Κεφαλαιο 18

217 7 0
                                    

Φτάσαμε σπίτι. Ήταν κουρασμένος φαινωταν. Μπήκε στο μπάνιο για ένα ντουζ λογικά. Εγώ έμεινα στην κουζίνα για μια γρυγωρη μακαρονάδα. Ήταν το αγαπημένο του.
Άρχισα μα κόβω κρεμιδη ενώ έβλεπα κάτι στο κινητό. Ξαφνικά ένιωσα έναν όξι πόνο στο δάχτυλο και ναι κατάλαβα πως κόπηκα.
«Άουτς. Μμμμ πονάει»μουρμούρισα μόνο μου και έψαχνα χάρτη για να σκουπίσω το αίμα που δεν μπορώ να βλέπω.

«Τι έπαθες μωρό μου»είπε ο Γιώργος ενώ ερχόταν γρήγορα σε μένα.

«Κόπηκα»είπα κάνοντας μια γκριμάτσα πόνου
«Άσε με να το δω εγώ» είπε και μου άνοιξε το χέρι. Δεν ήταν κάρι συμαντικο όποτε μου το τύλιξε με Γάζα και όλα καλά.

Μαγειρέψαμαι παρέα και αφού φάγαμε αράξαμε στον καναπέ. Κοιτούσαμε μια ταινία. Δηλαδή εγώ κοιτούσα ο Γιώργος ήταν άλλου με την σκέψη του και αυτό μπορούσα να ρο καταλάβω. Τον ήξερα πλεων πολύ καλά.

«Μωρό μου που ταξιδεύεις»ρωτισα
«Τίποτα απλά σκέφτομαι τι μπορεί να γίνει από την μια στιγμή στην άλλη»
«Η ζωή συνεχίζεται όμως» του είπα.

«Ναι το ξέρω. Και οι δυο το ξέρουμε καλά αυτό» είπε και σημεχισαμε μα κοιτάζουμε τηλεωραση.



Έναν μήνα μετά

Είχα δυο μερες που σταματισαν τα σχολεία όποτε μιας και είχε μπει καλοκαίρι αρχησαμε με τον Γιώργο να πηγαίνουμε για μπάνιο στην Θαλλασα
Λέμε να πάμε και καμία βδομάδα στην Μανη. Να δούμε και τον μπαμπά του. Να ερχόταν και ο Κώστας με σην Μαρία μιας και τώρα είναι ζευγάρι. 
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το κουδούνι της ποστας. Πλησίασα και άνοιξα ήταν ο Κώστας.

«Τι έγινε πως και από δω» ρωτισα τον Κώστα ο οποίος δεν φαινωταν κι καλά.
Μπήκε μέσα δεν μιλούσε.

« μήπως τσακώθηκες με την Μαρία» ρώτησα ξανά.
«Ελένη θέλω να φανείς δυνατή» άκουσα να λέει και μου κόπηκαν τα πόδια.

«Τι έγινε Κώστα λέγε έπαθε κάτι ο Γιώργος»

«Ο Γιώργος είχε ένα τροχαίο κάποιος παραβίασε στοπ και έπεσε πάνω του. Είναι σε κρίσιμη κατάσταση»

Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου. Έτρεμα ολόκληρη δεν μπορούσα να το πιστέψω. Φτάσαμε στο νοσοκομείο και δεν ήξερα αν ήθελα να μπω αν ήθελα να  δω τον γιατρό. Μετά από αρκετές ώρες χειρουργιου ο γιατρός είπε πως είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση και πως δεν ξέρουν ποτέ και αν θα ξυπνήσει από το κόμμα. Μετά κενό δεν θυμάμαι τίποτα άλλο.

Με την πρώτη μάτια Where stories live. Discover now