Κεφάλαιο 1

591 16 6
                                    

«Ελένη ώρα να ξυπνήσεις» είπα στον εαυτό μου. Έκλεισα το ξυπνητήρι. Η ώρα ήταν 6 το πρωί. Νύσταζα αλλά ήξερα ότι σήμερα ήταν η τελευταία μέρα μιας και αύριο είναι Σάββατο και θα κάτσω σπίτι. Δεν μπορώ να πω μου αρέσει η δουλειά μου αλλά αγαπώ το Σαββατοκύριακο ειδικά τώρα που έχει μπει ο Μάιος και έχει τόσο ωραίο καιρό.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και αφού πήγα στο μπάνιο και βούρτσισα δόντια άρχισα να βάφομαι. Ύστερα κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα. «Ωραία και τώρα τι φοράμαι» μουρμούρισα.

Αφού ντύθηκα κοίταξα το ρολόι. Η ώρα είχε πάει είδη 7 « πως περνάει έτσι η ώρα Χριστε μου» πήρα την τσάντα μου τράβηξα την πόρτα και βγήκα από το σπίτι. Κατέβηκα γρήγορα τα σκαλιά και μπήκα στο αυτοκίνητο.

Η ώρα πέρασε σχετικά γρήγορα μιας και ήταν Παρασκευή και είχα μόνο 4 ώρες μάθημα σήμερα. Όποτε στης 12:30 πήρα τηλεφωνώ την φίλη μου την Μαρία. Είχαμε καιρό να βρεθούμε. «Έλα Ελένη μου τι κανείς» άκουσα από την άλλη γραμμή.
« καλά ρε που χάθηκες» τις είπα εκνευρισμένη.
« έλα τώρα μην γκρινιάζεις, έχω να σου πω νέα»

« το απόγευμα στις 5 σε περιμένω σπίτι μου. Κανόνισε να μην έρθεις. Και θέλω να μου πεις και αν έχεις έναν καλό γυναικολόγο που σου έλεγα τις προάλλες γιατί αυτή που πάω δεν μου αρέσει βρε παιδί μου.»

« έγινε Ελένακι τα λέμε μετά γιατί τώρα είμαι στην δουλειά»

« καλός φιλάκια» είπα και έκλεισα το τηλεφωνώ. Άρχισα να ετοιμάζομαι σιγά σιγά σε λίγο θα σχόλαγα.

Η ώρα είναι 2 το μεσημέρι. Είμαι στο δρόμο για το σπίτι. Έχει πολύ κυνηση. Θα αργήσω να φτάσω σπίτι. « πεινάω» είπα δυνατά χωρίς να το καταλάβω. Σε όλοι την διαδρομή μέχρι το σπίτι σκεφτόμουν τι να φάω. Τελικά λέω να κάνω μακαρόνια με σάλτσα. Μέχρι να έρθει και η Μαρία θα φάμε παρέα.

Εφτασα σπίτι και ξεκίνησα να μαγειρευω. Μετά από λίγο άκουσα το κουδούνι να χτυπά. Άνοιξα την πόρτα και ήταν το Μαράκι.

«Αχ αν με πιάσεις από την μύτη θα σκάσω» μου είπε και φάνηκε να έχει νεύρα.

« καλησπέρα και σε σένα. Λέει και ένα γεια ο κόσμος» τις είπα ειρωνικά. «Τι έχεις πάθει σήμερα» την ρώτησα.

« άσε με ρε Ελένη. Μπορείς να μου πεις πως γίνεται να πέφτω πάντα σε μαλακα;»

«Μμμμ ώστε αντρας σε έχει κάνει μπαρούτι. Πες το ντε. Κάτσε να βάλω να φάμε και μου τα λες τρώγοντας γιατί πεινάω» Είπα και ξεκίνησα να βάζω φαγητό στα πιάτα όσο εκείνη γκρίνιαζε.

«Ελένη προχτές είχα βγει έξω με συναδέλφους τον γνώρισα στο μπαρ που είχαμε πάει για ένα χαλαρό ποτό. Ε με τα πολλά καταλήξαμε σπίτι μου. Το πρωί χτύπησε το κινητό του και αφού το σήκωσε ο μαλακας για να δεις ποσό ζώων με περικεφαλαία ήταν είπε έλα αγάπη μου γιατί δεν θυμωταν ότι ήταν μαζί μου. Από τα πολλά και αφού τον ρώτησα πριν τον πετάξω έξω μου είπε ότι ήταν η αρραβωνιαστικιά του. Τώρα φταίω εγώ να πάω να της πω ότι την έχει κάνει ελαφίνα. Από το πολύ το κέρατο»

« ρε Μαρία αφού σου έχω πει να μην πας με το καλησπέρα σας με κάποιον δεν ξέρεις τι θα σου βγει. Αλλά εγώ μιλάω εγώ τα άκουω. Και τώρα τι θα κανείς;» Την ρώτησα καθώς έβαζα επιτέλους μια πιρούνια μακαρόνια στο στόμα μου

« τι να κάνω; Πάμε για αλλά...επλιζω καλύτερα»

Άφου φάγαμαι και έφτιαξα καφεδάκι να πιούμε έξω στο μπαλκόνι την ρώτησα για το γυναικολόγο που πάει « να σου πω είναι καιρός να πάω να κάνω ένα τεστ παπ και δεν θέλω να πάω σε αυτήν που πηγαινα δεν είμαι ευχαριστημένη. Νιώθω ότι δεν δίνει πολύ σημασία. Εσυ που πας.»

«Κοιτά εγώ πάω σε έναν στο κέντρο. Είναι νέος και κούκλος να το τονίσω αυτό» δεν την αφησα βέβαια να ολοκληρώσει.

«Είσαι χαζή παιδί μου. Δεν θα τον παντρευτώ να κάνω τεστ παπ θέλω»

« με λίγα λόγια ρε Ελένη στην δουλειά του είναι πολυ καλος. Βέβαια μου φάνηκε λίγο μυστήριο τρένο»

Θα την σκότωσο αλήθεια τι με νοιάζει τώρα εμένα αν έχει ψυχολογικά ο γιατρός Θεέ μου πως την εχώ φιλί εγώ αυτήν μουρμούρισα από μέσα μου. « και πως λέγετε αυτό το μυστήριο τρένο» είπα αναστενάζοντας.

«Γιώργος Αλεξάνδρου. Ψάξε βρες τον στο Ίντερνετ πάρε να κλήσεις ραντεβου.»

« οκ έγινε. Τι θα κανείς απόψε εσυ;»

Σαν τι να κάνω σκέφτηκα λες και έχω και κάτι το ενδιαφέρων « τίποτα θα χαλαρώσω σπίτι έχω να κοιτάξω και κάτι τετράδια από τα παιδιά. Εσυ;»

« εγώ θέλω να πάω να κοιμηθώ να σου πω την αλήθεια μιας και σήμερα κουράστηκα πολύ στο σούπερ μάρκες. Αν θες όμως πάμε με τα κορίτσια αύριο το πρωί καμία βολτούλα»

« ναι Αμε πάμε. Θα μιλισουμαι και αύριο το πρωί ξανά»

«Εντάξει αγάπη μου τότε φεύγω και θα τα πούμε καλό βράδυ»

« και σε σένα» είπα κλείνοντας την πόρτα. Απόψε θα χαλαρώσω θα δω καμία ταινία και αύριο βλέπουμε.
Το Σαββατοκύριακο κύλησε όμορφα και κάπως έτσι ήρθε πάλι η Δευτέρα.

Με την πρώτη μάτια Where stories live. Discover now