Σήμερα έχει γενέθλια η Ελένη. Έχω κανονίσει με την Μαρία και έναν φίλο μου τον Κώστα να παμε στην Σαντορίνη. Θα φύγουμε το απόγευμα. Τώρα το πρωί πρέπει να πάω στην δουλειά έχω δυο ραντεβου και μετά θα έρθω σπίτι να ετοιμαστούμε.
Αλλά για την ώρα θα κάνω τον μαλακα όλα καλά δεν ξέρω τίποτα. Σκεφτικά και γέλασα. Πήγα στην κουζίνα και έκανα καφέδες. «Ξυπνά μωρό μου θα αργήσεις στην δουλειά» μετά από λίγο άκουσα την πόρτα του δωματίου να κλείνει.
Τώρα αρχίζει το καλό σκέφτηκα. Δεν έχετε δει την Ελένη να νευριάζει.
«Γιατί γελάς» ρώτησε.
«Που σε είδα μωρό μου»
«Μμμ καλημέρα» είπε ναζιαρικα.
«Έφτιαξα καφέ. έλα να πιούμε και να πάμε στην δουλειά έχω και εγώ χαμός γίνεται σήμερα»
«Πάω να ντυθώ και έρχομαι» είπε και έφυγε.
Χριστέ μου σκέφτηκα πόσες κοτσάνες θα πω ακόμα σήμερα και πάνω από όλα θα βγω άραγε ζωντανός από τα χέρια της μετά
Αφού ξανά κατέβηκε κάτω.
«Μωρό μου» είπε και την κοίταξα περιμένοντας να μου πει τι θέλει
«Τι θα κάνουμε σήμερα» τώρα αρχίζει το καλό σκεφτικά.
«Σαν τι να κάνουμε. Θα σε πάω στο σχολείο και εγώ γραφείο θα τα πούμε το βράδυ αργά σήμερα έχω και κάτι γέννες άσε»
«Ε Ε βέβαια γιατί να κάνουμε κάτι σήμερα τι είναι σήμερα» μουρμούρισε και εισα που κρατήθηκα να μην γελάσω.«Έλα μωρό μου πάμε θα σε πάω εγώ»είπα σοβαρός από μέσα μου παιθενα βέβαια.
«Τώρα» είπε νευρικά.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο την αφησα στο σχολείο. Μέσα στο αμάξι δεν είπε κουβέντα κόντευε να εκραγεί. Το απολαμβάνω. Πήγα και εγώ στο γραφείο πήρα τα παιδιά για να τους πω ότι θα συναντιθουμε στο πλοίο να μην μας περιμένουν. Πήρα και στο ξενοδοχείο και ήταν όλα έτοιμα.
Αφού τελείωσα ότι εκκρεμότητα είχα. Πήρα την Ελένη τηλεφωνώ.
«Έλα Γιώργο» είπε ξερά. Τα νεύρα της μιλάμε χάλια.
«Μωρό μου τη έχεις» είπα γλυκά.
«Τίποτα όλα καλά» είπε ξανά ξερά.
«Να σε ρωτισω έχω κενό τώρα το μεσημέρι κανα δυο ώρες. Να έρθω να σε παρω να πάμε σπίτι.» Τώρα θα γίνει χαμός σκέφτηκα.«Καλά τι ακούγετε ποιος γιορτάζει» είπα και κόντεψε να εκραγεί το ένιωσα.
«Κανείς σε περιμένω γεια» είπε και το έκλεισε στα μούτρα.
Μια ώρα μετά το τηλεφώνημα ξεκίνησα για το σπίτι ετοίμασα δυο βαλίτσες με τα πράγματα μας. Την έχω μάθει τόσο καλά πλέον που πιστεύω τα έφτιαξα καλά.
Έβαλα τις βαλίτσες στο αυτοκίνητο.Αχ το κοριτσάκι μου ποσό θα χαρεί σκέφτηκα. Σταματισα και πήρα και τον αγαπημένο της καφέ.
Εφτασα έξω από το σχολείο και περίμενα. Μετά από 5 λεπτά περίπου είχε έρθει και αυτή.
YOU ARE READING
Με την πρώτη μάτια
RomanceΟ Γιώργος γεννήθηκε στο Λονδίνο όμως μεγάλωσε στην Μανη. Στα 33 του πλέον ζει στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος και έχει το δικό του ιατρείο. Η Ελένη 25 χρόνων είναι δασκάλα. Πολύ γλυκιά και ευγενική. Έχει μια στρωμένη ζωή. Τι θα γίνει όταν ένα απλό ρ...