Κεφαλαιο 6

329 11 1
                                    

Ξύπνησα κοίταξα γύρο μου και δεν ήταν κανείς. Επικρατούσε μια απέραντη ησυχία. Ένιωθα πολύ καλύτερα όμως. Έτσι σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα. Τον είδα να στέκετε μπροστά από την τζαμαρία και να χαζεύει έξω. Απορισα. Δηλαδή κοιμήθηκε εδώ αναρωτήθηκα. Και στην σκέψη αυτή χαμογέλασα. Μου άρεσε όπως με φρόντισε χτες. Δεν το έχει κάνει ποτέ κανείς αυτό για μένα.

«Ξύπνησες» με ρώτησε « πως νιώθεις»
« πολύ καλύτερα σε ευχαριστώ» του είπα με ένα χαμόγελο.

«Σου έχω φτιάξει τσάι με μέλι κάνει καλό στο λαιμό. Έλα κάτσε»

Ήπια μια γουλιά. Χαμογέλασα
«Να σε ρωτισω κάτι» μμμ ήταν η απάντηση του.
«Χτες που κοιμήθηκες»
Χαμογέλασε πονηρά ήρθε από πίσω μου έσκυψε πάνω από το λαιμό μου ένιωθα την ανάσα του. Ανατρίχιασα ολόκληρη και μου ψυθηρισε στο αυτί. « εδώ μικρή μου που άλλου» περπάτησε δυο βύματα και σηνεχισε. «Βέβαια το αν κοιμήθηκα είναι σχετικό»

Πνίγηκα με το τσάι και με γουρλωμένα μάτια ρώτησα « τι εννοείς»

Παιθανε στα γέλια « χαχαχα πραγματικά τι να πω εισια ψάρι από τα λίγα. Τι να εννοώ ρε Ελένη που όλη νύχτα σου έκανα κομπρέσες για να πέσει ο πυρετός και σου κουμπονα αντιπυρετικά. Σαν Πεθαμένο ήσουν»

«Αυτο ήταν κοπλιμέντο τώρα»

«Ναι αμε ένα από τα καλύτερα μου» Ειρωνεύτηκε
«Θα σου φτιάξω κάτι να φας και να ξαπλωσεις.»

Είναι τόσο γλυκός σήμερα. Για ποσό θα κρατήσει όμως. Τον πλησίασα αργά.

«Γιατί όλα αυτά ρε Γιώργο» διχνωντας του την όλη περιποίηση.

Ήρθε κοντά μου μου χάιδεψε τα μαλλιά έσκυψε και με φίλησε απαλά. Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε.
«Γιατί σε νοιάζομαι»
Απόμακρηνθικα
« μη θα σε κολλήσω»

Χαμογέλασε «ναι αυτό μας πείραξε τώρα. Όταν κάναμε κρύο μπάνιο παρέα και ήμουν όλο το βράδυ δίπλα σου δεν φοβόσουν μην κολλήσω»

«Με είδες και γυμνή αυτό θα το θυμάμαι. Δεν ήταν σωστό. Εκμεταλλευτικές την κατάσταση.» Είπα με ύφος ενώ ήθελα να γελάσω από την φάτσα του.

«Καλά χαλάρωσε δεν ηταν και η πρώτη φορά που σε βλέπω γυμνή αν θυμάσαι»

Δεν πιστεύω το θράσος του « προσπαθώ να το ξεχάσω» χαμογέλασα με βλέμμα νικήτριας που του την είπα.

Με άρπαξε και με πήγε στον καναπέ με φίλησε πιο έντονα αυτήν την φορά με πάθος. Τύλιξα τα χέρια μου γύρο από το λαιμό του και συνέχισα  το φίλη μας.
«Σε θέλω» μου είπε ψυθιριστα στο αυτί  ενώ δάγκωνε τον λόβο μου. Ένας αναστεναγμός μου τα είπε όλα. Αρχησε μα μου βγάζει τις πιτζάμες και τα εσώρουχα. Έφτασε στην περιοχή μου που ηταν είδη υγρη. Έβαλε δυο δάχτυλα μέσα μου. Μουγκεισε. Θυμάσαι τι μου είπες όταν το είχα ξανά κάνει αυτό. « ναι» απάντησα με δυσκολία αφού δεν μπορούσα να κρατηθώ από την ηδονή. «Πες το ξανά θέλω να το ακούσω» μου ψυθηρισε. «Είσαι μαλακας» είπα σιγανά
«Πιο δυνατά» με πρόσταξε.
«Είσαι μαλακας. Ο δικός μου μαλακας.»
Κόντευα να έρθω σε οργασμο αλλά σταμάτησε απότομα. «Γιατί σταμάτησες» παραπονέθηκα.

«Δεν γίνεται μωρό μου να τελειώσεις έτσι» είπε καθώς ετοιμαζόταν να μπει μέσα μου αλλά χωρίς προφιλακτικα. Τον σταμάτησα. «Προφιλακτικα»είπα κοιτώντας τον ερωτηματικά. Σσσσς μου απάντησε. «Ξέρω τι κάνω» και κάπως έτσι μας βρήκε το πρωί.

Με την πρώτη μάτια Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin