"I'm scared, Alex.."

159 20 44
                                    

Okul bitmişti sonunda ve Reo eşyalarını toplayıp, okul çıkışının oraya doğru yürümeye başladı. Saat 16.30 du. Reo çıkışta bekleyen Alex'e baktı ve yanına gitti.

Alex: gidelim mi?
Reo: ilk eve uğrayıp üstümü değiştiricem.
Alex: pekala, marketin önünde buluşalım mı?
Reo: olur.
Alex: tamamdır, görüşürüz.
Reo: görüşürüz.

Reo ve Alex kendi evlerine gidip üstlerini değiştirirler. Sonra da marketin önüne gelirler ve nerelere gideceklerini planlarlar.

Alex: o zaman ilk pizzacıya sonra sahile sonra cafeye ve ondan sonra da oyun salonuna mı gidiyoruz?
Reo: aynen öyle.
Alex: tamamdırr.

Birlikte yemek yemek için ilk önce pizzacıya giderler. Alex kalan son pizza dilimini Reo'nun yüzüne yapıştırır. Reo yüzündeki pizza dilimini zorla çıkartır ve yüzünü siler. Sildikten sonra o pizza dilimini Alex'in yüzüne geri yapıştırır. Alexte yüzündeki pizza dilimini çıkartır ve yüzünü siler. Sonra pizza dilimini yer. İkiside birbirine bakıp gülmeye başlar.

Alex: ee daha iyi misin?
Reo: yüzüme yapıştırdığın pizza dilimi dışında iyiyim.
Alex: sende benim yüzüme yapıştırdın. İntikamını aldın, mutlu olmalısın.
Reo: mutluyum zaten LWMLJSD.
Alex: iyi iyi ALSJWKDOWJ.
Reo: hadi hesabı ödeyip sahile gidelim.
Alex: pekalaa, ben ödüyorum!
Reo: ama..
Alex: Şşt. Bugün senin günün, hiçbirşey ödemiceksin.
Reo: ehh.. iyi peki, sen öyle diyorsan.

Alex gülümser ve hesabı ödeyip kalkarlar. Sahilde yürümeye başlarlar ve sessizliği bozan ilk Alex olur.

Alex: ee dökül bakalım.
Reo: ?
Alex: Nagi hakkında diyorum.
Reo: e-ehh.. derken?
Alex: ondan hoşlanıyor musun?
Reo: niye herkes anlamış..
Alex: ??
Reo: arkadaşım Rin'de, Nagi'den hoşlandığımı anlamış.
Alex: Nagi'yi gördüğün an gözlerindeki parıltılardan anlamıştır herhalde.
Reo: evet.
Alex: aslında yanyana güzelsiniz. ✨️favori shipim✨️
Reo: .....
Alex: YÜZÜN KIPKIRMIZI OLMUŞ İMDAT WLAJWLDJSOFNENR
Reo: YA GÜLMESENE OF!

Reo elleriyle yüzünü kapatır ve Alex, Reo'nun haline gülmeye başlar. Birkaç dakika sonra gülmesini durdurmaya çalışır ve başarır. Reo da ellerini, yüzünden çeker.

Reo: gülmen bittiyse artık düzgün yürümeye devam edebiliriz.
Alex: evet evet, seni aşık genç.
Reo: ya alex!
Alex: tamam tamam LWMDLFJEK.

Biraz daha yürürler ve patlamış mısır satan küçük bi araba görürler. Gidip almaya karar verirler. Aldıktan sonra kayalıkların oraya giderler ve oturup, sohbet edip, patlamış mısırlarını yerler. 1 saat sonra kalkarlar ve 20 dakikalık uzaklıktaki kafeye giderler. Dışarıda otururlar ve mocha ile latte söylerler. Reo, Nagi ile ilk karşılaştığı zamanı anlatır. Alex o anı kafasında canlandırır ve romantik bulur ve bunu Reo'ya söyler. Reo yine yüzü kızardığından elleriyle, yüzünü kapatır. Alex ise bu haline gülmeye başlar. 30 dakika sonra kalkarlar ve oyun salonuna giderler. Orada yaklaşık 3 saat zaman geçirirler ve çok eğlenirler. Saatte baktıklarında saat 20.15 ti ve artık eve gitmeye karar verirler. Oyun salonundan çıkıp, taksiye binerek Alex'in evine giderler.
Alex'in evi bahçeli bir evdi ve dıştan o kadar büyük olmasa bile içerisi gayet geniş, düzenli ve güzeldi. Dekorasyonlar ve renkler çok uyumluydu. Reo evin hayranlığına bakakalmıştı.

Alex: beğendin sanırım.
Reo: eveett. Evin gerçekten çok güzelmiş Alex.
Alex: bunu milyarderin oğlundan duymak benim için bir onurdur.
Reo: ya LWMDLMWLDJW.
Alex: PWMDKWDOR.

"a melody that warms my heart"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin