45. Miluji svoji rodinu!

587 8 4
                                    

"Můžete se políbit." Řekl kněz. "Navždy lasko." Políbil mě. Všichni začali tleskat a já su všimla baru a Jakuba jak brečí. Šly jsme si dat přípitek kterému se ale já vyhnu. "Zlato nebudeš?" Zeptal se Dominik. "No nebudu. Nejbližších devět měsíců určitě ale i pak dalších několik." Usmála jsem se. "Cože?" Vykulil oči. "Lasko čekáme miminko." Chytla jsem ho za ruce. "Cože? Vy čekáte miminko?" Přišel Jakub s Bárou která se jen usmívala. "Ano." Usmála jsem se na ne. "To gratuluji sluníčko." Políbil mě do vlasů. "Tobě taky bracho." Obejmul i Dominika. "Kubo Bára taky nemůže pit." Zasklebila jsem se. "Coze?" Otočil se k ni. "Je to tak." Kývla rameni. "Proboha lasko." Obejmul ji a začal líbat.

-

"Lásko narodila se nám krásná holčička." Rozbrečel se Dominik. "Mala Bára." Usmála jsem se. "A naši bare se narodil Oliver. Chtěli mu dat Meno Dominik ale to jsem jim zatrhl." Zasmál se Domča.

-

"Barunko pojď dolu. Přišel Kuba s Bárou a Oliverem." Zakřičela jsem na naši osm letou dceru. "Už bezim." Zakřičela a já už viděla jak se říti dolu. Skočila kubovi do náruče. "No ahoj lásko." Políbil ji na tvar. "Jdete. Užijte si. Za chvíli je tady Tomáš i s Dominikem. Obě už potřebujete klid." Políbil mě do vlasů. "No tak Jo ale kdyby něco zavolejte mi ano?" Obejmula jsem ho. "Tak pojď zeno moje." Vzala mě za ruku Bára a táhla mě do pokoje. Oblékla jsem si šaty a společně jsme teda šly do baru. Neopili jsme se nijak moc.

-

"Lasko Bára je venku s oliverem. Mohli by jsme si udělat večer pro sebe co ty na to?" Políbil mě Nik. "Mohli by jsme. Už jsi mi chyběl." Obejmula jsem ho. Barunka s oliverem dnes oslavili svoje šestnáctý narozeniny. Jsou to nejlepší kamarádi ale všichni čekáme kdy se daji do kupy. Moc nám na obouch záleží. Dnešní večer jsme si užili s Dominikem. S vínem při filmu a pak v posteli. Od naši svatby jsme se nepohadali ani jednou. Všechno řešíme v klidu a milujeme se. Chvíli po narození olivera se vzal i Kuba s Bárou. A Tomáš? Tomáš ten má fakt skvělou holku. Jsou spolu už par dobrých let a zatím jim to klape. Všichni se ale určitě ptáte jak se má Karlo. Karlo je venku a všem nám chyběl. Kluci stále vydávají nový písničky. Jakubova dcera olivie-laura a zootova i kokyho jsou s moji Bárou a oliverem fakt dobří kamarádi. Lepší rodinu než je ta moje jsem si ani prát nemohla. Všechny je miluju a nedokážu si představit co by bylo kdyby jsem se ten jeden osudný den nepohadala s mamkou. Nikdy bych nepotkala Dominika. Nikdy bych s nim neměla tu nejhezčí dceru. Nechci je nikdy ztratit.

Konec všech konců a nemohlo to skončit lépe podle mého. Příběh jsem psala od začátku roka 2023. Okolo půl noci jsem začala psát a miluju ho. Doufám ze se vám líbil. Vidíme nebo slyšíme nebo co u dalšího příběhu na Tkeeje. Neříkám nic ale ten tak rychle venku nepůjde.😻

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat