Είχα μια θολούρα ζαλιζόμουν. Είδα την Μαρία να στέκεται από πάνω μου.
«Μαρία» ψυθηρισα
«Είμαι έδω αγάπη μου. Όλα πήγαν καλά και για τους δυο σας. Σας αγαπάει ο θεός» μου είπε χωρίς να καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοεί.
Μετά από μερικές ώρες και αφού είχε περάσει η νάρκωση. Πέρασε ο γιατρός και μου είπε ότι το σώμα μου φαίνεται να έχει δεχθεί το μόσχευμα και πως αν ολα ήταν καλά θα έφευγα αύριο και απλά θα περνούσα μετά για ένα διάστημα να κάνουνε κάποιους ελενχους. Είχα χαρεί παρά πολύ με αυτήν την εξέλιξη.«Μαρία το πρωί που ήμουν στο χειρουργείο είδα ένα όνειρο»
«Τι είδες» με ρώτησε χαμογελαστά η Μαρία.
«Είδα τον Γιώργο. Φάνηκε τόσο αληθινός. Μου είπε πως με αγαπάει και πως ολα θα πήγαιναν καλά» την είδα να ξανά γελάει.«Δεν ήταν όνειρο» είπε και έμεινα να την κοιτάω. Της είχα πει να μην του πει τίποτα.
«Ρε Μαρία σου είπα πως δεν ήθελα να μάθει»
«Ελένη ήταν ο μόνος που μπορούσε να μας βοηθήσει πραγματικά. Και το έκανε εξάλλου» δηλαδή σκέφτηκα. Αλλά σηνεχισε να μιλάει.
« Ελένη ο Γιώργος μου εξήγησε πως όλο αυτό ήταν μια παρεξήγηση. Θα στα πει καλύτερα και ο ίδιος. Σε αγαπάει Ελένη. Αν δεν σε αγαπούσε δεν θα εδεινε το νεφρό του για να σε σώσει.»« τι είπες» είχα μινει παγωτό. Είχε κάνει τέτοιο πράγμα για μένα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω.
« και που είναι τώρα είναι καλά» ρωτισα με αγωνία.
« είναι μια χαρά αλλά θέλω να μιλήσετε εντάξει. Και τώρα πάω να δω πως είναι» μου είπε και πήγε να φύγει.« όχι περίμενε θέλω να έρθω μαζί σου. Θέλω να τον δω. Ο γιατρός είπε ότι μπορώ να περπατήσω.»
Μπήκαμε μέσα στο δοματιο κοιμόταν. Έκατσα στην καρέκλα. « Μαρία πηγενε λίγο έξω σε παρακαλώ»
Τον χάιδεψα στο πρόσωπο. Άνοιξε σιγά τα μάτια του.
«Ελένη» είπε φυθηριστα.
« γιατί το έκανες αυτό» είπα και συνέχισα να τον χαϊδεύω
« εσυ γιατί λες μικρό μου» που την βρίσκει την όρεξη και κάνει αστεία.
« σε είδα στον ύπνο μου» είπα περιμένοντας να δω την αντίδραση του.
« και ήμουν ωραίος» είπε αμήχανα.
« μμμ ναι μου είπες πως όλα θα πάνε καλά»
« μμμμ ναι» είπε κάπως απογοητευμένα
« είπες και πως με αγαπάς. Το άκουσα δεν κοιμόμουν όπως πίστευες»
« μα ήξερα πως δεν κοιμόσουν. Δεν ήξερα αν θα σε ξανά έβλεπα. Και είχα την ανάγκη να στο πω» δάκρυα κοιτούσαν από τα μάτια του. Τα σκούπισα.«Σαγαπαω μωρό μου και σε ευχαριστώ για όλα»
« θέλω να μιλήσουμε όταν βγούμε από δω» του χαμογέλασα.«Ολα θα γίνουν» μουρμούρισα πάνω στο φίλη μας.
Μετα από λίγες μέρες ήμασταν σπίτι μου. Ήμασταν ακόμα στην ανάρρωση αποτε δεν δούλευα ούτε εγώ ούτε ο Γιώργος.
Καθόμασταν στον καναπέ αγκαλιά
«Μωρό μου θέλω να μιλισουμαι λίγο»
Μου είπε και γύρισα να τον κοιτάξω.«Πες μου» είπα κοιτώντας τον γλυκά.
«Όταν ήρθες στο γραφείο εκείνη την μέρα και με είδες με την Άννα» έκανε μια παύση. Σφίχτηκα δεν ήθελα καν να το θυμάμαι.
«Δεν έχω ξανά κάνει σχεσει με
Καμία πέρα από εσένα μικρή μου. Όποτε μαζί της είχα μια περιπέτεια. Μόνο σεξ δηλαδή έτσι της είχα πει και το είχε δεχτεί» έκανε ξανά μια παύση και σηνεχισε. « όμως ήταν πολύ ενοχλητική και πριν καν σε γνωρίσω καλά καλά της το είχα κόψει μαχερι. Κάτι που όπως φάνηκε δεν είχε καταλάβει. Έτσι εκηνη την μέρα ήρθε στο γραφείο και ενώ της είπα να φύγει αυτή με άρπαξε και με φίλησε χωρίς να προλάβω να αντίδρασω.»
«Απλά στα λέω γιατί σε αγαπάω και δεν θέλω να ύπαρχου αυτά ανάμεσα μας»
Είπε και με φίλησε.«Ποτέ θα ξεκινήσουμε την μετακόμιση» είπα απότομα και πετάχτηκε πάνω.
«Δηλαδή λες ναι» είπε και με σήκωσε στην αγκαλιά του.
«Ναι μωρό μου λέω ναι. Απλά πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με αυτό το σπίτι. Ίσως να το ενοικιάζαμε»«Αχ κάνε ότι θες βάλτου φωτιά και καψτω. Σε αγαπαωωωωωω» φώναξε κάνοντας με σβούρες μέσα στο σπίτι.
STAI LEGGENDO
Με την πρώτη μάτια
Storie d'amoreΟ Γιώργος γεννήθηκε στο Λονδίνο όμως μεγάλωσε στην Μανη. Στα 33 του πλέον ζει στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος και έχει το δικό του ιατρείο. Η Ελένη 25 χρόνων είναι δασκάλα. Πολύ γλυκιά και ευγενική. Έχει μια στρωμένη ζωή. Τι θα γίνει όταν ένα απλό ρ...