Ήμουν έξω στον διάδρομο όπως πάντα και απλά τον κοιτούσα από το τζαμί. Ξαφνικά αρχησαν να χτυπούν με μανία τα μηχανήματα. Οι γιατρός έτρεχαν και μπήκαν μέσα στο δωμάτιο. Μετά από μισή ώρα ξανά βγήκαν.
«Κυρία Κασιμη. Ο Γιώργος είναι και πάλι κοντά μας ξύπνησε. Θα του κάνουμε κάποιες εξετάσεις και μετά θα μπορέσετε να τον δείτε»
Δάκρυα χαράς έτρεχαν από τα μάτια μου. Ευχαρίστησα τον γιατρό και πήρα τηλεφωνώ τον πατέρα σου. Έκανα βόλτες πάνω κάτω η ώρα δεν περνούσα έμε τίποτα ήθελα να τον δω.
Μετά από λίγο ο γιατρός με ενοιμερωσω πως μπορώ να την δω.
άνοιξα και μπήκα μέσα.«Μωρό μου είπα και τον πειρα αγκαλιά»
«Αγάπη μου. Είσαι έδω. Σε ευχαριστώ»
« μωρό μου σε αγαπάω. Έχω δυο μήνες τώρα εδώ μέσα. Κόντεψα να τρελαθώ»«Σε ευχαριαρω που ήσουν δίπλα μου. Όταν ξύπνησα και μου είπαν τι έγινε και κατάλαβα ποσό καιρό είμαι σε κόμμα με επιασε ένας πανικός. Αλλά όταν μου είπε ο γιατρός πος ανοιπομονεις να με δεις ανακουφίστηκε»
« δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ να σε εγκαταλείψω»
«άκουσα να μου λες πως όλα θα πάνε καλά. Το έκανες η το φαντάστηκα.»
«Εγώ ήμουν σου μιλούσα κάθε μέρα» είπα καη με πήρε αγκαλιά. «Μωρό μου έχεις παχύνει νομίζω» είπε αλλά δεν ήταν η ώρα να σου πω για το μωρό.« πάω να δω ποτέ θα μπορέσουμε να φύγουμε»
Μέρα από δυο μέρες βγήκαμε από το νοσοκόμειο. Ο γιατρός μου συνέστησε να μην κουράζετε όποτε για καμία βδομάδα θα καθόμασταν σπίτι. Χερετισαμε το μπαμπά ρου Γιώργου θα έφευγε σήμερα αφού πλεων ήταν όλα καλά.
« ποτέ θα του το πεις» με έβρισε πειν φύγει.
«Απόψε» του είπα και το έσκασα ένα χαμόγελο.Καθήσαμε στον καναπέ αγκαλιά. Είχαμε λιψη ο ένας στον άλλον.
« μωρό μου έχεις πάρει κιλά » είπε και με χάιδεψε στην κοιλιά.
«Έκανες κοιλιτσα» συμπλήρωσε.
« μμμμ ναι και τι κοιλιτσα» είπα και γέλασα.
«Χωρίς πλάκα τώρα»
« ναι να σοβαρευτούμε. Άκου μωρό μου είπα σοβαρά. Θα γονείς μπαμπάς ειμαι έγκυος»
Είπα με μια ανάσα και πνίγηκε με το νερό που επεινε.«Τι θα γίνω; Είσαι σίγουρη» ναι Αμε έχω πάει και σε γυναικολόγο. Αλλά τώρα από έδω και πέρα αναλαμβάνεις.
«Πάμε πάμε τώρα κιόλας στο γραφείο να σε δω να δω το μωρό. Χριστέ μου είμαι ευτυχισμένος. Σε αγαπώ σε αγαπώ σε αγαπώωω»
«Χαχα σταματά αγάπη μου πάμε και αύριο δεν χάλασε ο κόσμος»
«Έλα σε παρακαλω θέλω να δω το μωρό. Και πάνω από όλα θέλω να δω αν είναι όλα καλά»«Καλά καλαααα πάμε. Δεν μπορώ να σου χαλάσω χατίρι»είπε ενώ με τραβούσε από το χέρι.
Μετά από την εξέταση του και αφού ήταν όλα καλά κάναμε ερωτα. Εκεί στο γραφείο. Εκεί που είχαμε κάνει ξανά μετά την γνωριμία μας.
Και κάπως έτσι πέρασε ο καιρός και η κοιλιά μου όλο φούσκωνε μέχρι που ήρθε η ηρωική μέρα της γεννάς στην οποία ο Γιώργος έλαμπε ολόκληρος παρόλο που τον είχα ζαλίσει γιατί πονούσα αφάνταστα.
Και κάπως έτσι από εδώ και πέρα είχαμε έναν μικρό μπόμπιρα να τριγυρνάει στα πόδια μας.
YOU ARE READING
Με την πρώτη μάτια
RomanceΟ Γιώργος γεννήθηκε στο Λονδίνο όμως μεγάλωσε στην Μανη. Στα 33 του πλέον ζει στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος και έχει το δικό του ιατρείο. Η Ελένη 25 χρόνων είναι δασκάλα. Πολύ γλυκιά και ευγενική. Έχει μια στρωμένη ζωή. Τι θα γίνει όταν ένα απλό ρ...