Σκέφτηκα να πάρω νωρίς το πρωί στο ιατριο μήπως και βρω κάποιο ραντεβου στις επόμενες μέρες. Έτσι κάλεσα το νούμερο και περίμενα υπομονετικά.
Γυναικολογικό γραφείο Γιώργου Αλεξάνδρου παρακαλώ» είπε ευγενικά η κοπέλα στην άλλη γραμμή.
«Ναι για σας θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβου για τεστ παπ»
«Έχετε ξανά έρθει»
«Όχι είναι η πρώτη φορά»
«Ωραία έχω ένα κενό στης 5 το απόγευμα σήμερα, αλλιώς μετά την Τετάρτη»
Σήμερα δεν έχω να κάνω κάτι όποτε γιατί όχι να ξεμπερδευτώ όσο πιο γρήγορα γίνεται. « ωραία ναι σήμερα μπορώ στης 5 μου είπατε σωστά;»
«Ναι στης 5 πείτε μου παρακαλώ μόνο ένα όνομα»
«Ελενη Κασίμη»
«Πολύ ωραία. Καλημέρα σας»
«Εγώ ευχαριστώ καλημέρα»Ανχονομαι άρκεσα ποτέ δεν μου άρεσε να πηγενω στον γυναικολόγο. Είναι ο χειρότερος μου γιατρός. Άλλο το σεξ και άλλο τώρα να πηγαίνεις να ανοίγεις τα πόδια σε κάποιον άγνωστο έτσι απλά. Και αυτός είναι και αντρας...ακόμα πιο άβολο.
Πέντε παρά δέκα είχα φτάσει έξω από το ιατριο. Ήταν σχετικά κοντά από το σπίτι μου. Χτύπησα και μου άνοιξε η κοπέλα. Συμπλήρωσα κάποια στοιχεία που μου ζήτησε και περίμενα στο καθιστικό μέχρι να έρθει η σειρά μου.
Κάποια στιγμή η κοπέλα μου είπε να περάσω μέσα. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα. Είδα έναν καστανόξανθο άνδρα γύρο στα 30 να κοιτάζει τον υπολογιστή του. Ομόλογο ότι είναι πολύ όμορφος.
Πήρα μια βαθιά ανάσα «γεια σας» είπα και δυο κάστανο πράσινα μάτι γύρισαν και με κοίταξαν σαν να με περνούσε από ακτινογραφία.
Στην αρχή με επεξεργάστηκε ένιωσα πολύ άβολα με το βλέμμα του πάνω μου. Από την σκέψη μου βέβαια με έβγαλε μια βαριά φωνή.
«Γεια σας κυρία Κασιμη. Καθήστε» είπε πετόντες ένα αχνω χαμόγελο.
Όση ώρα μου επερνε το ιστορικό μου ένιωθα να με κοιτάζει διακριτικά. Αλλά τι λέω όλο βλακίες ιδέα μου είναι και αυθόρμητα μου βγήκε ένας αναστεναγμός. Και τότε κατάλαβα πως τον άκουσε.
«Συμβαίνει κάτι. Μήπως είστε ανχομενη.»
Τώρα να σε δω Ελένη σκατα τα έκανες.
«Ε όοχι όλα καλά» τραυλίσα σχεδόν ψυθίριστα.«Ελένη μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ένοικο έτσι»
«Ναι βέβαια» τι άλλο να έλεγα όχι δηλαδή.
«Δεν χριαζεται να ανχονεσαι δεν δαγκώνω. Έλα πηγενε βγάλε παντελόνι βάλε φούστα και παντοφλιτσες και έρχομαι»
Όσο ετοιμαζόμουν σ εφορμούν ποσό γοητευτικός είναι. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοούσε η Μαρία με το ότι είναι περίεργος. Εγώ μια χαρά τον βλέπω.
Ένιωσα κάποιον να με πλησιάζει ήταν αυτός. Με ακούμπησε απαλά στον ώμο
«Έλα Ελένη μου ξάπλωσε.»
Άκουσα καλά είπε μου. Ρε συ αυτός στάζει μέλι. Μια χαρά είναι ο ανθρωπος. Τι κάθομαι και έχω και ακούω την Μαρία ώρες ώρες.Αφού τελειώσαμε με τις εξετάσεις μου είπε ότι τα αποτελέσματα θα έβγαιναν αύριο και θα με επερνε τηλεφωνώ να περάσω να τα πάρω. Τον ευχαρίστησα και έφυγα.
YOU ARE READING
Με την πρώτη μάτια
RomanceΟ Γιώργος γεννήθηκε στο Λονδίνο όμως μεγάλωσε στην Μανη. Στα 33 του πλέον ζει στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος και έχει το δικό του ιατρείο. Η Ελένη 25 χρόνων είναι δασκάλα. Πολύ γλυκιά και ευγενική. Έχει μια στρωμένη ζωή. Τι θα γίνει όταν ένα απλό ρ...