Έχω έναν οξη πόνο πησω ξύλα. Θα πάω στον γιατρό. Θα έρθει και η Μαρία μαζί μου. Την περιμένω να έρθει σπίτι από στιγμή σε στιγμή.
« Ελένη μου. Πως είσαι.»
«Καλά όσο μπορώ δηλαδή. Πάμε να φύγουμαι. Δεν αντέχεται ο πόνος.» Είπα μιας και πονούσα παρά πολύ.Πήγαμε στο νοσοκομείο μου κάναν κάποιες εξετάσεις. Περίμενα με να βρουν.
Μετά από μια ώρα περίπου μας φώναξε μέσα ο γιατρός«Κυρία Κασιμη» λυπάμαι αλλά θα σας κάνουμε εισαγωγή.
«Τι γίνεται γιατρέ πήρε μου ακριβώς»
«Έχετε κάποιο πρόβλημα μετά νεφρά σας αλλά δεν ξέρουμε ποσό σοβαρό μπορεί να είναι. Θα πρέπει να κάνουμε περεταίρω εξετάσεις» μου είπε και αρχησα να φοβάμαι.Μετά από 2 μέρες.....
Αφου κάναμε όλες τις εξετάσεις διαγνώστηκα με ανεπάρκεια και στα δυο νεφρά. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Πολύ δύσκολο να βρεθεί δότης και αν δεν βρεθεί σύντομα ο γιατρός είπε ότι δεν ξέρουμε ποσό καιρό θα άντεχε ο οργανισμός μου την αιμοκάθαρση.
«Ελένη πιστεύω ότι πρέπει να ρωτήσουμε τον Γιώργο. Μπορεί να βρει μια λύση να μας βοηθήσει. Ειναι γιατρός ξέρει από αυτά» μου είπε η Μαρία.
Δάκρυα αρχησαν να κυλάνε από τα μάτι μου στην σκέψη. «Όχι Μαρία δεν θέλω να μάθει τίποτα. Από ότι φάνηκε. Δεν ήμουν τίποτα για αυτόν»
Οι μέρες βέβαια περνούσαν και δεν αισθανόμουν καθόλου καλά. Δεν είχε βρεθεί και κανένας δότης. Πολύ δύσκολο να βρησκωταν κιόλας.
Μερια Γιώργου....
Καθόμουν στο γραφείο προσπαθούσα να δουλέψω. Τι να δουλέψω που σκεφτόμουν την Ελένη. Δεν μπορώ να την βρω πουθενά. Λες και άνοιξε η γη και την κατάπιε. Από της σκέψεις μου με έβγαλε η γραμματείς μου. « κύριε Αλεξάνδρου σας ζητάει η Μαρία η κολλητή της Ελένης είπε» και γέλασα ασυνεσθητα. Λες να την έστειλε η Ελένη σκέφτηκα « να περάσει»
« γεια σου Γιώργο» κάτι μου θυμηζει. Αυτή πρέπει να την έχω πελάτισσα.
« γεια σου Μαρία. Εσυ σε έχω πελάτισσα έτσι σωστά θυμάμαι.» Την ρωτισα
« ναι καλά θυμάσαι. Και είμαι και η αιτία που έστειλα εδώ την Ελένη μιας και εγώ της το πρωτινά. Τέλος πάντων. Για άλλο ηρθα Γιώργο. Έχει γίνει κάτι πολύ σοβαρό.»Την κοίταξα φοβισμένος. Δεν ήξερα αν θέλω να ακούσω την συνέχεια. Δεν ήξερα αν θα το άντεχα.
YOU ARE READING
Με την πρώτη μάτια
RomanceΟ Γιώργος γεννήθηκε στο Λονδίνο όμως μεγάλωσε στην Μανη. Στα 33 του πλέον ζει στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος και έχει το δικό του ιατρείο. Η Ελένη 25 χρόνων είναι δασκάλα. Πολύ γλυκιά και ευγενική. Έχει μια στρωμένη ζωή. Τι θα γίνει όταν ένα απλό ρ...