba görev mi var?" Demiştim. " hayır kızım, görev yerin değişiyor tahinin başka bir yere alındı". Dedi hüzünle. " peki nerde?" Diye sormuştum. " Hakkari kızım Hakkari".  Diyince mutlu olmuştum nedense " niye bu kadar üzüldün baba yoksa sen gelmiyor musun?" Sordum tereddüt ile. " gelemiyorum kızım maalesef". Gözlerini kaçırmıştı babam. Hemen yanına gidip sıkıca sarılmıştım ona. "baba üzülme görüşürüz elbette". Dudaklarını saçlarımın arasına daldırmıştı öpüp koklamıştı. "dikkat edeceksin kızım, anlaşıldı mı?" Hemen asker duruşuna geçip " emredersiniz komutanım" dedim gür sesim ile.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin