Herkese keyifli okumalar🧚♀️Kapıyı açıp odaya girdiğimde karanlık beni karşıladı.Baran arkamdan odaya girip ışıkları yaktı.
Fazlasıyla büyük bir odayla karşılaştım.Odanın ortasında normal çift kişilik yataklara kıyasla daha büyük bir çift kişilik yatak vardı.Karşısında koltuk, sol tarafında kahverengi ahşap gardrop vardı."Hepsini yeni aldım.Başkası kullanmadı.Seninle seçemedik ama umarım beğenmişsindir." gülümsemeye çalıştım.
"Beğendim."
Odanın içinde bir kapı daha vardı.Baktığım yeri fark etmiş olacak ki gidip kapıyı açtı.
"Burası ebeveyn banyosu.İhtiyacın olacak her şeyi aldırtmıştım ama eksik bir şey olursa bana söylersin."kafamı salladım.
"Dolapta tüm kıyafetlerin yerleştirildi."daha devam edecekken lafını böldüm.
"Teşekkür ederim."kaşlarını çattı.
"Ne için?"
"Her şey için."gülümsedi.
"Bir baklava yaparsan ödeşiriz.Hala tadı damağımda."dişlerimi gösterecek biçimde gülüşümü sergiledim ona.
"Yaparım tabi."
"Sözünü aldım.Yapmazsan cezalandırırım seni."başımı sallayıp gülümsememe engel olamadım.
"Duş alsak güzel olur.Fazlasıyla terliyim.Önce sen mi girmek istersin ben mi gireyim?"yine kasılmalarım başlamıştı.
"İlk önce sen gir istersen."başını sallayıp dolaba doğru ilerledi.Birkaç parça kıyafet alıp banyoya girdi.
O banyoya girdikten sonra derin bir nefes vermiştim Yanında kendimi fazlasıyla kasıyordum.Buna bir çare bulmalıydım.
Yatağın sağ tarafında perdeyle gizlenmiş ,terasa açılan bir kapı vardı.Perdeyi çektim ve kapıyı açtım.
Terasın büyüklüğü şaşırtmıştı beni.Kapının önüne çıkıp nefeslendim.Biraz rahat olmam lazımdı.Yoksa bu 6 ay geçmezdi.Tekrar odaya girip kapıyı kapattım. Kendime gardroptan uyumak için giyecek bir şeyler bulmaya çalıştım.Sonunda bir pijama takımını seçip yatağın üstüne koydum.Çekmecelerden iç çamaşırı aradım.İlk çekmecede Baran'ın iç çamaşırlarını görmemle çekmeceyi kapatmam bir oldu.Yanaklarım yanmaya başlamıştı yine.Bu durum hiç hoşuma gitmiyordu.Çekinerek ikinci çekmeceyi açtığımda benim için konulmuş iç çamaşırlardan bir takımı alıp yatağımdaki pijamanın arasına gizledim.
Gelinliğimle koltuğa oturup Baran'ın banyodan çıkmasını bekledim.10 dakika sonra banyonun kapısı açıldı.O tarafa döndüm.Baran altına siyah bir eşofman üstüne gri kısa kollu bir tişört giymişti. Eline havluyu almış saçlarını kurutuyordu.Onu ilk defa ev haliyle görmek bana hiç iyi gelmemişti. Bugün saçma sapan bir ruh hali içerisindeydim.Bana ne olduğu hakkında bir fikrim vardı ama bunu kendime yakıştırmadım.Başımı eğip ellerime odaklandım.
"Cevher suyu açtım senin için gir istersen."hiç o tarafa bakmadan elime aldığım kıyafetlerle banyoya girdim.Banyo yoğun bir şekilde erkek şampuanı kokuyordu.Şampuanının kokusu burnuma fazlasıyla güzel gelmişti.
Kıyafetlerimi banyodaki dolabın üstüne koydum. Kapının arkasında bornozlarımız asılıydı.Onunki siyah benimki bordoydu.Suyu biraz daha açtım.Kova dolunca elimle sıcaklığını kontrol ettiğimde ideal sıcaklıkta olduğuna kanaat getirip gelinliğimi çıkarmaya çalıştım.Tamamen soyunduğumda elime maşrapayı alıp yıkanmaya başladım.
30 dakika sonra giyinmiş saçlarımı da kurulayıp çıkmıştım banyodan.
Baran geniş omzunu terasın kapısına yaslamış,bir elini eşofmanın cebine koymuşken öbür eliyle sigara tutuyordu.Çıktığımı fark etmemiş olacaktı ki hiç istifini bozmadan sigarasını içmeye devam etti.Onu daha önce hiç sigara içerken görmemiştim.Sigara içenlerden oldum olası nefret ederken onun parmaklarına yakıştırmam hiç benlik hareketler değildi.Kafam fazlasıyla bulanıktı.Beni fark etsin diye yalandan bir iki öksürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVHER
Teen Fiction*Yaş farkı içerir. *Köy kurgusudur. *2000 li yıllarda olaylar gelişmektedir *Yetişkin içerikli sahneler mevcuttur. Cevher & Baran ~~~~~ " Seni ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen... Şu kalbim dile gelip bendeki yerini bir anlatsa..."tekrar öpüp deva...