ReoRin besties return to ReoRin lovers¿¿

171 18 90
                                    

Reo 3 gün sonra hastaneden çıktı. Ailesine haber gitmişti ama Reo, doktorlara sadece bayıldığını söylemelerini istemişti. Yanık izlerini, ailesinin görmesini ve duymasını istemiyordu. Hastaneden çıktığında beklediği kişiler orada, Reo'yu bekliyordu.
Herkes Alex'in karavanına bindi ve Alex'in evine gitmeye karar verdiler. Reo'nun 3 günlük hastane durumundan sonra küçük bir kutlama yapmak istediler. (Ne kutlaması onlarda bilmiyor LWLDSHDJEB).
Alex'in evine varırlar ve herkes arabadan iner. Alex kapıyı açar ve geçmelerini sağlar. Evdeki abur cuburları salondaki sehpaya serer ve birkaç alkol şişesi çıkarır. Tabii burdaki herkes alkol içmeye alışıktı. Reo'nun bünyesi şuan çok kaldıramaz tabii ama buradaki herkes şuanda sarhoş olmak istiyordu.
Herkes hem yemeye hemde içmeye başlar. İlk sarhoş olanlar Reo ve Rin'di. Reo bu kadar çabuk sarhoş olmazdı tabii ama şuan da bünyesi çok kaldıramadığından erken sarhoş olmuştu. Rin ise genelde çok içen birisi değildi. Bu yüzden alışık olma durumu diğerlerine göre düşüktü. Reo, Rin'in omzuna koyar kafasını. Rin de kafasını, Reo'nun kafasının üzerine koyar ağırlığını vermeden. O ikisi öyle uyuyakalır. Alex sarhoş olması zor biriydi, bu yüzden olucaksa yarı ayık, yarı sarhoş bir şekilde olmayı düşünüyordu. Sae ise Shidou sarhoş olursa neler olacağını bildiğinden, bunu başka birisinin evinde yapmayı reddediyordu. Shidou çoktan kafayı bulmuş gidiyordu. Sae'yi öpmeye çalışıyordu, üzerine çıkmaya çalışıyordu ama Sae buna izin vermiyordu.

Sae: Burada olmaz Shidou..
Shidou: HAYATIM LÜTFEENN.
Eğlenceli bir gece geçirelim istiyorumm.
Sae: Başka birisinin evinde olmaz dedim.
Shidou: Lütfennn 🙏🙏.
Alex: Misafir odasına gidebilirsiniz isterseniz. Çünkü sevgilin çok ısrarcı duruyor bu konuda ve bırakacak bir durumda da değil.
Sae: Bırakmaz zaten, azgın iblis.
Shidou: ✨️EHEHEHE✨️
Sae: İyi tamam. Nerede bu misafir odası?
Alex: Üst katta, hemen en sondaki odada.
Sae: Tamam, teşekkürler.
Alex: Rica ederim.

Sae, Shidou'yu yakasından tutup, sürükleyerek yukarı çıkartır ve odaya doğru götürür. Odaya girdikleri anda Shidou, Sae'nin üstüne atlar ve onlar için güzel, eğlenceli bir gece geçirirler.

Rin ve Reo bi 10 dakika sonra uyanırlar ve hala sarhoşturlar. Alex ise kendi iradesiyle uyumuştur. Reo, Rin'in omzundan, koynuna kayar ve sıcaklığıyla kendisini ısıtmaya çalışır. Rin ise Reo'nun topladığı saçlarını açar ve tokayı bileğine takar. Sonra da Reo'nun saçlarıyla oynar. Birkaç dakika sonra birbirlerine bakarlar. Birbirlerine yaklaşırlar, alınları ve burunları birbirlerine değer. İkiside gözlerini kapatır ve dudaklarını değdirirler. Sadece değdirirler, ilerisine gitmezler. Birkaç saniye sonra ayrılırlar ve Reo'nun kafası, Rin'in koynuna geri düşer. Öyle de uyuyakalır.
Rin, Reo'yu kollarının arasına alır ve kafasını Reo'nun saçlarına gömüp uyur. En azından sarhoş olduklarından böyle bir durum yaşanmıştı. Kimse bir şey hatırlamayacaktı. Peki kimsenin bir şey hatırlamayacak olması durumundan eminler miydi? Aralarından bulanık bir hafıza ile hatırlayan çıkabilir mi? Bilmiyoruz.
Sabah olur ve ilk uyanan Alex'tir. Kalkıp lavaboya gider, ardından mutfağa gider ve herkese kahvaltı hazırlamaya başlar. Kahvaltı için krep ve patates kızartması hazırlamıştır. Kimseyi uyandırmaz, çünkü uykularını bölmek istemez. Ayrıca Shidou ve Sae'nin yanına gitmek istemiyordur. Dün geceden hatırladıkları tek şey Shidou ile yaptığı konuşma ve onların misafir odasına gitmesiydi. Salona gidip Rin ve Reo'ya bakar ve hallerine gülümser. Reo, Rin'in; Rin'de Reo'nun en yakın arkadaşıydı. Rin'in kollarında huzurlu bir şekilde uyuyan Reo yavaştan gözlerini açar. Küçük bir esneme ardından gözlerini ovuşturur. Koltukta oturmuş Alex ona bakar ve "günaydın Reo." der.
Reo'da karşılık olarak "günaydın..." der hala ayılamamış ve uykulu sesiyle. Reo'nun, Rin'in kolları arasında ve kafası, Rin'in koynunda kalarak uyumasını yaklaşık 5 dakika sonra fark etti. Kollarından hemen ayrılırdı ama onu uyandırma düşüncesiyle öyle kalmayı tercih etti, aynı zamanda çok rahat ve güzel hissettiriyordu.

"a melody that warms my heart"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin