Κεφάλαιο 3

386 11 3
                                    

Πως θα περάσει το απόγευμα σήμερα στο ιατριο. Ευτυχώς δεν έχω πολλά ραντεβου γιατί είμαι αρκετά κουρασμένος.
Οι σκέψεις μου σταμαρισαν όταν άκουσα μια γυναικεία φωνή. Έστρεψα το βλέμμα μου προς τα εκεί. Την είδα να στέκετε μπροστά από το γραφείο μου. Την επεξεργάστηκα γρήγορα. Είχε κάτι το ωραίο. Κάτι το διαφορετικό. Πρώτη φορά μου κοινούσε το ενδιαφέρον μια γυναίκα με αυτόν τον τρόπο. Δεν ήθελα να κάνω σεξ μαζί της όπως με τις άλλες ήθελα να την γνωρίσω να ακούω να μιλάει.

Η ώρα πέρασε και έφυγα και εγώ να πάω σπίτι ήθελα να πάρω τους γονείς μου ένα τηλεφωνώ να δω πως είναι η μάνα μου. Έχει καρκίνο στο στήθος και τώρα τελευταία δεν είναι καλά.έχω ψαχτεί για μια κλινική στην Γερμανία ίσως θα ήταν καλύτερα να πηγεναμε εκεί. Αχ δεν ξέρω πραγματικά « έλα πατέρα τι κάνετε»

«Καλά Γιώργη μου εσυ πως είσαι παιδί μου»

Πως να είμαι σκεφτικά από μέσα μου. « καλα πατέρα ήθελα να έρθω να σας δω θα προσπαθήσω μέσα στην άλλη βδομάδα να έρθω για κανα δυο μέρες. Η μάνα μου πως είναι ρε πατέρα» ρώτησα ενώ
βούρκοσαν τα μάτια μου. Την αγαπώ πολύ. Όλοι νομίζουν πως το να είσαι γιατρός είσαι και πιο σκληρός αυτόματα. Αλλά δεν είναι.... Το κριβω καλα λίγο δουλειάς αλλά και εγώ ανθρωπος είμαι.

«Η μάνα σου είναι καλύτερα σήμερα. Γενικά διχνει καλύτερα»

«Μακάρι» μουρμούρισα. «Σε αφήνω πατέρα καλό βράδυ»

Αφησα το τηλεφωνώ στο τραπέζι και προχώρησα προς το μπάνιο έβγαλα τα ρούχα μου και άνοιξα το νερό να κάνω μπάνιο. Δεν είχα προλάβει να μπω στην μπανιέρα όταν χτύπησε το τηλεφωνώ. Έκλεισα το νερό και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.
Πάλι αυτή ρε φίλε είπα στον εαυτό μου τι θέλει πια. Εγώ τις είχα πει όχι σχέση και το δέχτηκε.

«Παρακαλώ» φώναξα αυστηρα κάνοντας πως δεν ξέρω ποιος είναι.

«Έλα ρε συ Γιώργο που χάθηκες σήμερα. Σε επερνα να βρεθούμε»

«Άκου Άννα είπα τέλος. Όχι ότι είχαμε κάτι αλλά έστω και το σεξ ακόμα και αυτό τέλος ρε παιδί μου πως το λένε μην με ενοχλήσεις ξανά ΤΕΛΟΣ» και τόνισα δυνατά το τέλος για να καταλάβει.

Χωρίς να την αφήσω να πει κάτι πρόσθεσα « καλό βράδυ» είπα κλείνοντας το τηλεφωνώ. Χαμογέλασα άχνα γιατί σκεφτόμουν καίω καρδιές ο πουστης.

Αύριο θα βγουν τα αποτελέσματα από τις εξετάσεις που έκανε η Ελένη. Θα ήταν μια ευκαιρία να την ξανά δω.
Μα πως μου ήρθε τώρα αυτό. Ξάπλωσα στο κρεβάτι και το μυαλό μου επεξεργαζόταν την εικόνα που είχε δει.
Κανονικό υψος, κάστανα μαλλιά, κάστανα μάτια και με ένα άρωμα...

Το ξυπνητήρι χτυπούσε ανελέητα. Το έκλεισα και κοίταξα την ωρα. Ήταν 9 είχα αργήσει λίγο αλλά δεν πειράζει. Ντύθηκα και πήγα στην κουζίνα να φτιάξω έναν καφέ. Ενώ έπινα μια γουλιά από τον καφέ σκέφτηκα να πάρω τηλεφωνώ την γραμματέα να δω αν βγήκαν οι εξετάσεις και να της πω ότι θα αργήσω και λίγο.

«Καλημέρα θα αργήσω λίγο σήμερα» της είπα. «Έχουν βγει η εξετάσεις της κυρίας κασιμη»

«Όχι ακόμα  κύριε Αλεξάνδρου»

«Ωραια όταν βγουν μην την πάρεις τηλεφωνώ θα την ενοιμερωσω εγώ αργότερα.» Είπα κλίνοντας το τηλεφωνώ αμέσως.

Ήθελα να την δω ξανά και ήταν μια καλη ευκαιρία. Έφαγα το τοστ που είχα κάνει πήρα το σακάκι και τα κλειδιά μου και έφυγα. Μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησα για το γραφείο.

Αφου είχε φύγει το ραντεβου που είχα πριν λιγο φώναξα την γραμματέα.

«Πες μου λιγο έχουν βγει τα αποτελέσματα της κυρίας Κασιμη .» Ρώτησα για 3 φορά σήμερα.

«Ναι κύριε Αλεξάνδρου έχουν βγει θα την καλέσω για να την ενοιμερωσω»

«Όχι θα το κάνω εγώ σε ευχαριστώ» είπα απότομα. Γενικά δεν θέλω να έχω πολλά πολλά με άτομα που σημαναστρέφομαι καθημερινά.

Κάλεσα το κινητό που έβλεπα στην καρτέλα και περίμενα. Άκουσα μια γλυκιά φωνή « παρακαλώ»

Ξερόβηξα « για σου Άννα είμαι ο Γιώργος»

«Ε γεια.»

Διακρίνω μια αμηχανία « έχουν βγει οι εξετάσεις σου και ήθελα να σε ρωτισω αν μπορείς να περάσεις από εδώ το απόγευμα στις 8:30. Θα σε βόλευε.»

« ναι βέβαια οι εξετάσεις είναι καλες;»

«Σε περιμένω στης 8:30» είπα και το έκλεισα απότομα. Μαλακια έκανα θα νομίζει τώρα ότι κάτι έχει έτσι όπως το είπα.

Με την πρώτη μάτια Where stories live. Discover now