Nagi, chigiri, kunigami, bachira ve isagi kiraladıkları evde hep beraber kahvaltı yapıyorlardı. Kahvaltıyı hazırlayan isagi mom♡ ve ona arkadan, belinden sarilan sevgilisi bachira, masayi hazirlayan kunigami ve chigiri ikilisi ve halen uyuyan nagi. Nagi'yi bazenleri uyandıramadıkları zamanlar chigiri ve bachira üstüne buzlu su dökmeye çalışırlar. Bazenleri kunigami ve isagi ikisini durdurur bazenleri de durduramazlar. Nagi'yi uykularından uyandırdıkları zaman ikisine de terlik firlatır -terlik genelde bachiraya gelir, tabi chigiri hızlı olduğundan-.
Hep beraber kahvaltı ettikten sonra birlikte kurdukları kafeyi açmaya giderler. Açtıktan sonra tuttukları işçilere bırakırlar. (Çok fazla işçi yok zaten küçük bir mekan). Sonra hep beraber oyun salonuna giderler ve oynamaya başlarlar. Yaklaşık 3 saat sonra oradan çıkarlar ve o bölgenin en ünlü pizzacılardan birisine giderler. Yemeklerini beklerlerken dedikodu yaparlar. Bi 15 dakika sonra yemekleri gelir ve yemeye başlarlar. 1-2 saat geçtikten sonra kalkarlar ve sahilde yürüyüş yaparlar. Bachira, isagi'nin sırtına atlamıştır ve düşmelerine sebep olmuştur. Hepsi hallerine gülmeye başlar. Kalkarlar ve isagi, bachira'yı düzgünce sırtına alıp yürümeye devam ederler.
Bachira dondurma arabası görür ve avazı çıktığı kadar bağırarak "DONDURMAAAAAAA" diye bağırır. Nagi, bachira'nın kafasına vurur susması için.Bachira: Ahh!! Bu ne içindi Nagi!?
Nagi: Çeneni kapaman içindi.
Bachira: Çok kabasın!
Nagi: tm.
Bachira: tm.
Chigiri: tm.
Kunigami: tm?
İsagi: ...imdat
Bachira: ben seni kurtarırım askim <3
İsagi: <3
Nagi: gaylesmeyin.
Kunigami: sende gaysin?
Nagi: HAYIR!
Kunigami: ....
Chigiri: tamam Nagi en hetero sensin.
(Kesin lan en hetero Otoya'm <3)
Nagi: evet.
Bachira: inanmadım inanmamışım inanmıyorum inanmicam inanamam inanmam inandıramazsınız!
İsagi: askim sakin ol, beynimi yaktin.
Bachira: üzgünüm hayatim <3
İsagi: <3Bu konuşmalara dayanamayan Nagi önden gider ve herkeste olduğu gibi kendi anahtarını kullanarak eve girer. Banyoya yönelir ve ılık suda duş almaya başlar. Çıktıktan sonra hemen giyinip saatte baktı ve konserin başlamasına daha iki buçuk saat vardı. O iki buçuk saat içinde uyumaya karar verir ve yatağına uzanıp mışıl mışıl uyur. O sırada diğer dörtlü kayalıkların üstüne oturmuş günbatımını izliyordu. Aslında kunigami, uzun pembe renkli saçları rüzgarda uçuşan chigiriyi; isagi de, gözleri altından bile daha parlak olan sevgilisini izler.
Konserin başlamasına 30 dakika kala evlerine geri dönerler ve Nagi'yi uyandırma çabalarına girerler. 10 dakika sonra görevi başarırlar ve eşyalarını alıp kafeye giderler. Sahneyi hazırlarlar ve müzik aletlerinin ayarlarını da hallederler. Küçük bir deneme provadasından sonra hoparlörün sesini duyduklarında teker teker sahneye çıkmaya başlarlar. Herkes kendisini tanıttıktan sonra -bachira, nagi'yi tanıttı- o gün için insanların istedikleri parçaları çalmaya başlarlar. Nagi parçalardan birisinin 'Lovers Rock' olduğunu görünce şaşırır. Çünkü bu Nagi'nin en sevdiği şarkılardan birisiydi ve bu şarkıyı isteyen kişinin adına baktı hemen.
"Mikage Reo.. acaba kim bu? Ama müzik zevkimizin benzer olduğunu düşünüyorum.."
Nagi hemen bu parçayı söylemek istediğinden arkadaşlarından izin alır ve o parçayı söylemeye başlarlar. Şarkıyı söylerken bu şarkının adını listeye yazan kişiyi gözleriyle aramaya başlar. Birisinin ona parlayan gözlerle baktığını hissettiğinde yüzünü, gözlerin baktığı yöne doğru çevirir ve işte! Üzüm gibi saçlar.. karanlığın altında bile parlayan yüzü ve yüzünden çok parlayan o mor irisli gözler..
Nagi, kendisini o gözlere bakmaktan alamadı. Sanki gözleri onu kendisine çekiyormuş gibi hissetti. İkiside gözlerini birbirlerinden ayırmadı ve gözleri ile şarkıyı beraber söylüyorlarmış gibi bir hisse kapıldı Nagi. Bu his onu rahatsız etmedi, aksine hoşuna gitti. Mor irislerin, kendi irislerine kilitlenmesi hoşuna gitmişti. Bu anı hiçbir zaman unutmayacaktı, unutamayacaktı ve unutmakta istemiyordu.
O çocuğu ilk defa görüyordu. Buraya ilk gelişiydi sanırım. Normalde insanlarla tanışmak, Nagi'ye yorucu gelirdi ama Reo denen o çocukta farklı birşeyler vardı. Onunla tanışmak istiyordu.
Kendi kendine konuşarak şu sözleri söyledi:
"Reo Mikage.. mor irislerin renksiz olan hayatıma renk katmaya başladı.. artık dünyayı daha renkli görmeye başladım. Umarım bir gün başka bir yerde karşılaşıp tanışabiliriz.."______________________________________
Buraya da 2 tane Nagi
fotoğrafı bırakayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...