Κεφάλαιο 8

254 10 0
                                    

Είμαι μπορούσα στενό καθρέφτη και
Ετοιμάζεσαι. Βασικά φοράει το ένα ρούχο μέσα το άλλο. Και δεν ξέρει τι να βάλει.
« την φούστα να βάλεις» με κοίταξε κάνοντας μια γκριμάτσα απόγνωσης.
« έχω ανχοθει»
« δεν φαίνεται καθόλου» είπα γελώντας
«Μωρό μου σταματά» είπε ναζιαρικα.

Παιθενω όταν τα κάνει αυτά « έλα βάλε την φούστα να φύγουμε είσαι υπέροχη»είπα ακουμπώντας το μετόπο μου πάνω στο δικό της.

Κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο τις άνοιξα την πόρτα κατέβηκε και έφτιαξε την φούστα της.

Προχώρησαμε ως την πόρτα της έσφυξα το χέρι εννιωθα να χαλαρώνει λίγο. Έβαλα τα κλειδιά στην πόρτα και μπήκα μέσα. Χάρηκαν μολης με είδαν παρά πολύ.
« αγάπη μου ποσό μου ελειψες. Τι κανείς»
Ειπε η μάνα μου ενώ με αγκάλιαζε.
«Καλά είμαι κυρα Γιαννα εσυ πως είσαι πες μου» με πήρε ξανά μια αγκαλιά.

«Μια χαρά είναι παλικάρι μου. Δεν θα μας σύστησες την παρέα σου όμως» είπε ο πατέρας μου όλα χαρά. Πρώτη φορά έφερνα σπίτι κοπέλα.

«Ναι να σας συστήσω. Από έδω είναι η Ελένη» την σύστησα ενώ την κράταγα από την μέση.

«Χαίρομαι που σας γνωρίζω»είπε η Ελένη
«Έμεις να δεις κορίτσι μου. Είναι η πρώτη φορά που μας φέρνει κοπέλα ο Γιώργος.»

«Μάνα κοφτό» είπα απότομα. Δεν ήθελα να φωνάζω αλλά δεν θέλω να έρθει και η Ελένη σε άβολη θέση.

«Παντός έπρεπε να μας πεις ότι θα ερχόσουν να ετοιμάζαμε φαγητό.»

«Το αποφασίσαμε ξαφνικά. Δεν είχε ξανά έρθει και η Ελένη ποτέ στην Μανη και ήταν μια καλή εκδρομή πιστεύω» είπα και την κοίταξα.

Λίγο αργότερα....

Έχουμε φτάσει σπίτι. Λέω να φτιάξουμε κάτι για φαγητό η να παραγκιλουμε. Εγώ δεν το έχω και πολύ με την κουζίνα.

«Μωρό μου πείνας» την ρώτησα
«Λιγάκη αλλά δεν ξέρω τι θα μπορούσαμε να φάμε. Πρέπει να πάμε σούπερ μάρκετ αύριο»
«Ναι κανονικά θα έπρεπε γατάκι αλλά το είχα κανονησει πριν έρθεις»

«Μα πως» είπε με απορία.

«Έχω μια γυναίκα που καθαρίζει το σπίτι και επειδή θα ερχόμουν τις είπα να γαμησε και το ψυγείο. Θα ήθελες να μαθητέψουμε κάτι μαζί»

Άρχισε να γελάει « εσυ να μαγειρέψεις»
«Γιατί δεν μου το έχεις» είπα φιλώντας την στην μύτη.

«Οκ τότε τι θα έλεγες να κάνουμε μια καρμπονάρα. Σου αρέσει την τρως.»

«Και εσένα τρώω» αν θες

«Αρκεσου στην καρμπονάρα τώρα» μου είπε και πήγε προς την κουζίνα.

Το πρωί ξύπνησα και δεν ήταν δίπλα μου η Ελένη. Μια στεναχώρια με κυρίευσε. Σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω. Ήταν στην κουζίνα και ετοίμασε πρωινό. Καλά τι ώρα ξύπνησε αναρωτήθηκα.

«Καλημέρα»είπα και πλυσιαρα αργά.
«Καλημέρα» είπε και μου έδωσε ένα φίλη.

«Καλά από τι ώρα ξύπνησες. Τι είναι όλα αυτά»

«Έχω λίγη ώρα και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω όποτε ειπα να φτιάξω κάτι μέχρι να ξυπνήσεις αγάπη μου»

«Τι θες να κάνουμε σήμερα» την ρωτούσα ενώ καταβρόχθιζα μια κρέπα με μερεντα.

«Ότι θέλεις.»είπε και με κοίταξε σαν μικρό παιδί.

«Ωραία τρώμε και φύγαμε»είπα και την φίλησα στο μετοπο.

Η μέρες πέρασαν γρήγορα. Πήγαμε σχεδον παντού στο Ακρωτήριο Ταιναρο στο Σπήλαιο Διρού. Κάναμε βόλτα στην Αρεοπολη και τελευταίο και καλύτερο αφησα για σήμερα το ηλιοβασίλεμα στο Λιμένι. Είναι το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα. Ελπίζω να της άρεσε. Το βράδυ θα φεύγαμε γιατί και η Ελένη ήθελε να ετοιμαστεί για το σχολείο την Δευτέρα. Έτσι χερετισαμε τους δικούς μου και φύγαμε.

Με την πρώτη μάτια Donde viven las historias. Descúbrelo ahora