Evettt güzel bir bölüm oldu🤔
Umarım beğenmişinizdir
Sizce Dila ne yapacak?
Araf'ın yaşadıkları Peki🙃
Oy sınırı 5 oy, 2 yorum🫶🏻
1523 kelime😳
Yeni bölümde görüşmek dileğiyle ❤️Merdivenlerden ayak sesi duymam ile koltuğa oturup beklemeye başladım. Kapının açılması ile kocaman sırıttım. Tarık da pişkin pişkin sırıtıyordu. İştahlı iştahlı ayağıma bakarken yumruk atmamak için kendimle savaş veriyordum resmen. Önümde dikilip yukardan bana bakıyordu. Rahatsız olduğum için ayağa kalkıp burun buruna gelmemizi sağladım. "Çok güzelsin" Demişti dudaklarıma bakarken. Sahte bir kahkaha atıp "sende fena değilsin" Demiştim gözlerine bakarken. Kafasını boynuma göndermen bende sarılmış gibi yapıp yakasına ses cihazı koymuştum. Sonrasında anlamasın diye saçlarını okşamıştım
Tam dudağımı öpecekken Yukarı çıkan kayayı duymamız ile birbirimizden çekilmiştik. Kaya odaya girdiğinde sahte bir gülümseme sunmuştu. "Nerdeydiniz hayatım?" Demişti sorgularcasına. "Hiç Tarık bey lavaboyu bulamamış da buraya girmiş bende ona yolu gösteriyordum." Dedim sahte bir gülümseme ile. "Anladım hayatım hadi aşağıda sizi bekliyorum." Demişti odadan çıkarken. "Şu kocamdan da hiç haz etmiyorum." Demiştim sahte bir iğrenti ile. "Keşke benim kadınım olsan." Demişti bedenime dokunmaya çalışarak. "Hadi biz inelim yoksa yakalayacak bu salak." Demiştim önden yürüyerek. "Tamam" Demişti sadece.
Tarık bize davetiye verdikten sonra çıkmıştı evden. "Ay o neydi öyle galiba 1 kilo şampuan ile duş almam gerekecek." Demiştim iğrenti ile. "Bir şey yaptı mı sana?" Demişti Kaya bana bakarken. "İlk öpecekti sonra sen geldin, sen çıktıktan sora da dokunmaya çalıştı ama savurdum başımdan." Diye sitem etmiştim. "Gerçekten de 1 kilo şampuan ile yıkanmanı şiddet ile öneririm Dila." Demişti gülerken. "Bencede" demiştim bende gülerek. "Neyse hadi ben duş alıp hazırlanayım yakında çıkarız." Demiştim ayağa kalkarak. "Daha 4 saat var bu kadar erken niye hazırlanıyorsun?" Demişti şaşkınlık ile.
Kaşlarımı çatıp ciddi olup olmadığına bakıyordum ama gayet ciddiydi. "Kadınlar anca 4 saate hazırlanır kayacım bilmiyor musun?" Demiştim ciddiyet ile. "Oha o kadar sürüyor mu ya?" Demişti şaşkınlığını gizleyemeyerek. "Tabi ne sandın" diyip bir şey demesine müsade etmeden odaya girmiştim. Kıyafetlerimi alış banyoya girmiştim bile. Kısa bir düşün ardından cilt bakımı yapıp banyodan çıkmıştım. Hemen saçımı kurutup hafif su dalgası yapmıştım. Bu saçı yapana kadar canım çıkmıştı, bir ordan bozuluyor bir ordan bozuluyordu. En sonda yapabilmiştim. Saate baktığımda saatin 18 olduğunu gördüm bir saat içerisinde çıkmamız lazımdı baya uzaktı çünkü.
Göz makyajımı bol rimel, ve az parıltı eklemiştim az da olsa siyah buğulu bir görüntü de eklemiştim. Güzel bir allık, highlighter sürüp en son bordo rujumu sürmüştüm. Makyajım baya güzel ve seksi olmuştu. En son üzerime kırmızı derin yırtmaçlı bir elbise giyinmiştim altıma ise siyah ince taşlı topuklularımı giyip, taşlı küpe, taşlı göğüslerime kadar uzanan bir kolye ve tek taşımı takmıştım. Aynadan baktığımda iddialı ve seksi duruyordum. Ah bu elbisenin altına bot giymek vardı işte ama nerde.. bu düşüncemi sonlandırıp son kez kendime bakmıştım.
Elbise temsili😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Action• Asker kurgusudur ( kesit ) " Seni kimse sevmemiş ki" Dila Asena güneş ve Araf Karaoğlunun hikayesi İki sert, acımasız, geçmişe küsmüş, küçükken birbirlerinden nefret ettiğini sanan ve çok acılar çeken iki askerin yolu bir daha kesişirse? En sonu...