🍊 "Sevgilim?"

299 46 59
                                    

•••


Kendimi çok uzakta hissediyorum, sanki dünyanın sonundayım. Acı çekiyorum. Kimsenin doldurmaya gücünün yetmeyeceği yokluğu hissediyorum. Artık maceraya ihtiyacım yok. Huzura ihtiyacım var. Kendimi toprağa kök salmak isteyen yaşlı bir ağaç gibi hissediyorum.

[ Antoine de Saint-Exupéry /
Mektuplar]

•••

"Kafama neden şeker fırlatıyorsun?"

Wonbin'e içeriye geçmesi için kapıyı açarken sordum.

"Sebebini söylemiştim."

"Bu ilk değildi."

Kapıyı kapattığım gibi kucağıma sıçrayarak kollarını boynuma sarınca şaşkınlıkla geriye sendeledim.

"Bazen yaramaz bir çocuk olabiliyorum..."

Bacaklarını beceriksizce belime sardığında düşmemesi için sıkıca sardım belini.

İncecik belini...

Uzun saçları boynuma sürtünüyordu, bacakları beni sıkıca sarmıştı...

Açıkçası en son ne söylediğimi bile unuttum o an. Wonbin'in benden öpücük bekleyen dudaklarına baktım.

Islatılmış dudakları açık bir davetti.

Fakat Wonbin davet sahibi değildi, sertçe bastırdığı dudakları beni ezip geçerken bir yağmacıyı andırıyordu daha çok.

Beni darmaduman edip, geri kaçıyordu.

Arsız bir çocuk gibi dudaklarıma dişlerini geçirip geri çekildi.

Eserine gururla bakıp gülümserken ben ona beklemediği bir hamle yaptım.

Yerlerimizi değiştirerek sırtını kapıya yaslarken ellerimi tişörtünün altından tenine temas ettirdim.

Derin bir nefes alarak dudaklarımızı tekrar birleştiren o oldu.
Sabırsız ve her istediğini almaya çalışan yaramaz bir çocuk oluşu benim onda en çok hoşuma giden şeylerden biriydi.

Eğer Park Wonbin bir şeyi isterse o artık onundu.

Parmaklarımı usulca karnında, sırtında gezdirdim. Gıdıklanarak kafasını boynuma gömdü. Öpücüğünü ikinci kez bozduğum için bana kızacaktı muhtemelen.

Fakat ben onu kızgın olduğu anlarda da çok tatlı buluyordum.

"Eunseok!"

Kulağının tam altına dudaklarımı sürterek mırıldandım.

"N'oldu sevgilim...?"

Ne dediğimi fark edince ben de duraksadım birkaç saniye.

Biz sevgili miydik gerçekten?

Daha sabah birbirimizin kalbini kırmak için onlarca şey sayarken bunu düşünmediğimize eminim.

Fakat ben onu seviyordum, o da beni seviyordu sanırım...

fourth of july ✷ eunbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin