Aşklarım fazlasıyla yoğun bir istek üzerine bu sahneyi yazdım.Beğeneceğinizi umuyorum.
Oy sınırı 1200💫
Yorum sınırı 350💫Lütfen oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın;)
Yetişkin içerikli sahneler olacağından lütfen
yaşı küçük olanlar ve bu sahnelerden rahatsız olanlar belirttiğim yere kadar okumasınlar.Hepinize keyifli okumalar💋💋💋
~~~~~~~~}
Heyecan...Saf bir heyecan sarmıştı tüm bedenimi. Şimdiden kalbimin hızına yetişemiyordum. Dışarıdan ne kadar cüretkar gözüksem de içimdeki utanç yine baş gösteriyordu. Ve ben içimdeki utancı söndürüp zevk ışıklarını yakıyordum bir bir. Tıpkı olması gerektiği gibi...
Bacaklarımı açarak kendimi ona sunmuştum.
Onu daha net görebilmek için dirseklerimi yatağa yasladım.Gözlerini bacaklarımın arasından ayırmadan üstündeki atleti de çıkarıp yere attıktan sonra
yatağa çıktı ve ellerini ayak bileğimden başlayarak dizlerime varana kadar sürttü. Dizlerime baskı uygulayıp bacaklarımı daha çok açtığında koca bedeniyle bacaklarımın arasına yerleşti.
Dirseklerimi serbest bırakıp sırtımı tekrar yatakla bütünleştirdim.Üzerime eğildiğinde bir elini kalçalarıma kadar çıkardı. Kalçamı okşayarak yüzünü yüzüme eğdi
ve dudaklarımızı hızla birleştirdi. Ellerimi boynuna koyup onu daha fazla kendime çektim. Bir santim bile uzak kalmak istemiyordum ondan. Hep bana dokunsun,nefesini hep tenimde hissedeyim istiyordum.Öpüşmemiz derinleştikçe ona olan arzum daha
çok kabardı. Ağzımın içine soktuğu dilini şeker gibi emdiğimde ağırlığını biraz üstüme vererek kendini bana bastırdı.Çıplak kalçalarımı sertçe sıkıp dilini ağzımdan çıkardı ve öpüşmemize son vererek yüzünü
boynuma gömdü."Tenin..."dilini boylu boyunca boynumda gezdirdi.
"Tenin öyle tatlı ki..."boynuma kondurduğu küçük öpüşlerin yerini kuvvetli emmeler aldı. Ellerimi omuzlarından sürterek kollarına getirdim.
Boynumu ısırdığında inledim acıyla."Ah, aşkım acıttın." Sözlerimle boynuma daha çok yüklenerek emmediği yer kalmayıncaya kadar dudaklarını gezdirdi. Kafasını biraz aşağı eğip köprücük kemiğimin olduğu kısmı diliyle yaladıktan sonra hafif kaldırdı bedenini üstümden.
Ellerini geceliğimin eteklerine getirip sakince üstümden çıkardığında kollarımı kaldırarak ona yardımcı oldum.
Yarı çıplak vücudumu biraz süzdükten sonra elini kemerinin üzerine getirerek açtı ve hızlıca pantolonunu çıkarıp bir kenara attı.
Tekrar üzerime eğildiğinde dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Alt dudağımı emdikten sonra ısırıp elini sütyenimin kopçasına getirdi. Öpüşmemize devam ederken kopçayı açarak iki eliyle askıları indirip sütyeni üzerimden çıkardı ve onu da diğer kıyafetlerin yanına attı. Son bir kez ağzını büyükçe açarak iki dudağımı ağzının içine alıp emdikten sonra üzerimde hafifçe doğruldu.
Serbest kalan göğüslerimi kararmış gözlerle izledi bir süre.Dudaklarını yaladı.
"Sikeyim! Bu ne güzellik..."
Hafiften utancım baş gösterdiğinde kollarından tutarak onu kendime çektim. Bu hareketimle bir elini çıplak göğsüme koydu ve sertçe dudaklarıma tekrar saldırarak beni tüketmeye devam etti. Parmaklarıyla göğsümün ucunu sıktığında bu tarifsiz hisle yay gibi gerildi belim. Dudaklarımı bırakıp bedenini biraz aşağı indirerek yüzünü göğüs hizama getirdiğinde önce sıcak nefesini sonra dudaklarını göğüs ucumda hissettiğimde ihtirasla küçük bir inleme çıktı dudaklarımdan. Bir göğsümü kuvvetlice emerken diğerini sertçe sıkıyordu. Bu his bambaşkaydı. Öbür göğsümü de aynı şekilde emmeye başladığında altında kıvranacak raddeye gelmiştim. Göğsümdeki dudaklarının yerini elleri aldı.İki göğsümü de hamur gibi yoğurup dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Kasıklarımdaki sızı Baran sertleşmiş erkekliğini bana bastırdığında şiddetini daha da artırdı. İnce kilodumdan onu net bir şekilde hissediyordum. Bu onu daha çok istememe sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVHER
Teen Fiction*Yaş farkı içerir. *Köy kurgusudur. *2000 li yıllarda olaylar gelişmektedir *Yetişkin içerikli sahneler mevcuttur. Cevher & Baran ~~~~~ " Seni ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen... Şu kalbim dile gelip bendeki yerini bir anlatsa..."tekrar öpüp deva...