W

2.1K 92 42
                                    

Bu ficte cidden had bilmez, saygısız, üslupsuz kişiler ortaya çıkmaya başladı. Sizi şeytan mı büyüttü bilmiyorum ama en basit şeye bile küfrediyorsunuz. Empati yaparak karakterin mantığını kavrayabileceğiniz en ama en anlaşılır durumda bile ağza alınmayacak hakaretler ediyorsunuz.
Geriye dönüp baktığınızda hiç utanmıyor musunuz cidden? İnsan olmanın başında edep gelir, sizi diğer canlılardan ahlak anlayışına sahip olmanız ayırır ve sizde bu yok...

Düşünce özgürlüğü diye bir şey var evet, pekala empati yoksunu olup anlayışla karşılamayabilir ve bireyin psikolojik durumunu kabullenebilecek olgunlukta kişiler olamayabilirsiniz, ona da tamamım ama nedir sizdeki bu küfür sevdası? Adı geçtiği an karaktere küfür etmek ne? Ya da küfürsüz tek bir yorum dahi atamamak neyin nesidir cidden?

Ben mi anormalim yoksa nefes alsa ana avrat söven, en gereksiz yerde bile ahlak sınırlarını aşıp hadsizce yorumlar yapan sizler mi anormalsiniz? İnanın iki saniye düşünerek hareket etseniz o ahlaksızca sözlerin ne kadar yersiz olduğunu anlarsınız.

Kimseye saygınız yoksa kendinize saygınız olsun bari de bu lafları ettikten sonra - başta ben olmak üzere - sizi tanımayan insanların o laflarınızı görüp hakkınızda seviyesiz ve ahlaksız biri diye bahsettiğini, bahsedeceğini ve çok da haklı olacağını bilerek susun.

Bu uyarıya ve rahatsız olduğumu açıkça belirtmeme rağmen ben çizgimi bozmam, saygısızlığıma devam ederim diyen varsa bir daha ne profilime ne de hikayelerime girsin.

Bu son ricam, bir dahakine anlayışlı ya da saygılı olma gereği duymayacağım çünkü bir kitap karakterine dahi böyle küfürler edebiliyorsanız ne saygının s sini biliyorsunuz ne de başkasından saygı görmeyi hak ediyorsunuz.

TWINS   ( taekookvgguk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin