BÖLÜM 21

51.3K 2.3K 368
                                    

Herkese keyifli okumalar diliyorum.
Akşam yayınlayacaktım bölümü ama sizi daha fazla bekletmek istemedim.

Aşklarım ilginiz için teşekkür ediyorum hepinize.🧚‍♀️💖

~~~~~~~}

Bu 3-4 günde kocamı zor görür olmuştum.
Daha kahvaltısını yapmadan tarlaya gidiyor akşam yemeğine anca yetişiyordu.Yemekten sonra hemen duş alıp kendini yatağa atıyordu.Bu kadar yorulmasına fazlasıyla üzülüyordum.Şimdi akşam yemeğini hazırlamış,soframı kurmuştum.Kocamın gelmesini bekliyordum.

Kapı çaldığında büyük bir hevesle açtım.
Son zamanlarda ondan ayrı kalmaya dayanamıyor gibiydim.Hep yanımda yamacımda olması en büyük gayeme dönüşmüştü.Burnumda tüten yüzünü görünce büyük bir mutlulukla daha içeri girmesine fırsat vermeden boynuna atladım.
Belime sarılıp ayaklarımı yerden kesti.Hala birbirimize sarılıyorken ayakkabısını çıkarıp içeri girdi ve ayağıyla kapıyı kapattı.

"Bu ne güzel bir karşılama."boynumu öptü
ve sarılışımıza son verdi.Yüzü güneşten yanmıştı.

"Şapkanı takmadın mı?"ellerini yıkamak için banyoya ilerlerken bana cevap vermeyi ihmal etmedi.

"Taktım ama yanıyor ortalık."ellerini yıkayıp banyodan çıktığında birlikte,hazırladığım sofraya oturduk.

"Yine döktürmüşsün.Ellerine sağlık."gülümsedim.

"Afiyet olsun.Yemek yemediniz mi ikindi gibi?"

"Çok yemedim.Dedim evde karımın yemeklerini doya doya yerim."

"Çalışıyorsun o kadar,aç bırakma kendini."

Yemeklerimin tadına baktığında beğendiğine dair mırıltılar çıkarmaya başladı.

"Beğendin mi?"

"Cevherim beğenmesem yazıklar olsun."

"Yarasın kocama."

"Yarıyor merak etme,göbeğim çıkacak yakında."

"Ben seni öyle de severim."gülüp yemeğine devam edince ben de ona eşlik ettim.

Yediklerimizi toplarken Baran da duşa girdi.
Yarım saatte toplamayı bitirip odamıza girdim.
Baran daha duştan çıkmadan üzerimdeki elbiseyi çıkarıp kısa bir gecelik giydim.Giymeden önce sütyenimi çıkardım.

Hava sıcaktı ve rahatlık da önemliydi canım!

Ama dediği gibi fazlasıyla rahatlamıştım böyle.Hiç sütyensiz gezmediğim için böyle de kendimi değişik hissetmiştim.Aynadan kendime baktığımda sütyen giymediğim belli oluyordu.Ya da ben çok dikkatli bakıyordum.

Saçlarımı taradığımda Baran odaya giyinmiş halde girdi.Tabi üstü çıplaktı her zamanki gibi.Saçlarımı taradığımı görünce yanıma geldi.

"Tarayım mı?"arkamı döndüm.

"Tarar mısın gerçekten?"eğilip çıplak omzuma dudaklarını bastırdı.

Elimdeki tarağı alıp beni tekrar aynaya doğru döndürdü.

"Tararım,sen iste yeter."saçlarımı yavaşça tararken istemsiz bir şekilde gözlerim doldu.

Bu o kadar güzel bir andı ki...Gözlerimi kapatıp anın keyfini çıkardım.Sevdiğim adam tarafından sevilmek,değer görmek...Hep değersiz büyümüştüm ben.Bu hareketler bana alışılmışın dışındaydı.

Saçlarımı taramayı bitirdiğinde tarağı yere attı ve arkadan belime sarıldı.Başımı omzuna dayadım.

"Giymemişsin."başımı ona doğru döndürdüm.

CEVHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin